Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

" denne nettsiden er ikke tilgjengelig fordi DNS-oppslag mislyktes" drit. Eneste jeg har gjort var å slå ruteren av i natt grunnet uværet.

Blir dyr mobilregning denne måneden ja.

Om du har mulighet til å koble opp DNS selv, prøv følgende adresse:

DNS1: 8.8.8.8

DNS2: 8.8.4.4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ikke hadde tatt i mot techsupport fra en som kaller router/modem "internettboksen."

Jobben min er faktisk IT-support til over 1500 brukere, og om jeg ikke holder meg til enkle ord, så faller de av og bare nikker dumt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Itsupport" det er noe i veien, jeg vet ikke hva." well thank you. To dager før eksamen og uten Internett.

Jobben min er faktisk IT-support til over 1500 brukere, og om jeg ikke holder meg til enkle ord, så faller de av og bare nikker dumt.

Min erfaring er at IT-support noen ganger selv ikke vet hva de prater om :) .

Gjelder bare å komme til riktig person hos IT-support det. Internettselskapene har en tendens til å putte regelryttere i starten. Vi har direktenummer til flere som faktisk vet hva som går opp og ned hos nettleverandøren vår på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dere blir sikkert overgitte over sånne som meg. Hadde en slik en på telefonen. Spurte meg om hvilket operativsystem jeg brukte, jeg sa internett eksplorer. Eller så var det omvendt, han spurte om hvilken nettleser jeg brukte og jeg sa windows 7. Husker ikke helt.

Lenke til kommentar

Dere blir sikkert overgitte over sånne som meg. Hadde en slik en på telefonen. Spurte meg om hvilket operativsystem jeg brukte, jeg sa internett eksplorer. Eller så var det omvendt, han spurte om hvilken nettleser jeg brukte og jeg sa windows 7. Husker ikke helt.

Haha. Neida, blir ikke oppgitt med mindre du ikke klarer å snakke norsk, nekter å høre på hva vi sier og er generell krass i tonen. Er du "hjelpesløs" og ringer til oss, gjør vi (jeg) det beste for å hjelpe deg. Som nevnt tidligere, det er derfor jeg kaller det en "internettboks" isteden for en Router eller Modem.

Lenke til kommentar

Haha :!:

Lenke til kommentar

Det er AM vi prater om her.

ANNNEE MARIIE, KAN DET FIKSES?!

ANNNEE MARIEE, KLART DET KAN!

(la på en E på slutten av hver navn for å få klang i sangen. Ikke drep meg, AM)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...