Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Quakecry skrev (På 25.5.2011 den 14.07):

Raining'all day fuck yeah

Liker regnet jeg :wee:

Dermuszdel skrev (På 25.5.2011 den 14.35):

Jeg har droppet skolen to dager på rad nå, på tide å manne seg opp og dra til skolen før fraværet runder 20 dager.. :/

Hvorfor droppet du den? :(

Matsemann skrev (På 25.5.2011 den 19.54):

Kommentarfeltet på dagbladet. Tror jeg må slutte å lese der. Bare konspirasjonsteoretikere, folk med ekstreme politiske syn eller hooligans.

Og de med idiotiske "morsomme" kommentarene..

Hanske skrev (På 25.5.2011 den 20.24):

Hva slags industri har Bergen? Noe turistnæring, men ikke stort ellers. Oslo/Sandvika/Fornebu er stedene hvor ting faktisk styres og pengene skapes.

HVEM BRYR SEG OM INDUSTRI!? VI HAR REGN OG DIGGE FJELL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterendes / flaut

Skulle selge russebil, etter en gjeng har sett på den og prøvekjørt litt, så skulle jeg rygge den på plass der den sto. Mens hele gjengen sto å så på, så klarte jeg å rygge full fart i en traktor som jeg hadde glemt sto bak bilen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

At nettet er så forpult dårlig og ustabilt. Ligger på mellom 2 og 7 mbps både opp og ned, og vi skal egentlig ha 25/25. I tilleg kollapser hele greiene i opp til ett med minutt hvis noen belaster nettet for mye. Jævlig gøy.

Altiboks NEKTER å hjelpe oss, for de mener at alt nettverk som ikke går direkte mellom boksen deres og maskiner ol. er vårt problem.

Altså, hvis vi kobler en trådløs router til den hjemmesentralen vi har fått av dem, og nettet da ikke fungerer som det skal, så er det helt og holdent vårt problem.

Får å da få nett i hele huset uten å bruke en router eller en switch, må vi legge ti nye 30-40 meter lange nettverkskabler, siden den sentraltingen ligger i andre etasje over garasjen, som er et eget bygg.

Lenke til kommentar

Ja, da sitter jeg og venter på legekontoret fordi operasjonen tydeligvis ikke gikk som den skulle.

Da sitter jeg igjen med et betent væskende sår i baken, får jeg ikke skyllt det daglig så kan det bli kronisk betennelse. Flott.

Ettersom hjemmesykepleierne mener at jeg er frisk nok må jeg selv gå daglig til fastlegen jeg ikke har og få skyllt såret. Helt frem til neste operasjon som blir ennå mer omfattende og ikke bare er dagkirurgi. Når den er vet jeg iike, men det er nok noen uker til.

Det som skjer nå er at jeg fortsatt blir sykemeldt, sannsynligvisgvis frem til ut i august, jeg får ikke jobbet, jeg får ikke tatt eksamnene jeg skulle ta før sommeren, fagprøven jeg skulle hatt til høsten blir utsatt med 4 måneder, jeg må flytte fra den leiligheten jeg har på Sola av øknomiske grunner da kameraten jeg bor sammen med får tatt fagprøven til høsten og flytter deretter ut.

Hurra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...