Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme...

What's not to love?

Språket!!

WAT!? Nederlandsk er et av de kuleste språkene som finnes, rett etter russisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gled deg til du hører walisisk, og leser det på samtlige gateskilt med tekst.

Har allerede fått en forsmak! laugh.gif

Har ikke hørt det blitt snakket så mye da.

Lenke til kommentar

På den igjen... 1 flåte vs. 1 starbase.... Irriterer meg at den planeten alltid blir angrepet.

2d18mde.png

Ikke spør om økonomien, jeg har ikke hatt noe å bygge på 5 minutter eller noe slikt, og jeg har jævlig høy income.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg slapp 360 kontrollen rett ned på min høyre ballestein.

Uutholdelig smerte!

Om det er uutholdelig smerte, har du opplevd lite smerte i livet.

Jeg mente det jo selvfølgelig ikke.

Men de fleste veit hva jeg mener. Slepp kontrollen ned i fanget, imponerende at det 10cm fallet kunne gjøre så vondt. Kjente smerte i hele det området en stund etterpå også.

Lenke til kommentar

På den igjen... 1 flåte vs. 1 starbase.... Irriterer meg at den planeten alltid blir angrepet.

2d18mde.png

Ikke spør om økonomien, jeg har ikke hatt noe å bygge på 5 minutter eller noe slikt, og jeg har jævlig høy income.

Kjøp deg en starscooter. Da kan du doble økonomien med 12x i døgnet, det funket for meg i vertfall. Ville også satt opp noen defendtroopers rundt planeten, de beskytter i det minste mot low lvls, men hjelper faktisk en del mot hardere motstand også.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme...

What's not to love?

Språket!!

Stemmer det! Alltid like morro når jeg miccer med noen derfra og så plutselig begynner de å snakke nederlandsk i bakgrunnen :thumbs:

Episoden jeg skulle laste ned stoppet på 95% :thumbdown:

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Kjøp deg en starscooter. Da kan du doble økonomien med 12x i døgnet, det funket for meg i vertfall. Ville også satt opp noen defendtroopers rundt planeten, de beskytter i det minste mot low lvls, men hjelper faktisk en del mot hardere motstand også.

Wat is dis..........

Det der er Sins of a Solar Empire, aner ikke hva du snakker om. :p

Starbasen holder helt fint den, jeg skjønner bare ikke hvorfor det ikke blir sendt større flåter mot den. Det er ganske irriterende å høre "OUR PLANET IS UNDER SIEGE!" hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...