Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker tilbake ble jeg meget irritert over med russ i år som absolutt skulle klikke hver gang et lite barn kom å spurte etter russekort. Jeg skjønner meg ikke på den greia, at man skal drive å behandle små barn som dritt liksom. So what om de sier "Russ" i stede for kort, de er barn ffs. Mange av vennene mine skulle også alltid "leke" litt med kids eller hver ordentlig frekke. Makt syke onde mennesker - Norges fremtid. Oh yeah!

(No offense kompis, du vet hvem du er ja K :p )

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var under det inntrykket at det var akkurat det russekortene var til for. Dele ut til kids. Jeg angret som en hund for at jeg ikke bestilte flere russekort når jeg måtte skuffe en haug med unger 17. mai... Det er jo ikke som om det står ordentlig kontaktinfo der slik at de kan brukes som visittkort heller.

Jeg henger meg på den! Kom ikke på noe annet å irritere meg over (bortsett fra at AC'en på jobb er føkk), så jeg velger også å si "Russ som er teite med småunger".

EDIT: Det er 7 år siden jeg var russ, så det er klart. Mulig russeholdningen har endret seg på den tiden.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...