Gjest medlem-211409 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det irriterer meg at Dots har nøyaktig samme kjeks som Oreo som var først (og den er fortsatt best..). (-.-) Hvordan kan det være nøyaktig det samme, hvis oreo smaker bedre, altså annerledes? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 SÅnne utsagn irriterer. Men man kan jo også glede seg litt over andre mennesker dumskap. Du trodde vel ikke jeg var seriøs? Jeg liker miljøet i Bergen bedre enn andre steder i Norge, men byen har jeg ikke noe særlig til overs for annet enn at jeg bor i nærheten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bergen er et lite land, og bergensere er et eget folkeslag. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) SÅnne utsagn irriterer. Men man kan jo også glede seg litt over andre mennesker dumskap. Du trodde vel ikke jeg var seriøs? Jeg liker miljøet i Bergen bedre enn andre steder i Norge, men byen har jeg ikke noe særlig til overs for annet enn at jeg bor i nærheten. Jeg var ikke seriøs jeg heller Jeg liker Bergen godt jeg, men favoritten er selvsagt Oslo. Bergenserdiskusjonen: Vi er høy på oss selv, kunne like godt kuttet grensene til østlandet og bodd for oss selv. Hadde ikke gjort meg noe. Hvordan hadde dere overlevd? Bergen har langt ifra nok industri til å klare seg med samme levestandard som i dag. Endret 25. mai 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 VI HADDE FLYDD TIL MÅNEN FLY AWAY IN MY SPACEROCKET http://www.youtube.com/watch?v=lp_PIjc2ga4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 YOU NO NEED PUT MONEY IN MY POCKET Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Ga blaffen. wat? Hadde politikk-eksamen idag som jeg ikke har peiling på hvordan det gikk. Enten besvarte jeg oppgavene bra, eller så gikk det rett vest! Markedsføring og ledelse eksamen gikk forhåpentligvis veldig bra, men har angst for norsk imorgen. Virkelig stress å ha 3 eksamener rett etter hverandre! Endret 25. mai 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 YOU NO NEED PUT MONEY IN MY POCKET THE DOOR IS CLOSED I JUST LOCK IT Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 I PUT MY PORT PLUG IN YOUR SOCKET Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 I PUT MY PORT CLOCKWORK PLUG IN YOUR SOCKET Derp. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det irriterer meg at Dots har nøyaktig samme kjeks som Oreo som var først (og den er fortsatt best..). (-.-) Hvordan kan det være nøyaktig det samme, hvis oreo smaker bedre, altså annerledes? Epic trollface! hahahaha. Du skjønner poenget! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Den trollfacen var avlang. Kanskje mobilbrowseren som gjør det though. Edit: Ja, det var visst det. Har ingen ytterligere klager. Endret 25. mai 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 At det er så lite fokus på lyd, men heller på bilde. Lei av denne metalliske lyden for et minimalt bedre bilde... Huff. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kommentarfeltet på dagbladet. Tror jeg må slutte å lese der. Bare konspirasjonsteoretikere, folk med ekstreme politiske syn eller hooligans. 1 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Facebook. Jeg har vært der hver dag, hele tiden mens jeg er på pcn, siden jeg starta konto. Har irritert meg over så sinnsykt mye, kommentarer, designet, folka, drama, tull og tøys overalt. Nå skal jeg drite i facebook, det er jo det minst viktige i livet. Skjønner ikke hvorfor jeg lar meg irritere meg av det. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 SÅnne utsagn irriterer. Men man kan jo også glede seg litt over andre mennesker dumskap. Du trodde vel ikke jeg var seriøs? Jeg liker miljøet i Bergen bedre enn andre steder i Norge, men byen har jeg ikke noe særlig til overs for annet enn at jeg bor i nærheten. Jeg var ikke seriøs jeg heller Jeg liker Bergen godt jeg, men favoritten er selvsagt Oslo. Bergenserdiskusjonen: Vi er høy på oss selv, kunne like godt kuttet grensene til østlandet og bodd for oss selv. Hadde ikke gjort meg noe. Hvordan hadde dere overlevd? Bergen har langt ifra nok industri til å klare seg med samme levestandard som i dag. Vi hadde hatt nok penger hvis det ikke var for at østlendingene stjeler pengene våre. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi hadde hatt nok penger hvis det ikke var for at østlendingene stjeler pengene våre. QFT! Slutt så stjele penger! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi hadde hatt nok penger hvis det ikke var for at østlendingene stjeler pengene våre. Hva slags industri har Bergen? Noe turistnæring, men ikke stort ellers. Oslo/Sandvika/Fornebu er stedene hvor ting faktisk styres og pengene skapes. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vanstyret fra Østlandet kan vi klare oss godt uten! Var mye bedre når tyskerene styrte her, så kan gå tilbake til å være en slags provins/hansastat for Tyskland. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Fy faen jeg hater Nokia C3 -reklamen på Spotify. "Ja tenk om man kunne hørt på to musikkstiler samtidig!?". Ja, man kan faen meg det, det er ikke noe nytt og revolusjonerende med sjangersmelting. Bare sette på noe raprock osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå