Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over eksamenforb. vi fikk i markedsføringen. For det første så er det vi skal sette oss inn i så utrolig vidt, ingen begrensning av stoff som før! For det andre så ser den mer ut som en norskoppgave med masse vedlegg som bare er piss. For det tredje så er det en forbanna organisasjon som arbeider for ikke-økonomisk vinning, i tillegg til at det er en mindre del av en stor organisasjon som vi har fått om.

GI MEG EN JÆVLA BEDRIFT SOM HAR PRODUKTER OG SKAL TJENE PENGER!

Hopper ut vinduet, snaggis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Mr. Graves skrev (På 22.5.2011 den 17.01):

Kvinnelige soldater i filmer som omhandler spesialstyrker som Green Berets, Navy SEALs eller liknende. Det finnes ikke, og hvis det hadde vært noen der, så hadde de neppe sett ut som supermodeller.

Klager på fine jenter som skyter på ting? Merkelig..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det irriterer meg når storfilmer resirkulerer enspora skuespillere.

Jeg har tidligere nevnt at Ana Lucia fra Lost dukket opp i Avatar med nøyaktig den samme attituden. Det var ikke bare samme skuespiller; det var samme rollefigur også!

I går så jeg deler av Pirates of the caribbean. Og der var plutselig Neytiri.

Andre skuespillere er i hvert fall i stand til å tilpasse seg. For eksempel minner ikke fengselsvakten i The Green Mile mye om Forrest Gump.

Det ødelegger filmopplevelsen når slike dukker opp. Men Pirates of the caribbean var en drittfilm på flere andre måter også.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  Pokey skrev (På 22.5.2011 den 18.20):

Ja herregud. Jeg skal aldri klage på dårlig hardware lenger, JEG KAN JO PRØVE Å LAGE HARDWAREN SELV UTEN NOEN FAGLIG KOMPETANSE DET HADDE GÅTT KJEMPEBRA.

Samme gjelder forresten alt i hele universet.

Det er forskjell på menneskelig kompetanse og produksjons-kvalitet. Har du noen forslag til hvordan man kan gjøre forumet så mye mer stabilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...