Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ja herregud. Jeg skal aldri klage på dårlig hardware lenger, JEG KAN JO PRØVE Å LAGE HARDWAREN SELV UTEN NOEN FAGLIG KOMPETANSE DET HADDE GÅTT KJEMPEBRA.

 

Samme gjelder forresten alt i hele universet.

 

Det er forskjell på menneskelig kompetanse og produksjons-kvalitet. Har du noen forslag til hvordan man kan gjøre forumet så mye mer stabilt?

 

Bedre servere.

 

On-topic:

Middelmådige fotoblogger irriterer meg. Ta et dårlig bilde > Gjør det svart hvitt > PROFIT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja herregud. Jeg skal aldri klage på dårlig hardware lenger, JEG KAN JO PRØVE Å LAGE HARDWAREN SELV UTEN NOEN FAGLIG KOMPETANSE DET HADDE GÅTT KJEMPEBRA.

 

Samme gjelder forresten alt i hele universet.

 

Det er forskjell på menneskelig kompetanse og produksjons-kvalitet. Har du noen forslag til hvordan man kan gjøre forumet så mye mer stabilt?

 

Bedre servere.

 

On-topic:

Middelmådige fotoblogger irriterer meg. Ta et dårlig bilde > Gjør det svart hvitt > PROFIT.

 

Selvsagt! Så om du har en elefant i bagasjerommet til en Ferrari, så er svaret å kjøpe en enda bedre bil.

 

Har du sett serverne som driver diskusjon? Det er ikke lenge siden de oppgraderte.

Lenke til kommentar

 

Selvsagt! Så om du har en elefant i bagasjerommet til en Ferrari, så er svaret å kjøpe en enda bedre bil.

 

Har du sett serverne som driver diskusjon? Det er ikke lenge siden de oppgraderte.

 

Hvem faen i helvete bryr seg. Poenget mitt er at serverne suger og de må bli forbedret, og at jeg selv personlig ikke har noen fantastisk supergod idé skal da for faen ikke bevise en eneste jævla forbanna dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å redigere et bilde for at det skal være bra. Det er der problemet ligger. Folk tror de er fotografer fordi de kan gjøre ting svart/hvitt og peise på med evig kontrast for å få frem detaljer. Samme gjelder alle filter. Skal du ha filter? Så bruk det når du tar bildet. Ikke legg det på i photoshop.

 

Faen. Jeg hater wannabe fotografer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selvsagt! Så om du har en elefant i bagasjerommet til en Ferrari, så er svaret å kjøpe en enda bedre bil.

 

Har du sett serverne som driver diskusjon? Det er ikke lenge siden de oppgraderte.

 

Hvem faen i helvete bryr seg. Poenget mitt er at serverne suger og de må bli forbedret, og at jeg selv personlig ikke har noen fantastisk supergod idé skal da for faen ikke bevise en eneste jævla forbanna dritt.

 

Jeg bryr meg. Du har ikke peiling på servere, derfor skal ikke du ytre deg og bli sur på de stakkars server-ansvarlige som jobber ræva av seg for at du skal trolle rundt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å redigere et bilde for at det skal være bra. Det er der problemet ligger. Folk tror de er fotografer fordi de kan gjøre ting svart/hvitt og peise på med evig kontrast for å få frem detaljer. Samme gjelder alle filter. Skal du ha filter? Så bruk det når du tar bildet. Ikke legg det på i photoshop.

 

Faen. Jeg hater wannabe fotografer.

Jeg er en "wannabe fotograf", men i den forstand at jeg vil være en god fotograf. Jeg vil klare å ta gode bilder, og den eneste redigeringen jeg gjør er hvitbalanse, fjerne litt støy og litt beskjæring. Nesten alle her inne vil klare å ta like "gode" bilder som han som har den bloggen. Det er vanskelig å ta bilder.

Lenke til kommentar

Ja herregud. Jeg skal aldri klage på dårlig hardware lenger, JEG KAN JO PRØVE Å LAGE HARDWAREN SELV UTEN NOEN FAGLIG KOMPETANSE DET HADDE GÅTT KJEMPEBRA.

 

Samme gjelder forresten alt i hele universet.

 

Det er forskjell på menneskelig kompetanse og produksjons-kvalitet. Har du noen forslag til hvordan man kan gjøre forumet så mye mer stabilt?

 

Bedre servere.

 

On-topic:

Middelmådige fotoblogger irriterer meg. Ta et dårlig bilde > Gjør det svart hvitt > PROFIT.

 

Hva snakker du om? Svart-hvitt eier jo !

 

hatersgonnahatev.jpg

Lenke til kommentar

Nei, det eier absolutt ikke. Får det meste til å se retarded ut, så lenge det ikke har en spesifikk hensikt.

 

Du tenker slik som deg i svart-hvitt med et hjerte rundt deg? :p

Det er ikke meg, det er Jonas@Nopros, og jeg tok det fra profilbildet hans på fjesboken. Der var det i svarthvitt. :p

Men på et bilde på 100x100 og der hjertet skal kunne syntes godt nok, ser jeg på det som greit å ha det i svart-hvit. Værre når folk skal være kunstneriske, og overredigere, gjøre det svart-hvitt ol.

Lenke til kommentar
bli sur på de stakkars server-ansvarlige som jobber ræva av seg for at du skal trolle rundt.

 

Jeg blir ikke sur på de stakkars server-ansvarlige. Det har faktisk ikke en eneste person du klagde på sagt noe om heller. Den eneste som har nevnt andre levende personer er faktisk du.

 

Jeg er irritert fordi forumet er ustabilt.

 

Jeg er ikke irritert på de som styrer forumet, fordi jeg vet at de gjør hva de kan.

 

Jeg er irritert fordi ting ikke fungerer.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...