Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

3.5 timer med søvn før min første eksamen, det gjør meg glad.. oh wait.. irriterer!

Samme her! Den helvetes midnattssolen!

Skal gå å få resept på noe sovemedisin snarest!

Midnattsolen er jo kos den, hadde ikke noe problemer med å sove om natten jeg. Fikk heldigvis bare sollys inn på rommet klokken 2 og 8 (am) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

For en logikk. Må bare komme i litt bedre form, før jeg gjør noe fysisk anstrengende som og gå i trapper. :D

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk på norsk vgs som whiner over alle de tre eksamene de har. Jeg hadde 11 sessions med enda flere deler. Man the fuck up.

Til gjengjeld irriterer de seg nok grenseløst over meg som stadig minner dem på at jeg er ferdig. :p

Endret av koots
Lenke til kommentar

Døh, 6 etasjer med trapp er 2-3 etasjer for mye. Jeg er i elendig fysisk form for tiden, så må få opp formen litt mer før jeg begynner trappeklatringen.

Det er som Gypsy sa, tåpelig unnskyldning. Om du begynner på de 6 etasjene nå, så klarer du de uten problem om en måneds tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som Gypsy sa, tåpelig unnskyldning. Om du begynner på de 6 etasjene nå, så klarer du de uten problem om en måneds tid.

Tror litt av poenget var å ha sløv logikk. :p

Har to tepper foran. Det hjelper litt.

Litt er ikke nok! Du må henge 8 tepper til.

Lenke til kommentar

At følelsene mine nok en gang ikke stemmer.

Hver gang jeg tror jeg gjør det bra på skolen, får jeg enten D, E eller F. -_-

Denne gangen var det bacheloroppgaven jeg fikk D på. Også kjent som 3. Balle!

Jeg hadde så stor tro på at jeg skulle få B eller C. Jeg aca den muntlige delen, og jeg mener jeg en rimelig bra oppgave også. Ja ja ... Ingenting å gjøre med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...