Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En ting som irriterer meg grenseløst er mennesker som blir overdrevent kosete på fylla.

Jeg er ikke et stort klemmemenneske til vanlig og når det da kommer folk med øl og vin-ånde og absolutt skal klenge på meg kjenner jeg sinne koke; ARG - kom dere vekk! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-245286

Og jeg spiste ikke fordi jeg ikke hadde råd til å spise hver dag, samt at det går helt greit å la det gå 40-60 timer mellom hvert måltid og fortsatt fungere optimalt i dagens samfunn.

 

For øyeblikket irriterer været meg.

Våkner til syndeflod og full faen, så går det en stund, fint vær igjen, men jeg skal banne på at i det jeg har dusjet og kledd på meg og gjort meg klar til å gå ut, evt. er halvveis på vei til butikken, så begynner det igjen. -_-

 

wtf? klarer du å spise så sjeldent?? Må spise minst 4 ganger om dagen jeg (A)

Legg merke til bruken av fortid. :p

Er noen år siden. Åt en gang, gikk 3 døgn uten mat, svimte av et eller annet sted, åt igjen, gikk 3 nye dager etc.

 

Nå klarer jeg meg fint med å spise én gang i døgnet. Sunt er det ikke, og jeg spiser ikke mye, men det er likevel ikke bra for meg.

Men er man fattig, så er man fattig.

Nav? eller noen sted å få penger (A) Synes litt synd, det er jo serr ikke bra! Men du må selvfølgelig velge selv ;)

Lenke til kommentar

Nav? eller noen sted å få penger (A) Synes litt synd, det er jo serr ikke bra! Men du må selvfølgelig velge selv ;)

Meh, levde på studielån. Og studielånet hadde jeg brukt på helt andre ting. Ene og alene min feil.

 

Det er bare piss at man må spise en gang per dag selv om man er fattig. Da prioriterer man helt feil.

Klart jeg gjorde. Jeg hadde kjøpt bøker og filmer for alle pengene mine.

Jeg har aldri hatt økonomisk sans, selv ikke nå, selv om jeg er blitt en god del flinkere. :p

Lenke til kommentar

Syntes det er litt slemt at folk ikke reiser seg på bussen for meg når jeg går på to krykker og har skadet fot. :cry:

 

 

:ohmy:

 

Jeg reiser meg alltid for skadede / eldre. Alltid.

 

 

 

 

Ikke kveruler på det.

 

 

Sjæl. Og hjelper til å bære barnevogner/sykler inn, om folk har med det.

 

Nordmenn er så sinnsykt lite hjelpsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At universet er så stort.

 

http://www.dagbladet.no/2011/05/20/nyheter/utenriks/astrofysikk/vitenskap/eksoplaneter/16584339/#comments_container

 

 

 

 

 

Dette kommer fra meg - en kristen person. Les om du vil, men la oss ikke starte en diskusjon om dette.

 

 

Aldri i livet om dette ble skapt av ingenting. Umulig. Det MÅ ha blitt skapt av en person, mener jeg. Dette er en av grunnene til at jeg tror på en Gud. Det er så fantastisk svært og enormt, og med så vanvittig mange detaljer. Vi forsker mer og mer, og finner mer og mer, av diverse ting. Jeg kan ikke begripe at dette kom av ingenting.

 

Universets størrelse gjør meg glad. :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...