Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Til dere som sliter med midnattsol: Ta masse tog. NSBs tepper er finfine som blendingsgardiner, spesielt hvis du har flere lag.

3 tepper og deretter søppelsekker er ideelt.

Til dere som mener jeg er lat som ikke gidder å gå trappene seks etasjer opp: Fuck dere, dere irriterer meg. ;)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nok med på å dra den snittvekten oppover. Er 30 kilo tyngre nå enn når jeg dro i Forsvaret for 7 år siden. :(

(Det irriterer litt, det også)

EDIT: Hvis noen er veldig interessert, jeg har gått fra 85 kilo til 115 kilo. Fordeler det utover en drøss med meter, dog.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Nederland?

Nederland > All.

EDIT: Slår meg at i programmeringsammenheng hadde det der vært helt feil.

Hippie! :p

Tror jeg holder meg til Storbritannia. Jeg flytter faktisk til akkurat samme breddegrad som Amsterdam.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hyggelige folk, helt grei kultur, pent landskap, greit klima, cannabis er dekriminalisert, hub av elektronisk musikk, helt fin sosialliberalisme...

What's not to love?

Har aldri sagt at jeg ikke liker Nederland, er bare ikke noe særlig fristet til å bo der. :wee:

Lenke til kommentar

Prøvde ikke påstå noe annet, din nisse. :tease:

At det er dette statsmenisteren vår prioriterer anda på verandaen foran politikk. Latsabb

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086217

Statsministeren våres er en idiot. Det eneste han maser om er barnehager og sykehus/sykehjem/eldrehjem.

Pluss at han kutter politibudsjettet. Så noen politistasjoner holdes sommersteng. Dette betaler jeg skatt for..... BlackMarked, here I come

gg

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...