;_; Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Det finnes mye annet en kan gjøre enn å drikke. liker du avataren min? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke ME LIKES! Skjønner ikke greia med alkohol...... 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Var på butikken, og overhørte ei gammel dame: "Skulle bare hit og kjøpe bær og tomat." Tomat ER bær, din forbanna tosk. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Var på butikken, og overhørte ei gammel dame: "Skulle bare hit og kjøpe bær og tomat." Tomat ER bær, din forbanna tosk. wikipedia: "Tomat er en bærfrukt med mange av trekkene til en grønnsak" Tomat er en Bærsak 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Klikk på "bærfrukt" på tomatsiden og se hvor den fører deg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jenta jeg liker drikker ikke Jeg ville vært takknemlig! Det er godt å ha en trygg kvinne som ikke finner på noe dumt i fylla, er ute og fyllefester med andre gutter, og generelt er en partytype. Endret 4. november 2010 av Gavekort 6 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Når det prates til en forsamling (f.eks. en lærer i en time, eller en sjef i et møte) og enkeltindivider i forsamlingen finner det for godt å begynne og nikke bekreftende med hodet og utbryte ting som "Mmmm" og "Ja, nettopp" etter frasene som om forsamlingslederen eller foredragsleseren snakker eksklusivt til dem. Får litt lyst til å slå. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 At norsklæreren min på ungdomsskolen har hvem/hvilken og da/når feil.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Jeg ville vært takknemlig! Det er godt å ha en trygg kvinne som ikke finner på noe dumt i fylla, er ute og fyllefester med andre gutter, og generelt er en partytype. Joda, problemet er bare at jeg tviler på at hun liker meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Om du ikke vil ha hun, så tar jeg hun gjerne. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Jeg ville vært takknemlig! Det er godt å ha en trygg kvinne som ikke finner på noe dumt i fylla, er ute og fyllefester med andre gutter, og generelt er en partytype. Joda, problemet er bare at jeg tviler på at hun liker meg. Knull litt vett inn i hodet hennes. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke ME LIKES! Skjønner ikke greia med alkohol...... Thumb up. Irriterer meg at nesa er tett hver eneste kveld uten grunn. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Viiirkelig synd på deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jenta jeg liker drikker ikke Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger. Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så... 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Alkohol er også en stor kilde til mye vold, drap, ulykker osv. Just sayin'. Edit: Innlegg nummer 1337 Endret 4. november 2010 av Pentumsmart 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger. Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så... Voksent sagt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Nå er han langt fra voksen da, så syns ikke du skal forvente ''bedre''. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kvinnfolk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå