Gavekort Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 ÅHRAHHHRR... Men da må jeg reise meg! Er mye bedre å bare la det ligge her i sofaen å bli gammelt før jeg kaster det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herregud nå har jeg spist for mye godter. Kvalm. Hvorfor må det være så forbanna godt.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er AM vi prater om her. ANNNEE MARIIE, KAN DET FIKSES?! ANNNEE MARIEE, KLART DET KAN! (la på en E på slutten av hver navn for å få klang i sangen. Ikke drep meg, AM) Trodde vi ble enig om at hun egentlig heter "Arne Marie", evt. "Anne Morten". Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 HYSJ. Jeg har skjult identitet. Ingen vet ka eg egentlig heter. Spør du i morgen er det nok Arve Malvin. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nah, holdt meg til Arne Marie en stund, så jeg tror jeg holder meg til det. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 HYSJ. Jeg har skjult identitet. Ingen vet ka eg egentlig heter. Spør du i morgen er det nok Arve Malvin. ANNE MARIE Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=0 6 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Seriøst! Her er planen min for dagene fremover. Onsdag: Mattetentamen Torsdag: Kjempestor franskprøve (nesten som en tentamen) Fredag: Oslotur Mandag: Vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig Tirsdag: Øve Onsdag: Prøvemuntlig Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=0 Enig. Ikke nok med det, men de grusomt onde moderatorene på forumet merget bullshit-tråden vår med DNFK! Fysj. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du kaster ikke grandis. Du varmer restene i mikroen når du blir sulten. Ferdigpizza smaker ikke godt når det har stått. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Irriterer meg fordiiii... nå skal dere faen meg få høre - Jeg vil ha brownies, men gidder ikke bake - Jeg er halvtett i nesa. Verken ordentlig tett eller helt lufig, en mellomting - Jeg kjeder meg - Jeg er trøtt - Jeg burde klippet plenen - Jeg burde gått til en kompis med noe, og dette må jeg til helvete se til å få gjort i løpet av kvelden - Jeg er sulten, men orker ikke ordne noe mat heller - Jeg gleder meg til kjøretimen i morgen (landeveiskjøring, fire timer, woho! ) - Facebook suger pikk Tror ikke det er noe ellers jeg irriterer meg over akkurat nå. EDIT: Det irriterer meg at kjøretimen er i morgen, og ikke NÅ. Endret 24. mai 2011 av jigaplow 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=0 Bare nysgjerrig; hvorfor? - Jeg kjeder meg Du har jo internet Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 At det tok litt under 10 minutter fra jeg åpnet druepakken til den var tom. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ja stakkars deg, Diskutant Mens vi snakker om druer, at prisen på druer er så høy er litt plagsomt! Vil helst betale 20 eller mindre! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Mens vi snakker om druer, at prisen på druer er så høy er litt plagsomt! Vil helst betale 20 eller mindre! Arbeidskraften er dyr nå for tiden. Det sitter jo 100 sigøynere og plukker ut steiner av druene med de skitne fingrene sine, for deretter å lime skallet på igjen. Ikke rart det blir dyrt. 9 Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ting som irriterer meg grenseløst: 1. Mammas kjøring. Holder på å eksplodere hver gang jeg sitter på. 2. At jeg har bursdag 30 nov. Er en halv evighet til å bli 18. 3. Smått ting som jeg ikke får til er frustrerende Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du kaster ikke grandis. Du varmer restene i mikroen når du blir sulten. wat? Grandis spiser jo du på ett måltid... gjerne en til... 4 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke Hjemmelaga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå