Nedward Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig I fjor vinter ble jeg frastjålet tre spader. Det som er så rart er at jeg hadde en sykkel som fikk stå i fred, ulåst. Jeg har lyst å sette en GPS logger på spaden min her etter, bare for å ta jævelen som gjør det. Det sikkert en som har spadefetish. Endret 17. mai 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Eneste 17. Mai gir meg er en fridag fra skolen Og det irriterer at alle sier "Graulerer med dagen!" Jeg har faen ikke bursdag i dag!!!! Endret 17. mai 2011 av Durochris Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og det irriterer at alle sier "Graulerer med dagen!" Jeg har faen ikke bursdag i dag!!!! Grunnloven har bursdag... Den fyller snart 200 år btw.. Kanskje det er på tide at den blir oversatt til norsk snart. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Og det irriterer at alle sier "Graulerer med dagen!" Jeg har faen ikke bursdag i dag!!!! Grunnloven har bursdag... Den fyller snart 200 år btw.. Kanskje det er på tide at den blir oversatt til norsk snart. Er jeg grunnloven? Endret 17. mai 2011 av Durochris Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det irriterer med at basshøytalleren min akkurat sprang!!!! wtfg should I do now! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? For å irritere deg. Evt. fordi vi gratulerer hverandre når grunnloven VÅR har bursdag. Hence "gratulerer med dagen". Endret 17. mai 2011 av Dj_eLmO 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? Fordi dette er vår dag! 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... Skjønner at vi feirer, men ikke hvorfor folk skal gratulerer MEG med dagen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... Fordi vi var så forbanna nasjonalistiske at vi ikke ville feire svenskenes og danskenes nasjonaldag når vi var okkupert. Etter det ble vi så forbanna forlegen av å ha vært underlagt nasjonene vi ser ned på at vi helst vil fortrenge hele affæren. Det er nå min teori. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg bruker denne dagen som en unnskyldning for å drikke meg dritings den 16. og spise svindyr mat og drikke og is og alt mulig. Jeg gir meg helvete om enkelte synes det er A4 elns. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Åh faen for et drittvær. Jeg fikk ikke tak i en t-skjorte med Norgesflagget i dag heller -.- Nei faen heller nå flytter jeg heller til Spania, der kan de å feire 17 mai skikkelig med bra vær og alt. 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Bare tanken på at 17. mai eksisterer gjør meg uvel. Skikkelig "ja nå skal vi virkelig ha det gøy, dere" for a4-mennesker i kjernefamilier. Blæh. Ja, det er jævlig at folk har det gøy, ikkje sant? Stakkars idiotar som ikkje veit at dei eigentleg er triste og kjedelige. Bra at du, lykkens profet, kan fortelle oss at alt berre er trist og surt. 7 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men er du nordmann? Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg? Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... Skjønner at vi feirer, men ikke hvorfor folk skal gratulerer MEG med dagen. Vet du hva jeg irriterer meg over? Sånne som deg, som leker dumme. Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 17. mai-feiringa. Ting må jo feires når det skjer, ikke hvert eneste år i nesten 200 år. Det er ikke samme dag en gang, det er bare definert som samme dag av det gregorianske kalendersystemet. Hvis vi hadde et annet kalendersystem, hadde vi feiret på et annet tidspunkt. Det er jo litt fucked up å tenke på. Det er så forbanna symbolsk. Flagget er bare et tøystykke med farger. Skjønner ikke at man visstnok vanærer landet sitt ved å la flagget røre bakken. DET ER ET TØYSTYKKE MED FARGER, FAEN ALTSÅ. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 17. mai-feiringa. Ting må jo feires når det skjer, ikke hvert eneste år i nesten 200 år. Det er ikke samme dag en gang, det er bare definert som samme dag av det gregorianske kalendersystemet. Hvis vi hadde et annet kalendersystem, hadde vi feiret på et annet tidspunkt. Det er jo litt fucked up å tenke på. Det er så forbanna symbolsk. Flagget er bare et tøystykke med farger. Skjønner ikke at man visstnok vanærer landet sitt ved å la flagget røre bakken. DET ER ET TØYSTYKKE MED FARGER, FAEN ALTSÅ. Nøyaktig når grunnloven ble skrevet er irelevant. Hva flagget vårt er laget av, eller hvordan det ser ut, er irelevant. 17mai handler om at er en selvstendig nasjon. Vi feirer at vi kan kalle oss Norske. Vi feirer at vi er et fritt land. Resten er irelevant. Dette er landets dag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 17. mai-feiringa. Ting må jo feires når det skjer, ikke hvert eneste år i nesten 200 år. Feirer du fødselsdagen din hvert år, eller bare den første, og 100-årsjubileum? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg er en av de som ikke feirer eller markerer, men gidder da sannelig ikke gå rundt og irritere meg over dem som gjør det. Eller jo, kansje litt, hvis jeg tenker over det. Er jo sikkert mange som sikkert ikke har peiling på hvorfor vi egentlig feirer, bakgrunnene osv. Les litt norsk historie for f*! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå