Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har fått hjemmesykepleier som skal komme en gang om dagen i en uke. Føler meg rett og slett gammel nå.

 

Jeg hadde tre ganger om dagen i tre måneder da jeg var 20år. Man er ikke gammel fordi man får hjelp :)

 

 

Hjemmesykepleie som ikke fungerer optimalt irriterer meg av og til...

 

Om jeg får lov til å spørre:

Var du i en ulykke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud.

 

Vi har vikar nå, og hun skal liksom ha peiling på illustrasjon på PC, samt trykk osv.

 

Hun kan jo faenmeg ingenting. Skjønner ikke bæret når fargene blir annerledes fordi man overfører et bilde som er laget med en RGB fargeprofil til et bilde som har CMYK-fargeprofil. Det er klart fargene blir annerledes når du konverterer fra RGB til CMYK. MEN HVORFOR I HELVETE JOBBE MED RBG I UTGANGSPUNKTET NÅR DU VET DET SKAL PRINTES?!

 

Også nekter hun for det, og mener det går på skjermen. Herregud. Talentløse faen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det hørtes ikke deilig ut.

 

Nope, var på stumpen også, og jeg liker ikke ligge på magen :p hehehe

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at teen min har blitt kald, så irritert på meg selv tydeligvis :p

 

Fra ille til værre, fytikatta, er usikker på om jeg hadde overlevd 2måneder på magaen.

 

Irriterer meg over idag, vi har oppgaver på skolen, hvorfor ikke gjøre det hjemme?

Lenke til kommentar

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at teen min har blitt kald, så irritert på meg selv tydeligvis :p

Ja, disse tevarmerne du har strikket hjelper ikke, altså?

 

Ting som irriterer meg: Min egen døgnrytme, evt mangel på sådan. Sover gjerne 4-5 timer om natta, ergo slukner jeg som en sten på sofaen etter middag, sover deretter 2-3 timer, og dermed legger jeg meg ikke før kl 1-2. Repeat cycle.

Lenke til kommentar

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at teen min har blitt kald, så irritert på meg selv tydeligvis :p

Ja, disse tevarmerne du har strikket hjelper ikke, altså?

 

Ting som irriterer meg: Min egen døgnrytme, evt mangel på sådan. Sover gjerne 4-5 timer om natta, ergo slukner jeg som en sten på sofaen etter middag, sover deretter 2-3 timer, og dermed legger jeg meg ikke før kl 1-2. Repeat cycle.

 

Det er jo ikke tevarmere! De er der for at jeg skal kunne holde koppen mens den er varm, ikke at det er et stort problem :ermm:

 

Men i dag blir det ikke 3timer middagshvil i senga, vi skal jo ut å gå :) Så kan æ prøv å hold dæ våken resten av dagen/kvelden :roll:

 

Legger til: Trudde du virkelig at ett stykk strikketøy skulle varme teen?

Endret av spinnwild
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her, bare det stikk motsatte... Ikke at jeg ser feit ut da, men ho er glad i artikler fra VG osv. der det forklares hvor mye man skal spise og hva som er sunt og ikke.

Jeg driter da i det jeg, jeg spiser fordi det smaker godt! :p

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Og jeg spiste ikke fordi jeg ikke hadde råd til å spise hver dag, samt at det går helt greit å la det gå 40-60 timer mellom hvert måltid og fortsatt fungere optimalt i dagens samfunn.

 

For øyeblikket irriterer været meg.

Våkner til syndeflod og full faen, så går det en stund, fint vær igjen, men jeg skal banne på at i det jeg har dusjet og kledd på meg og gjort meg klar til å gå ut, evt. er halvveis på vei til butikken, så begynner det igjen. -_-

Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

Og jeg spiste ikke fordi jeg ikke hadde råd til å spise hver dag, samt at det går helt greit å la det gå 40-60 timer mellom hvert måltid og fortsatt fungere optimalt i dagens samfunn.

 

For øyeblikket irriterer været meg.

Våkner til syndeflod og full faen, så går det en stund, fint vær igjen, men jeg skal banne på at i det jeg har dusjet og kledd på meg og gjort meg klar til å gå ut, evt. er halvveis på vei til butikken, så begynner det igjen. -_-

 

wtf? klarer du å spise så sjeldent?? Må spise minst 4 ganger om dagen jeg (A)

Lenke til kommentar

Og jeg spiste ikke fordi jeg ikke hadde råd til å spise hver dag, samt at det går helt greit å la det gå 40-60 timer mellom hvert måltid og fortsatt fungere optimalt i dagens samfunn.

 

For øyeblikket irriterer været meg.

Våkner til syndeflod og full faen, så går det en stund, fint vær igjen, men jeg skal banne på at i det jeg har dusjet og kledd på meg og gjort meg klar til å gå ut, evt. er halvveis på vei til butikken, så begynner det igjen. -_-

 

wtf? klarer du å spise så sjeldent?? Må spise minst 4 ganger om dagen jeg (A)

Legg merke til bruken av fortid. :p

Er noen år siden. Åt en gang, gikk 3 døgn uten mat, svimte av et eller annet sted, åt igjen, gikk 3 nye dager etc.

 

Nå klarer jeg meg fint med å spise én gang i døgnet. Sunt er det ikke, og jeg spiser ikke mye, men det er likevel ikke bra for meg.

Men er man fattig, så er man fattig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...