Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-245286

Fikk jævli dårligmage under fotball kampen (jeg spilte) så måtte av, kom tilbake og det var pause. Så spilte jeg 10 min og måtte ut. Løpte ned til idrettshuset og når jeg skulle ut trpr du ikke de kiosk folka hadde låst meg inne! Ingen nødutganger, så jeg fikk nesten ikke spille :(

Lenke til kommentar
  Slimda skrev (På 24.5.2011 den 20.51):
  Mannen med ljåen skrev (På 24.5.2011 den 17.07):

Du kaster ikke grandis. Du varmer restene i mikroen når du blir sulten.

wat?

Grandis spiser jo du på ett måltid... gjerne en til...

wat?

Jeg spiser MAKS 3 pizzastykker. :p

Lenke til kommentar
  Slimda skrev (På 24.5.2011 den 22.15):

Grandiosa er bedre enn Big One. Grandiosa Hjemmelaget er bedre enn Grandiosa. Dolly/Peppes er bedre enn Grandiosa Hjemmelaget.

Din mening irriterer. :tease:

Du liker vel pepsi også gjør du ikke.

Din mening irriterer også laugh.gif. Big one er mye bedre en Grandiosa noen sinne kommer til å bli

• Liker 1
Lenke til kommentar
  NothinDoin™ skrev (På 24.5.2011 den 22.22):

Helte just innpå den værste hostesafta jeg noengang har smakt, sånn at jeg kanskje kunne greie å få litt mer enn 2 timers søvn i natt, men jeg hoster jo faen med mer enn før jeg drakk det pisset! :shrug:

Reseptfri? Har hørt at de ikke hjelper mot hoste :/

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg så preview av Game of Thrones, så nå må jeg vente TO uker på neste episode.. Får sette meg ned med bøkene imens.

Slimda skrev (På 24.5.2011 den 22.10):

Seriøst? 3 pinglete Grandiosa Orginal-stykker? Jeg tar hele, og er klar for en til etter en times tid.

Also this. Jeg kunne slukt nedpå en grandis nå. AAAAAAAAAAAAAH

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har liksom eksamen i morgen. Trenger den for og få studiekompetansen. Men har ikke peiling på hvor skolen er, og kartet skjønner jeg ikke så mye av, jeg kjenner ikke til veiene, og selve kartet vil ikke lastes inn.

Lenke til kommentar
  Friksjon skrev (På 24.5.2011 den 22.34):

Irriterer meg at jeg så preview av Game of Thrones, så nå må jeg vente TO uker på neste episode.. Får sette meg ned med bøkene imens.

Seriøst? 3 pinglete Grandiosa Orginal-stykker? Jeg tar hele, og er klar for en til etter en times tid.

107 sendes på søndag.

Lenke til kommentar
  Dragen skrev (På 24.5.2011 den 22.42):
  Friksjon skrev (På 24.5.2011 den 22.34):

107 sendes på søndag.

107 ligger ute som en preview på HBOGo, og ligger ute i forholdsvis dårlig kvalitet på skumle nettsider og. Kjenner jeg burde ventet til 720p versjonen.

Lenke til kommentar
  Gypsy skrev (På 24.5.2011 den 22.39):

Har liksom eksamen i morgen. Trenger den for og få studiekompetansen. Men har ikke peiling på hvor skolen er, og kartet skjønner jeg ikke så mye av, jeg kjenner ikke til veiene, og selve kartet vil ikke lastes inn.

Derfor burde du funnet ut av dette for en uke siden!

Bare glad jeg kunne hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Men jeg er en ganske stor pingle, da. :p

Dessuten har jeg forbrenning som en hvalross, trenger såvidt å spise noe som helst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...