Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-211409

Det irriterer meg at Dots har nøyaktig samme kjeks som Oreo som var først (og den er fortsatt best..). (-.-)

Hvordan kan det være nøyaktig det samme, hvis oreo smaker bedre, altså annerledes?

trollface.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SÅnne utsagn irriterer. Men man kan jo også glede seg litt over andre mennesker dumskap.

Du trodde vel ikke jeg var seriøs?

Jeg liker miljøet i Bergen bedre enn andre steder i Norge, men byen har jeg ikke noe særlig til overs for annet enn at jeg bor i nærheten.

Lenke til kommentar
SÅnne utsagn irriterer. Men man kan jo også glede seg litt over andre mennesker dumskap.

Jeg liker miljøet i Bergen bedre enn andre steder i Norge, men byen har jeg ikke noe særlig til overs for annet enn at jeg bor i nærheten.

Jeg var ikke seriøs jeg heller :D Jeg liker Bergen godt jeg, men favoritten er selvsagt Oslo.

Bergenserdiskusjonen: Vi er høy på oss selv, kunne like godt kuttet grensene til østlandet og bodd for oss selv. Hadde ikke gjort meg noe.

Hvordan hadde dere overlevd? Bergen har langt ifra nok industri til å klare seg med samme levestandard som i dag.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Ga blaffen.

wat?

Hadde politikk-eksamen idag som jeg ikke har peiling på hvordan det gikk. Enten besvarte jeg oppgavene bra, eller så gikk det rett vest!

Markedsføring og ledelse eksamen gikk forhåpentligvis veldig bra, men har angst for norsk imorgen. Virkelig stress å ha 3 eksamener rett etter hverandre!

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Dots har nøyaktig samme kjeks som Oreo som var først (og den er fortsatt best..). (-.-)

Hvordan kan det være nøyaktig det samme, hvis oreo smaker bedre, altså annerledes?

trollface.jpg

Epic trollface! hahahaha. Du skjønner poenget! :p

Lenke til kommentar

Facebook.

Jeg har vært der hver dag, hele tiden mens jeg er på pcn, siden jeg starta konto. Har irritert meg over så sinnsykt mye, kommentarer, designet, folka, drama, tull og tøys overalt.

Nå skal jeg drite i facebook, det er jo det minst viktige i livet. Skjønner ikke hvorfor jeg lar meg irritere meg av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var ikke seriøs jeg heller :D Jeg liker Bergen godt jeg, men favoritten er selvsagt Oslo.

Bergenserdiskusjonen: Vi er høy på oss selv, kunne like godt kuttet grensene til østlandet og bodd for oss selv. Hadde ikke gjort meg noe.

Hvordan hadde dere overlevd? Bergen har langt ifra nok industri til å klare seg med samme levestandard som i dag.

Vi hadde hatt nok penger hvis det ikke var for at østlendingene stjeler pengene våre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi hadde hatt nok penger hvis det ikke var for at østlendingene stjeler pengene våre.

Hva slags industri har Bergen? Noe turistnæring, men ikke stort ellers. Oslo/Sandvika/Fornebu er stedene hvor ting faktisk styres og pengene skapes.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg hater Nokia C3 -reklamen på Spotify. "Ja tenk om man kunne hørt på to musikkstiler samtidig!?". Ja, man kan faen meg det, det er ikke noe nytt og revolusjonerende med sjangersmelting. Bare sette på noe raprock osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...