Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har aldri opplevd at småting som irriterer meg spiser meg "opp på en måte". Det har vel med hvor følsom en person er. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Favoritt-te? Har du prøvd spesialiserte butikker? Hjembyen min har en butikk som bare selger ost og kaffe. Muligens også te? Ellers har du alltids Ebay. Der får du alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nei vil ikke påstå det. Spist opp var kansje litt feil ordvalg men du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener, så.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker faktisk å ha noe å irritere meg over. Er liksom litt digg å bare irritere seg over noe, enda hvor lite det er. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Slike trådar. Nei, eg spelar ikkje WoW, og har ingen planar om å starte. Men det gir meg ingen rett til å seie at folk som spelar det skal "get a life"! Er vel same faen kva andre mennesker vil bruke fritida si på. Eg har null respekt for folk som ser ned på andre og føler seg overlegne fordi "dei har eit liv". 6 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det verste med den tråden der er at jeg bare forstår halvparten av den fordi det står så masse på utenlandsk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Slike trådar. Nei, eg spelar ikkje WoW, og har ingen planar om å starte. Men det gir meg ingen rett til å seie at folk som spelar det skal "get a life"! Er vel same faen kva andre mennesker vil bruke fritida si på. Eg har null respekt for folk som ser ned på andre og føler seg overlegne fordi "dei har eit liv". Skulle poste i tråden når jeg leste tittelen litt tidligere, men så kort som posten var slår det meg at det like greit kan være en troll-post. Mener å ha sett en veldig lik post ett sted. Ellers er jeg enig, de som faktisk tror de er bedre enn andre fordi de sosialiserer mer enn andre lever i en helt annen verden en realiteten. Jeg driver mye med dataelektronikk, mangler jeg ett liv av den grunn? Nei, jeg har en hobby. Endret 18. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Selvfølgelig har du sett en lik tråd, noen poster jo en sånn tråd på WoW forumet hvert kvartal cirka. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 ... Nisse. Det jeg mente var en 100% lik post på ett annet forum. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Slike trådar. Nei, eg spelar ikkje WoW, og har ingen planar om å starte. Men det gir meg ingen rett til å seie at folk som spelar det skal "get a life"! Er vel same faen kva andre mennesker vil bruke fritida si på. Eg har null respekt for folk som ser ned på andre og føler seg overlegne fordi "dei har eit liv". Jeg skrev et jævellangt innlegg om akkurat det der i WoW-forumet nå. Er spendt på reaksjonene. Du finner det her, dersom du er intressert Endret 19. mai 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie. Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet. Det er feil fra ende til annen. EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer. Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft". HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG. Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske" >Drage... "CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire" Mire.... DET HETER IRC, fy faen. Endret 19. mai 2011 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie. Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet. Det er feil fra ende til annen. EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer. Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft". HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG. Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske" >Drage... "CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire" Mire.... DET HETER IRC, fy faen. Hva heter norskboken din? Overraskende lik min Edit: la til spoiler. Endret 19. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Klar Melding #1. EDIT: La til denne kommentaren på oppgaven: Kommentar: Dette er den verste artikkelen jeg noen gang har lest. Skal de skrive en artikkel om dataspill så kunne de i det minste sette seg inn i dette litt mer enn å vise skjermbilde av Counter Strike i ett Internet Explorer-vindu. Commodore og Playstation konkurrerte aldri, Playstation 1 kom faktisk 15-20 år etter Commodore 64. mIRC er ett program, det skrives ikke som ”Mirc”. mIRC er en IRC-klient. Skal saksøke disse nissene for feilinformasjon. Endret 19. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Norskboken min. Det er en artikkel om dataspillenes historie. Den prøver å påstå at Dungeons & Dragons er en sjanger, at PlayStation fort begynte å konkurrere med Commodore, har ikke engang nevnt verdens første 3D spill (Elite), omtaler "IRC" som "Mirc", prøver å påstå at dataspill-utvikling begynte for alvor på 70-tallet når det begynte for alvor på 90-tallet. Det er feil fra ende til annen. EDIT: OH YEAH, Sims er tydligvis ett rollespill ifølge boken, og at det finnes Sims-multiplayer. Rett etter Sims-avsnittet følger det: "Et annet svært populært nettbasert rollespill er World of Warcraft". HAHAHAHAHAHA, ja, Sims er jo ett MMORPG. Oh, enda en god en: "Spillerne kan velge roller som ork, alv, drage, trollmann eller menneske" >Drage... "CS-kamper blir overført direkte bl.a. på Mire" Mire.... DET HETER IRC, fy faen. Det er slitsomt å være nerd! 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kan man være drage i WOW? Jøss. Kanskje jeg og skal begynne å spille WOW, da 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis du bruker uhorvelige mengder penger i WoW, kan du kjøpe en flaske som gjør deg til en flyvende drage. Men det fungerer bare som transport for deg og en kompis dog, og ikke som noe bonus innenfor slossing. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg vil bli DragonslayerNOR når jeg blir stor. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har fått hjemmesykepleier som skal komme en gang om dagen i en uke. Føler meg rett og slett gammel nå. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har fått hjemmesykepleier som skal komme en gang om dagen i en uke. Føler meg rett og slett gammel nå. Jeg hadde tre ganger om dagen i tre måneder da jeg var 20år. Man er ikke gammel fordi man får hjelp Hjemmesykepleie som ikke fungerer optimalt irriterer meg av og til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå