Gavekort Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dersom det er din definisjon på 'meningsløs sutring' så tror jeg faktisk vi har en egen tråd for det her på forumet. Åh, jeg det stemmer faktisk. Den finner jeg her. Nemlig! Jeg sutrer over deres sutring! *Wah Pish!* 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det var en dårlig dodge. Så du sier at det ikke er sant? Vil det ikke være hyklersk å si at han skal få klage uten at jeg skal få lov til å være kritisk til hans klaging? Btw: Det var en dårlig burn. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Harrharrharr, I like where this thread is going. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Masse meningsløse ord. Whiner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Irriterer meg at jeg sitter midt i Gudfaren del 2, og plutselig finner jeg ut at jeg mangler halve filmen! Moodbreaker! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vondt i hodet. Tipper det er en hjernetumor som trykker eller et blodkar i hjernen som er sprengt. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 At facechat og facebook generelt skal være så mongo. Eller at vi i det heletatt bruker facebook. Jeg visste jeg skulle insistert på å få telefonnummer og ikke bare "vi kan jo bare snakkes på face". Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spør om tlfnummeret på facechat?... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 FØLG MED ANDYPANDY. FBchatten hans funker jo ikkje. Gad, gutter ass Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dateline NBC. At pedofile blir dratt fram foran media og får livet sitt ødelagt. Jeg mener folk burde blit tatt for det, men ikke i et oppblåst lys som media.. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ingenting nytt og kult på YouTube det siste døgnet. Søndager altså {B^<} Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Så fantastisk typisk at jeg må foreta et hastekjøp og selvsagt så går nettsiden treeeeegt og henger opp under bestillingen. Jeg MÅ få sikret meg den varen ASAP! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Når jeg tenker tilbake ble jeg meget irritert over med russ i år som absolutt skulle klikke hver gang et lite barn kom å spurte etter russekort. Jeg skjønner meg ikke på den greia, at man skal drive å behandle små barn som dritt liksom. So what om de sier "Russ" i stede for kort, de er barn ffs. Mange av vennene mine skulle også alltid "leke" litt med kids eller hver ordentlig frekke. Makt syke onde mennesker - Norges fremtid. Oh yeah! (No offense kompis, du vet hvem du er ja K ) Endret 23. mai 2011 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg var under det inntrykket at det var akkurat det russekortene var til for. Dele ut til kids. Jeg angret som en hund for at jeg ikke bestilte flere russekort når jeg måtte skuffe en haug med unger 17. mai... Det er jo ikke som om det står ordentlig kontaktinfo der slik at de kan brukes som visittkort heller. Jeg henger meg på den! Kom ikke på noe annet å irritere meg over (bortsett fra at AC'en på jobb er føkk), så jeg velger også å si "Russ som er teite med småunger". EDIT: Det er 7 år siden jeg var russ, så det er klart. Mulig russeholdningen har endret seg på den tiden. Endret 23. mai 2011 av Leo_Khenir 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det å være syk.. Så utrolig kjedelig å bare sitte inne å kukelure.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Alle alle innlegg i "Mine innlegg" er det sånn "oransj firkant". Lette å finne uleste poster...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå