;_; Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 3.5 timer med søvn før min første eksamen, det gjør meg glad.. oh wait.. irriterer! Samme her! Den helvetes midnattssolen! Skal gå å få resept på noe sovemedisin snarest! Midnattsolen er jo kos den, hadde ikke noe problemer med å sove om natten jeg. Fikk heldigvis bare sollys inn på rommet klokken 2 og 8 (am) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har et stort vindu som får sol inn hele tiden. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Stable noe foran vinduet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jævla snekkere som driver i samme etasjen som jeg jobber i. Okkuperer heisen hele jævla tiden. Jobber i sjette etasje, så trappa er rimelig uaktuelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Fysisk trim er rimelig uaktuelt altså. Stakkars. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Døh, 6 etasjer med trapp er 2-3 etasjer for mye. Jeg er i elendig fysisk form for tiden, så må få opp formen litt mer før jeg begynner trappeklatringen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 For en logikk. Må bare komme i litt bedre form, før jeg gjør noe fysisk anstrengende som og gå i trapper. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Irriterer meg over folk på norsk vgs som whiner over alle de tre eksamene de har. Jeg hadde 11 sessions med enda flere deler. Man the fuck up. Til gjengjeld irriterer de seg nok grenseløst over meg som stadig minner dem på at jeg er ferdig. Endret 26. mai 2011 av koots Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Døh, 6 etasjer med trapp er 2-3 etasjer for mye. Jeg er i elendig fysisk form for tiden, så må få opp formen litt mer før jeg begynner trappeklatringen. Det er som Gypsy sa, tåpelig unnskyldning. Om du begynner på de 6 etasjene nå, så klarer du de uten problem om en måneds tid. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Stable noe foran vinduet. Har to tepper foran. Det hjelper litt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er som Gypsy sa, tåpelig unnskyldning. Om du begynner på de 6 etasjene nå, så klarer du de uten problem om en måneds tid. Tror litt av poenget var å ha sløv logikk. Har to tepper foran. Det hjelper litt. Litt er ikke nok! Du må henge 8 tepper til. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 En rull med svarte plastsekker og gaffatape var en slager da jeg bodde i nord... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 TEPPER, ikke hør på CFM, han aner ikke hva han snakker om. Jeg har mange års ekspertise i slikt! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har to tepper foran. Det hjelper litt. Litt er ikke nok! Du må henge 8 tepper til. Tar imot donasjoner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Donerte akkurat en tanke. Det får holde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 At følelsene mine nok en gang ikke stemmer. Hver gang jeg tror jeg gjør det bra på skolen, får jeg enten D, E eller F. -_- Denne gangen var det bacheloroppgaven jeg fikk D på. Også kjent som 3. Balle! Jeg hadde så stor tro på at jeg skulle få B eller C. Jeg aca den muntlige delen, og jeg mener jeg en rimelig bra oppgave også. Ja ja ... Ingenting å gjøre med det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Koss portapro. Faen meg djevelens verk. Jeg vil ikke høre på sangene deres, ok? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Donerte akkurat en tanke. Det får holde. En tanke hjelper på, men Paypal-kontoen min er det samme som e-posten min i profilen! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Bruk bølgepapp fra eska som flatskjermen din ble levert i. Stenger ute ALT lys. Å teipe sammen en masse grandiosaesker fungerer derimot ikke særlig godt, da teipen lekker lys. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Koss portapro. Faen meg djevelens verk. Jeg vil ikke høre på sangene deres, ok? Wat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå