For Your Eyes Only Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 At det er lenge til helga. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 At når jeg trykker på de innleggs-firkantene kommer jeg til innlegg fra 16. februar, i samtlige tråder. Spis kuk Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Familiebesøk Huff, føler med deg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Frustrerende å høre på psykedelisk musikk til tider. Fant ut at jeg hadde rotet vekk Sensory Overload albumet av ESP, så nå prøver jeg å¨finne torrent. Tror du jeg finner noe? Nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Sånn egentlig bryr jeg meg fint lite om facebook, og bruker det ikke mye. Men alikavel hva er poenget med å legge meg til på vennelista di, for å så fjerne meg etter 1 mnd eller 2, hva er vitsen med å legge noen til da i det hele tatt da, for og så fjerne dem. Idioter. Endret 23. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7644566 For en ubrukelig artikkel. EDIT: http://www.tekgadg.com/tekgadg/2011/5/15/editorial-why-i-dont-play-games-anymore.html Enda verre lol, helvetes pingle. Endret 23. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://www.tekgadg.com/tekgadg/2011/5/15/editorial-why-i-dont-play-games-anymore.html Enda verre lol, helvetes pingle. I smell sarcasm-post. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg liker hvordan samtlige kommentarer hopper rett på agnet og biter så hardt de kan. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Og spy på skolebussen i dag blant kidsa. Ikke visste jeg at posene var gjennomsiktig.. spydde noen dl ekstra bare på det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 I smell sarcasm-post. Ja, tenkte noe lignende. Synes det ligner veldig mye på noe troll-greier. Glemte å legge det til i posten min, men når jeg skulle redigere hadde forumet gått ned. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har obligatoriske eksamensnerver! På det positive siden så har jeg sikret meg skoleplass så lenge jeg ikke stryker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Folk som ikke gir seg når de tar feil og de vet det selv. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Lærerne mine i religionsfaget! Vi har holdt på mye med standpunktskarakteren min og jeg hadde en vippeprøve for å se om jeg kunne vippes opp. Selvfølgelig er alt jeg gjør feil, og de har ALLTID rett, selv om hun ene godtar bare det den andre læreren sier da. Egen mening er oppskrytt tydligvis. Så fikk jeg sendt et klagebrev med ting som faktisk var riktig da jeg har en i familien som er utdannet innen teologi med toppkarakterer. Helt saklig brev med klage på prøven men også kommentarer til måten de behandler oss på. Det har nå gått over en uke uten en kommentar før jeg møtte på henne i gangen (hun har unngått meg til nå...) hvor jeg spør om jeg ikke skal få en kommentar tilbake. "Nei, det var ingen spørsmål, kun klaging og klaging på oss" før hun bare går videre. Noen ønsker jeg bare alt vondt 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ta videre med hennes overordnet? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ta videre med hennes overordnet? Har en god tone med rektor, så jeg skal det. Må bare vente til etter muntlig eksamen med tanke på at jeg kan komme opp i religion. GUD FORBY! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 " denne nettsiden er ikke tilgjengelig fordi DNS-oppslag mislyktes" drit. Eneste jeg har gjort var å slå ruteren av i natt grunnet uværet. Blir dyr mobilregning denne måneden ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Slå den på igjen? 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Omg lzm, jeg er så blond av og til. Awkward..... - Selvfølgelig har jeg slått den på igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Gå inn på innstillingene og se at den er konfigurert med riktig DNS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå