Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Åh. Prøver og få meg en seriøs e-post. Var noe greier på pc, men det går jo ikke ann og konfigurere. Slike elektroniske ting failer alltid. ALLTID.

Lenke til kommentar

Åh. Prøver og få meg en seriøs e-post. Var noe greier på pc, men det går jo ikke ann og konfigurere. Slike elektroniske ting failer alltid. ALLTID.

Beklager, men da er det noe du gjør feil. :)

Om du tar det rolig, leser alt og gjør som det blir sagt så skal det fungere. Hvilken e-post prøver du å opprette?

Lenke til kommentar

Folk som har ubegrenset med respekt for sitt eget yrke, men driter loddrett i andres. I denne kategorien finner vi NSB (tvinger folk til hjemmekontor fordi de selv ikke får til jobben sin), taxisjåfører, bussjåfører og Eyvind Helstrøm.

Lenke til kommentar

I denne kategorien finner vi NSB (tvinger folk til hjemmekontor fordi de selv ikke får til jobben sin)

Jeg lo faktisk høyt når jeg hørte dette på nyhetene en morgen for ikke så lenge siden, fy faen hvor inkompetente går det an å bli?

Ja, jeg ble direkte flau på deres vegne.. At det er mulig. Men sånn som de togene fungerer, skulle man nesten tro at alle ansatte i NSB hadde hjemmekontor..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Beklager, men da er det noe du gjør feil. :)

Om du tar det rolig, leser alt og gjør som det blir sagt så skal det fungere. Hvilken e-post prøver du å opprette?

Men nei! jeg gjør ikke noe feil. Tror jeg. Det er microsoft office outlook, og det er det som kommer fram når jeg prøver og søke på stillinger ved og følge link, på stillinger man skal søke elektronisk på. Bare at jeg får jo ikke til og søke da, fordi greierne fungerer jo ikke. Åhh! :mad:

Lenke til kommentar

Tok du eksamen idag, eller ga du blaffen?

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Helte just innpå den værste hostesafta jeg noengang har smakt, sånn at jeg kanskje kunne greie å få litt mer enn 2 timers søvn i natt, men jeg hoster jo faen med mer enn før jeg drakk det pisset! :shrug:

Reseptfri? Har hørt at de ikke hjelper mot hoste :/

Nop, var resept på den. Men den var til min 4år gamle søster :p

Lenke til kommentar

Nei, butikken åpner klokka ti, i hvert fall min nærbutikk her i utkanten av en by med drøyt 325.000 innbyggere.

Ser du bor i Cardiff! Flytter selv til Aberystwyth til høsten!

Jeg vil også til Wales. :(

Det er bare å søke! Det er ikke vanskelig å komme inn! :)

http://www.studyacrossthepond.com/

Kult. :) Jeg skal til Aberystwyth på fredag - road trip langs vestkysten.

Irritasjonsmoment: Jeg bor like ved en militærbase, og nå er det et helikopter som har svevd over hustaket her lengre enn jeg finner interessant - uansett hvor stilig et helikopter det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...