Saft Suse Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Top Gear Botswana Special Episoden vises jo faen meg ukentlig på forskjellige kanaler. Det er hundrevis av episoder å velge mellom. Vis noen av de andre innimellom også! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dette har vært den verste 17. mai noensinne, dessverre. Håper dog alle andre har hatt en flott dag 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Før jeg begynner: Tenker du "åhh nei..." hver gang jeg siterer ett innlegg fra deg? Vel. Men nå har du jo ødelagt så jeg ikke kan tenke sånn mer. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Britney (8) fikk botox- behandling av moren Kerry Campbell sa i tv-showet Good Morning America i forrige uke at behandlingen ikke utgjorde noen helserisiko, og at datteren selv ønsket det. Ja, hun er jo åtte år!!!! Moren skal da faen meg være så voksen å ikke la datteren få botox i den alderen. ]- Alle gjør det og alle snakker om det[/b]. Vi gjør ikke noe ulovlig, og jeg vil ikke at min datter skal være den eneste som ikke får litt ekstra hjelp, Var vel i starten av 1800 tallet den unnskyldningen funket. - Hun klagde over ansiktet sitt, at hun hadde rynker og liknende. Da jeg foreslo det, var hun helt for det, sa moren. En åtte åring med rynker. Ja, jo yeah right. Uansett så burde ikke moren ha foreslått botox og selvfølglig sa datteren ja, siden hun ikke visste bedre. Kerry jobber ved en skjønnhetssalong og bruker selv botox jevnlig. No offence men botox kan ikke redde det ansikte. - Jeg vet at hun en dag vil bli en modell, skuespiller eller sangerinne, og disse behandlingene vil sikre at hun holder seg ung og har et babyansikt lengre, sier Kerry til The Sun. Typisk hva en som ser ut som et fugleskremsel sier angående sin egen datter. Hun tenker vel at siden jeg(moren) ikke kan bli det så må jeg pushe datteren min til å bli hva moren aldri ble. Hater forøvrig missekonkuranser som handler om unger i 10år alderen. Forkastelig. - Jeg er sikker på at folk som leser dette vil tenke at jeg er uansvarlig, men jeg kan forsikre dem om at jeg tester botoxen på meg selv først. Alt jeg vil er at Britney skal få den beste starten på livet, så det blir enklere for henne å bli en superstjerne, sier Kerry til The Sun. - Damen er faen meg helt skadeskutt i skallen. Er så jævlig glad hun mistet foreldreretten. Lås dama inne og kast nøkkelen, hun kan ikke rehabiliteres. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Teit 17de mai med dårlig vær og når jeg skulle henge med noen var han ene så fyllesyk at han ikke møtte opp før seint på dag. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 2 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fikk en sms fra kjæresten hvor det stod "jeg vil slå opp", men viste seg at hun hadde lagt fra seg mobilen på en fest. Fyfaen jeg har lyst til å skade de menneskene. Aldri vært så forbanna og redd. 6 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fikk en sms fra kjæresten hvor det stod "jeg vil slå opp", men viste seg at hun hadde lagt fra seg mobilen på en fest. Fyfaen jeg har lyst til å skade de menneskene. Aldri vært så forbanna og redd. Jeg hadde klikka. Åh fy faen. Hahaha. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hadde jeg fått en sånn melding fra min kjæreste, ville jeg skjønt at noe lå bak med en gang. Samme som når man leser "Har kommet ut av skapet xDD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Aldri vært så forbanna og redd. Ja og vi hører alle hvor seriøst og ekte forholdet ditt høres ut når dere forteller slikt via sms. Endret 18. mai 2011 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Min vanlige morgen: 0730: Dusjen 0745: Gå til bussen 0800: Være på jobb I dag: 0730: Dusjen 0745: Gå til bussen 0750: Husket at jeg hadde glemt adgangskortet på jobb. 0755: Hjem og frenetisk lete etter et kort, dagen etter tidenes opprydding. 0800: Ta bussen til jobb 0810: Være på jobb. 0815: Sutre på diskusjon.no Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Da har et kattekrek hoppet opp på panseret og taket på bilen og selvfølgelig har det blitt riper av det. Til jul skal jeg ønske meg en hagle så jeg får skutt udyret. Evt. en skikkelig bue eller armbrøst som er lydløse. Da kan jeg ta ulven også. Endret 18. mai 2011 av CFM Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Kjenner meg godt igjen der. Svindyra sitter og varmer seg oppå biler etter at man har vært ute og kjørt og står parkert. Jeg pleier selv og skremme de vekk med pussedotter og lader opp et luftgevær med de og skyter dottene etter kattene. Endret 18. mai 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå har heldigvis jeg utstyr så jeg får polert det vekk, men det er likevel ikke noe moro. Kan ikke slipe vekk klarlakk hver gang dette skjer heller, da blir det ikke noe igjen til slutt. Ikke kan man skremme dem vekk når de sitter der heller, da sprer de bare klørne ut og løper vekk. Da blir det i hvertfall riper... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva med en garasje å putte bilen i? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Man dreper ikke dyr fordi de liker den varme bilen din. Få deg en garasje eller en hvit bil. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvor får man tak i det? Sist jeg sjekket hadde dem ikke garasjer i den lokale Coop butikken. Må vel kanskje bestilles? Koster vel noen kroner også, jeg har bare fem kroner på meg nå, koster vel rundt ti og det har jeg ikke. Da må jeg spare i hvertfall i 15 år. Barebare dere liksom. Hadde jeg hatt en garasje til rådighet hadde jeg da selvfølgelig brukt den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er bare og "få" seg en garasje liksom. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Du får sikkert kjøpt en sag eller en øks. Gå i skogen, hogg noen trær, lær deg å lafte. Vips, så har du din egen garasje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå