Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike trådar.

 

Nei, eg spelar ikkje WoW, og har ingen planar om å starte. Men det gir meg ingen rett til å seie at folk som spelar det skal "get a life"! Er vel same faen kva andre mennesker vil bruke fritida si på. Eg har null respekt for folk som ser ned på andre og føler seg overlegne fordi "dei har eit liv".

 

Skulle poste i tråden når jeg leste tittelen litt tidligere, men så kort som posten var slår det meg at det like greit kan være en troll-post. Mener å ha sett en veldig lik post ett sted.

 

Ellers er jeg enig, de som faktisk tror de er bedre enn andre fordi de sosialiserer mer enn andre lever i en helt annen verden en realiteten.

 

Jeg driver mye med dataelektronikk, mangler jeg ett liv av den grunn? Nei, jeg har en hobby.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Slike trådar.

 

Nei, eg spelar ikkje WoW, og har ingen planar om å starte. Men det gir meg ingen rett til å seie at folk som spelar det skal "get a life"! Er vel same faen kva andre mennesker vil bruke fritida si på. Eg har null respekt for folk som ser ned på andre og føler seg overlegne fordi "dei har eit liv".

Jeg skrev et jævellangt innlegg om akkurat det der i WoW-forumet nå. Er spendt på reaksjonene.

 

Du finner det her, dersom du er intressert

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie.

 

Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet.

 

Det er feil fra ende til annen.

 

EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer.

 

 

Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft".

 

HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG.

 

 

Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske"

 

>Drage... :roll:

 

"CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire"

Mire.... DET HETER IRC, fy faen.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie.

 

Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet.

 

Det er feil fra ende til annen.

 

EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer.

 

 

Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft".

 

HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG.

 

 

Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske"

 

>Drage... :roll:

 

"CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire"

Mire.... DET HETER IRC, fy faen.

 

 

Hva heter norskboken din? Overraskende lik min :ermm:

 

Edit: la til spoiler.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Klar Melding #1.

 

EDIT:

 

La til denne kommentaren på oppgaven:

 

Kommentar: Dette er den verste artikkelen jeg noen gang har lest. Skal de skrive en artikkel om dataspill så kunne de i det minste sette seg inn i dette litt mer enn å vise skjermbilde av Counter Strike i ett Internet Explorer-vindu. Commodore og Playstation konkurrerte aldri, Playstation 1 kom faktisk 15-20 år etter Commodore 64. mIRC er ett program, det skrives ikke som ”Mirc”. mIRC er en IRC-klient.

 

Skal saksøke disse nissene for feilinformasjon.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie.

 

Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet.

 

Det er feil fra ende til annen.

 

EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer.

 

 

Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft".

 

HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG.

 

 

Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske"

 

>Drage... :roll:

 

"CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire"

Mire.... DET HETER IRC, fy faen.

 

 

Det er slitsomt å være nerd! :wee:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har fått hjemmesykepleier som skal komme en gang om dagen i en uke. Føler meg rett og slett gammel nå.

 

Jeg hadde tre ganger om dagen i tre måneder da jeg var 20år. Man er ikke gammel fordi man får hjelp :)

 

 

Hjemmesykepleie som ikke fungerer optimalt irriterer meg av og til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...