spinnwild Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Men du svimte av jevnlig...? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå klarer jeg meg fint med å spise én gang i døgnet. Sunt er det ikke, Jo, det kalles periodisk faste. Så lenger man spiser _riktig_ er det mange som foretrekker det i treningsmiljøet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299001 Kanskje ikke helt én gang i døgnet, men man spiser bare innenfor noen timer per dag. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 At Sogndal bommet på straffe mot Lillestrøm... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 At jeg må bruke de neste FEM-SEKS FRIDAGENE mine på å rydde ut PAPPAS SØPPEL, som han ikke har kastet gjennom de siste 30 åra. Han klarer ikke å kaste ting, men når har en bestilt en container. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Folk som skriver poster i en spesiell farge fordi det er så fancy og de er så spesielle og kule! Det verste er at det blir helt umulig å lese! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 At fargen på teksten i innlegget over skjærer i øynene. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dem som sier seg enig i at alles meninger er verdt like mye. Dem som sier til meg at jeg bør finne Jesus snarest mulig. Dem som er mer opptatt av passiv røyking enn nyheter. Mygg i øyet når jeg sykler. Mygg på rommet når jeg skal til å sove. Mygg generelt. Når jeg har vært hos en venn/venninne og kommer på at jeg har glemt noe. Når jeg spiser og ved uhell tygger på innsiden av kinnet mitt. Når noen sier til meg, "ja, det er vel der du la den/det sist." Folk som sier, "ja meg og" og "liksom". Folk som begynner å gå inn på bussen FØR jeg har klart å komme meg ut. Folk som overdramatiserer absolutt alt. Folk som ikke bruker blinklys. Folk som gjør hærverk. Folk som slenger fra seg søppel overalt. Det for holde for en dag. 3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Norsktentamen i morgen Ønsk meg lykke til 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå klarer jeg meg fint med å spise én gang i døgnet. Sunt er det ikke, Jo, det kalles periodisk faste. Så lenger man spiser _riktig_ er det mange som foretrekker det i treningsmiljøet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299001 Kanskje ikke helt én gang i døgnet, men man spiser bare innenfor noen timer per dag. Men jeg trente / trener ikke. Og når jeg åt var det alt fra ett winerbrød til litt pytt i panne. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 At jeg ble trukket opp i Engelskeksamen. Jaja, engelsk er jo bedre enn alt annet jeg kunne kommet opp i. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dem som sier seg enig i at alles meninger er verdt like mye. Dem som sier til meg at jeg bør finne Jesus snarest mulig. Dem som er mer opptatt av passiv røyking enn nyheter. Mygg i øyet når jeg sykler. Mygg på rommet når jeg skal til å sove. Mygg generelt. Når jeg har vært hos en venn/venninne og kommer på at jeg har glemt noe. Når jeg spiser og ved uhell tygger på innsiden av kinnet mitt. Når noen sier til meg, "ja, det er vel der du la den/det sist." Folk som sier, "ja meg og" og "liksom". Folk som begynner å gå inn på bussen FØR jeg har klart å komme meg ut. Folk som overdramatiserer absolutt alt. Folk som ikke bruker blinklys. Folk som gjør hærverk. Folk som slenger fra seg søppel overalt. Det for holde for en dag. Alle sine meninger er verd like mye. Noen sine meninger vil dog veie tyngre enn andre sine, i enkelte situasjoner. Jesus finnes ikke. Hva er så spesielt med passiv røyking? Veps i øyet er verre. Veps på rommet er verre. Veps er generelt verre. Så hent det dagen etter. No biggie. Spis maten med ro, så slipper du å bite deg selv. Og... ting er som regel der du la den sist, med mindre noen har tatt det. Ja, det irriterer meg og, liksom. Gå ut andre døra. Er en grunn til at det er 2 dører. Drama er win. Kanskje blinklysene til vedkommende er ødelagt? Hærverk er noe herk. Enig. Sånne innlegg som jeg nettop skrev, irriterer. Veldig. Jeg var derfor ikke seriøs når jeg skrev det. Fordi det er sinnsykt teit. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Norsktentamen i morgen Ønsk meg lykke til Lykke til 1 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Folk på facebook som stemmer "Mac" på spørsmålet "Mac or PC?". Ikke noe galt med å stemme Mac, altså, HVIS MAN HAR DET ELLER HAR ERFARING MED DET. De som ofte går igjen er folk som prøver å være så sofistikerte og sossete, men jeg VET at flere av dem sikkert aldri har sett en Mac engang Dagens raseriutbrudd, det føltes godt! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg er fotgjenger, men tidvis (og spesielt i dag) blir jeg noe så innihelvetes irritert på andre fotgjengere og syklister på vegne av bilistene. Når jeg er ute og går i trafikken, gjør jeg et poeng av å være minst mulig i veien for biler. De skal ikke måtte bremse ned for å ikke drepe meg, fordi jeg bestemte meg for å kutte noen meter på neste kryss ved å gå over veien midt mellom to lyskryss. Syklister: Sto og ventet ved fotgjengerovergang på grønn mann sammen med en syklist (som satt på sykkelen sin). Det er ganske lett å "lese" dette krysset (når det blir rød mann der, så skifter det til gult for bilene om tre... to... en... DER), men når syklisten slipper seg ut i krysset 3 sekunder før det blir GULT (altså ikke rett før det blir RØDT), så har man det litt for travelt. Du sparer maks 5 sekunder på de tte (samt gjør at bilister går hjem og skriver rasende leserinnlegg til avisen). Så, dere andre "myke" trafikanter; Vis hensyn, dere og. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Folk på facebook som stemmer "Mac" på spørsmålet "Mac or PC?". Ikke noe galt med å stemme Mac, altså, HVIS MAN HAR DET ELLER HAR ERFARING MED DET. De som ofte går igjen er folk som prøver å være så sofistikerte og sossete, men jeg VET at flere av dem sikkert aldri har sett en Mac engang Dagens raseriutbrudd, det føltes godt! Ikke glem at en mac også er en PC. Så spørsmålet "Mac eller PC" blir feil, da man spør "PC fra Apple eller PC fra andre?". Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Å argumentere med en idiot når begge to vet at den ene har rett. "NEI GLASGOW ER I IRLAND!!!!!!111" Idiooooooot, Glasgow er i Skottland. Min far er fra Glasgow. "NEI GLASGOW ER I IRLAND!!!!!!!111122131." 2 Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg er fotgjenger, men tidvis (og spesielt i dag) blir jeg noe så innihelvetes irritert på andre fotgjengere og syklister på vegne av bilistene. Når jeg er ute og går i trafikken, gjør jeg et poeng av å være minst mulig i veien for biler. De skal ikke måtte bremse ned for å ikke drepe meg, fordi jeg bestemte meg for å kutte noen meter på neste kryss ved å gå over veien midt mellom to lyskryss. Syklister: Sto og ventet ved fotgjengerovergang på grønn mann sammen med en syklist (som satt på sykkelen sin). Det er ganske lett å "lese" dette krysset (når det blir rød mann der, så skifter det til gult for bilene om tre... to... en... DER), men når syklisten slipper seg ut i krysset 3 sekunder før det blir GULT (altså ikke rett før det blir RØDT), så har man det litt for travelt. Du sparer maks 5 sekunder på de tte (samt gjør at bilister går hjem og skriver rasende leserinnlegg til avisen). Så, dere andre "myke" trafikanter; Vis hensyn, dere og. Ah, er så enig med deg! Kjører vanligvis bil, men når jeg spaserer rundt i byen gjør jeg mitt beste for å vise bilistene tydelig hva jeg skal foreta meg. Og en ting til som irriterer meg er de som går skrått over vegen slik at bilistene må bremse ned ekstra lenge, istedet for å ta korteste veien over på gangfeltene Legger til syklister som sykler på bilveien når det er flunkende nytt gang - og sykkelfelt ved siden av. Syklistene er så forbanna i veien, bokstavelig talt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Idioter som ikke har ordet "de" i vokabularet sitt. Hvordan i helvette sånne idioter fått en jobb som går ut på å SKRIVE kan jeg faen ikke begripe men jeg mistenker at duste-Tek.no er skyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå