Bozzeye Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det Diskutant skrev irriterer meg litt. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor universet trenger en skaper, mens Gud ikke. Er ikke Gud så enorm at han trenger en skaper, han også? Eller er det fordi han er Gud? Det gir ingen mening å måtte ha noe mer komplekst som står bak, bare fordi universet er komplekst. Hvorfor trenger ikke Gud noe mer komplekst å være skapt av? Nei, Gud er Gud, og Gud trenger ikke det, bare fordi. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Prøvde å spille Prototype. Det første oppdraget var steike fett med en masse kule krefter og fiender man slaktet gang på gang. Etter det var de fire neste oppdragene "spring dit, se cutscene". Faens konsolldritt. Så stort potensiale ... edit: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4127159.ece OG DER SER VI HVORDAN USA BLIR STYRT, FANTASTISK. Endret 21. mai 2011 av Pokey Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har sove so mykje som 4 timar nå. Forbanna feberhelvete. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Idiotnaboen som driver og tester motoren på snekka si rett under vinduet her fra 8 på morgenen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Moderatormelding 16 poster med offtopic er slettet! Stick to the subject, guys! 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Idiotnaboen som driver og tester motoren på snekka si rett under vinduet her fra 8 på morgenen. Minner meg om gamle naboen min som testet harleyen sin på samme måte. Hver morgen klokken 8 frem til 9-10 tiden stod han bare og ruset den. Han kjørte den aldri heller.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 At det skulle være så jævla vanskelig å få til ein Terraria-server. Nei, Hamachi suger og er for 11-åringar. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hamachi er det største drittet i verden. Jeg tror jeg vil plassere det over LimeWire og Yahoo toolbar på listen over de verste programvarene i hele galaksen. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva er så ille med Hamachi? Irriterer meg over bier/vepser/humler som flyr inn og ikke finner veien ut igjen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Autovern. Nå jeg kjører en milelang strekning med konstant autovern, tenker jeg bare på hvor sinnsykt mye ressurser som er brukt på det verden over. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tragisk. Helvetes idioter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva er så ille med Hamachi? Irriterer meg over bier/vepser/humler som flyr inn og ikke finner veien ut igjen Etter min erfaring så funker det, men det bugger seg til tider pga driveren som blir installert at internet ikke er brukbart før du avinstallerer hamachi. Irriterer meg at jeg enda er syk. (Rundet 2 uker nå) Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg VET jeg bør gjøre lekser, men jeg klarer faen ikke å sette i gang. Istedet blir jeg sittende å gjøre ting jeg ikke har bruk for senere. Herregud, jeg blir irritert på meg selv. Tror jeg må være min største fiende. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Autovern. Nå jeg kjører en milelang strekning med konstant autovern, tenker jeg bare på hvor sinnsykt mye ressurser som er brukt på det verden over. Men tenker du på hvor mange liv det har reddet? 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Den norske postgangen er ineffektiv. Endret 21. mai 2011 av toro3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg er fullstendig enig i det du nettopp skrev. Endret 21. mai 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hamachi er det største drittet i verden. Jeg tror jeg vil plassere det over LimeWire og Yahoo toolbar på listen over de verste programvarene i hele galaksen. Hamachi 1.0.1.5 er helt greit. Jeg holder meg til OpenVPN vanligvis, men hvis noen bruker hamachi skaffer jeg meg 1.0.1.5. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) hehe, Karina, se redigering. Endret 21. mai 2011 av toro3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Haha! Da får vel jeg også redigere da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå