Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det Diskutant skrev irriterer meg litt. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor universet trenger en skaper, mens Gud ikke. Er ikke Gud så enorm at han trenger en skaper, han også? Eller er det fordi han er Gud? Det gir ingen mening å måtte ha noe mer komplekst som står bak, bare fordi universet er komplekst. Hvorfor trenger ikke Gud noe mer komplekst å være skapt av? Nei, Gud er Gud, og Gud trenger ikke det, bare fordi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å spille Prototype. Det første oppdraget var steike fett med en masse kule krefter og fiender man slaktet gang på gang. Etter det var de fire neste oppdragene "spring dit, se cutscene". Faens konsolldritt. Så stort potensiale ...

 

edit:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4127159.ece

OG DER SER VI HVORDAN USA BLIR STYRT, FANTASTISK.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Hva er så ille med Hamachi? :ermm:

 

Irriterer meg over bier/vepser/humler som flyr inn og ikke finner veien ut igjen

 

Etter min erfaring så funker det, men det bugger seg til tider pga driveren som blir installert at internet ikke er brukbart før du avinstallerer hamachi.

 

 

Irriterer meg at jeg enda er syk. (Rundet 2 uker nå)

Lenke til kommentar

Hamachi er det største drittet i verden. Jeg tror jeg vil plassere det over LimeWire og Yahoo toolbar på listen over de verste programvarene i hele galaksen.

 

Hamachi 1.0.1.5 er helt greit.

 

Jeg holder meg til OpenVPN vanligvis, men hvis noen bruker hamachi skaffer jeg meg 1.0.1.5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...