Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Til dere som sliter med midnattsol: Ta masse tog. NSBs tepper er finfine som blendingsgardiner, spesielt hvis du har flere lag. 3 tepper og deretter søppelsekker er ideelt. Til dere som mener jeg er lat som ikke gidder å gå trappene seks etasjer opp: Fuck dere, dere irriterer meg. Endret 26. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Til dere som mener jeg er lat som ikke gidder å gå trappene seks etasjer opp: Fuck dere, dere irriterer meg. Ditt latskap, sammens med den evig-voksende gjennomsnittsvekta til Norges befolkning irriterer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg er nok med på å dra den snittvekten oppover. Er 30 kilo tyngre nå enn når jeg dro i Forsvaret for 7 år siden. (Det irriterer litt, det også) EDIT: Hvis noen er veldig interessert, jeg har gått fra 85 kilo til 115 kilo. Fordeler det utover en drøss med meter, dog. Endret 26. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Til dere som sliter med midnattsol: Ta masse tog. NSBs tepper er finfine som blendingsgardiner, spesielt hvis du har flere lag. Går ikke tog oppe i gokk der de sliter med det, kun reindyr og snøscooter. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 TEPPER, ikke hør på CFM, han aner ikke hva han snakker om. Jeg har mange års ekspertise i slikt! Joda det gjør jeg, men jeg sovner nå uansett om det er lyst eller ikke... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Til dere som sliter med midnattsol: Ta masse tog. NSBs tepper er finfine som blendingsgardiner, spesielt hvis du har flere lag. Går ikke tog oppe i gokk der de sliter med det, kun reindyr og snøscooter. Veldig sant. Se f.eks på dette bildet fra en bolig til salgs i Kautokeino. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg slapp 360 kontrollen rett ned på min høyre ballestein. Uutholdelig smerte! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det ser så helvetes trist ut å bo så langt nord. Gleder meg til å flytte til sør, og enda lenger sør enn Norge. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Nederland? Nederland > All. EDIT: Slår meg at i programmeringsammenheng hadde det der vært helt feil. Endret 26. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg slapp 360 kontrollen rett ned på min høyre ballestein. Uutholdelig smerte! Om det er uutholdelig smerte, har du opplevd lite smerte i livet. 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Skulen gjer inntrykk at me blir omtrent rive ut for å få jobbar, men no som skulen snart er ferdig ser det jævli mørkt ut ang. lærlingplass. Endret 26. mai 2011 av thadon Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Nederland? Nederland > All. EDIT: Slår meg at i programmeringsammenheng hadde det der vært helt feil. Hippie! Tror jeg holder meg til Storbritannia. Jeg flytter faktisk til akkurat samme breddegrad som Amsterdam. Endret 26. mai 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme... What's not to love? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 At det er dette statsmenisteren vår prioriterer anda på verandaen foran politikk. Latsabb http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme... What's not to love? Har aldri sagt at jeg ikke liker Nederland, er bare ikke noe særlig fristet til å bo der. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Prøvde ikke påstå noe annet, din nisse. At det er dette statsmenisteren vår prioriterer anda på verandaen foran politikk. Latsabb http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217 Statsministeren våres er en idiot. Det eneste han maser om er barnehager og sykehus/sykehjem/eldrehjem. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg slapp 360 kontrollen rett ned på min høyre ballestein. Uutholdelig smerte! Om det er uutholdelig smerte, har du opplevd lite smerte i livet. Altså. Vold mot ballesteiner er det verste som fins av FYSISK smerte. Helt der oppe med tå mot bordbein. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Prøvde ikke påstå noe annet, din nisse. At det er dette statsmenisteren vår prioriterer anda på verandaen foran politikk. Latsabb http://www.vg.no/nyh...?artid=10086217 Statsministeren våres er en idiot. Det eneste han maser om er barnehager og sykehus/sykehjem/eldrehjem. Herregud! Han må da få gå over veien uten at dere skal fyre løs med flammekasteren. 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Prøvde ikke påstå noe annet, din nisse. At det er dette statsmenisteren vår prioriterer anda på verandaen foran politikk. Latsabb http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217 Statsministeren våres er en idiot. Det eneste han maser om er barnehager og sykehus/sykehjem/eldrehjem. Pluss at han kutter politibudsjettet. Så noen politistasjoner holdes sommersteng. Dette betaler jeg skatt for..... BlackMarked, here I come gg Endret 26. mai 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme... What's not to love? Språket!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå