Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvor får man tak i det? Sist jeg sjekket hadde dem ikke garasjer i den lokale Coop butikken. Må vel kanskje bestilles? Koster vel noen kroner også, jeg har bare fem kroner på meg nå, koster vel rundt ti og det har jeg ikke. Da må jeg spare i hvertfall i 15 år. Barebare dere liksom. Hadde jeg hatt en garasje til rådighet hadde jeg da selvfølgelig brukt den. HAUR, tror ikke han var så veldig seriøs. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 At folk skal være så jævlig negative hele tiden! Jeg prøver alltid å være positiv, for det er så mye hyggeligere da, men det er faen så vanskelig når alle skal spy inn de fuckings negative kommentarene sine hele tiden! Kan ikke alle bare være greie? Faen altså! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg blir ikke motivert uten å tenke negativt. Jeg er pessimist fordi det er den eneste måten jeg finner motivasjon til å fikse på ting.. Det irriterer meg at dette er halvparten av papirene jeg hadde i sekken: 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Man dreper ikke dyr fordi de liker den varme bilen din. Få deg en garasje eller en hvit bil. Det er ikke snakk om og drepe noe dyr her. I førsteomgang er det vanskelig og få til med pussedotter av bomull. Også pga noen katter må man lage seg en garasje til flere tusen? Det er en helt unødvendig kostnad når man feks lever på et stamt budsjett. En annen ting er at fordi katteeierne skal la katten gå i det fri. Burde vel nesten de også stå for regningne når det kommer til skadene klørne påfører på bilen. Endret 18. mai 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) HAUR, tror ikke han var så veldig seriøs. Hehe jeg skjønte jo det da. Var ikke særlig seriøs i det første innlegget mitt heller. Men det irriterer noe j*vlig. Det gjør det. Endret 18. mai 2011 av CFM Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Begynner å få vondt i halsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva med et trekk til bilen? Beskyttet for vær, vind, forbipasserende og katter. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Til Diskutant Hæ? Aaahh... Jeg er kjapp i dag.. Men takk, og i like måte! Endret 18. mai 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg synes denne tråden er teit. Hvis dere lar livet deres bli preget av ting som irriterer dere vil dere aldri bli glade. La heller hverdagen bli preget av gleder! Alle de små tingene som gjør deg glad hver dag. Den materialistiske verdenen vi lever i har gjort oss sure, og vi ser ikke lenger medmenneskene våre som vi pleide å gjøre. Spre glede alle sammen! Edit: Jeg vil oppforde administatorene på forumet til å låse denne tråden for å gjøre forumet til et bedre sted for oss alle. Endret 18. mai 2011 av sarsi9 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes denne tråden er teit. Ok. Nå kan du gå. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hva med et trekk til bilen? Beskyttet for vær, vind, forbipasserende og katter. Koster i underkant av 4000kr for et ordentlig et. Dessuten vil det bare bli riper ved å ta det av og på hele tiden. Bilen kan jo ikke være 100% fri for støv og møkk hele tiden. Men jeg vurderte det for en liten stund siden faktisk. Men bevares meg vel, bilen er jo 9 år gammel, skulle bare mangle at det er noen småriper her og der. Irriterende er det uansett. Litt kjedelig å gå rundt og våtslipe på grunn av slike hendelser. Endret 18. mai 2011 av CFM Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 nynorskundervisning på skolen, trenger ikke si mer. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg synes denne tråden er teit. Hvis dere lar livet deres bli preget av ting som irriterer dere vil dere aldri bli glade. La heller hverdagen bli preget av gleder! Alle de små tingene som gjør deg glad hver dag. Den materialistiske verdenen vi lever i har gjort oss sure, og vi ser ikke lenger medmenneskene våre som vi pleide å gjøre. Spre glede alle sammen! Edit: Jeg vil oppforde administatorene på forumet til å låse denne tråden for å gjøre forumet til et bedre sted for oss alle. Til deg og alle som plusset innlegget: http://www.youtube.com/watch?v=_AlM77EUEYk Forresten, det at man irriterer seg over ting og poster det i denne tråden betyr ikke at man ikke kan være glad. Tviler innlegget ditt var seriøst uansett. Endret 18. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg tror innlegget var seriøst, og er til en viss grad enig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så ja, for det er teit å irritere seg over idioter som blåser deg opp i øret med gasshorn. Det er teit å irritere seg over idioter som ikke forstår hva "Nei" betyr, og det er teit å irritere seg over folk som tror de alltid har rett. Seriøst? Er du virkelig enig i det? For å være glad kan man ikke irritere seg over slikt? Jeg er generelt sett i greit humør for tiden, og jeg irriterer meg fortsatt over en del ting, selv om jeg ikke poster så altfor mye i denne tråden lengre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 og er til en viss grad enig. Det vet vi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg irriterer meg over at jeg er tom for brus og nikotin, og snart også favoritt-teen min og jeg får kun kjøpt den i USA. -_- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er heller det at man lar alle disse små ubetydelige tingene spise en opp på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå