deaktivert443556 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Grenseløst irriterende at Adobe på død og liv må plassere en jævla snarvei til Acrobat Reader hver gang det drittprogrammet oppdateres, og det er ca en gang i uken. Hvem faen er det som åpner Acrobat Reader via denne snarveien?! Man åpner programmet via et dokument. ALLTIDS! Får vel teste ut Foxit igjen. Jeg brukte det før men av en eller annen grunn jeg ikke husker, så gikk jeg tilbake til Acrobat. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bussavgangene i utkanten av trondheim. Neste buss går halv ti. Jeg er da i byen halkv elleve. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kjøp lettsykkel. Har jeg ikke penger til om jeg skal ha bil når jeg blir 18 Selg den etterpå? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bare lappen til lettsykkel koster enormt mye, Diskutant. Hvis han selger mopeden sin, får han kanskje råd til lett lappen, men hva med sykkelen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Føler meg svindlet. Har lite penger for tiden og når jeg skulle pante noen flasker tenkte jeg å prøve lykken med lotto greiene som koster 50 øre. Det var hvertfall jeg leste på pantemaskinen. Så jeg trodde at den ville trekke 50øre ifra totalbeløpet. Noe an ikke gjorde. 20 kr rett i dass 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bare lappen til lettsykkel koster enormt mye, Diskutant. Hvis han selger mopeden sin, får han kanskje råd til lett lappen, men hva med sykkelen? Exactly... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvor kommer forresten alle disse togene inn i bildet?. Jeg postet en .gif av en som sto på togtaket og tok i føreledningen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er det ikke det man har forum til? Det kan du nemlig ikke, kun ytterst få Dell-maskiner tilbyr 10%OC Jeg vet, 10 sek etterpå kom jeg på at man har programmer til å finne detaljert info om hardwaren. Tenkte jeg skulle slette posten, men gadd ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bare lappen til lettsykkel koster enormt mye, Diskutant. Hvis han selger mopeden sin, får han kanskje råd til lett lappen, men hva med sykkelen? Godt poeng. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 At NRK nok en gang ikke klarer å sende Eurovision i sync med resten av Europa. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) At sånne som deg, ser på programmet. Tipper du stemmer også? Endret 14. mai 2011 av Hugol 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 "Sånne" som meg? Jeg ser på fordi det er en tradisjon jeg har med venner jeg har spredt rundt om kring i Europa 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 At sånne som deg, ser på programmet. Tipper du stemmer også? Selvfølgelig gjør h*n det. Betale 5 kr, kanskje mer fordi da vinner den du stemmer på automatisk. En stemme har ingenting å si. Skjønner ikke at folk gidder. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg bare fatter ikke at folk har engasjement for dette. Det plager meg virkelig. Ja, Eurovision skal ha for deres innsats med høy kvalitet på produksjon, men når det kommer til musikken... 3 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Irriterer meg at Get stempler meg som pirat fra første stund, ettersom de ikke lar meg overføre opptak til pc eller DVD. Blir et forferdelig rot i arkivet som lagrer opptak og lite fleksibelt. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Folk som sier "Mitt produkt er bedre en ditt produkt" f.eks "PS3 er bedre en XBOX", "Nvidia er bedre enn ATI" Har folk kanskje ikke hørt ordet "BEHOV" ? Det finnes x-antall spill s0m ikke kommer til PS3/Xbox og kjøper derfor Xbox/PS3 for å spille spillet. Fanboys generelt bør rett og slett ha ett skudd i panna 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Grenseløst irriterende at Adobe på død og liv må plassere en jævla snarvei til Acrobat Reader hver gang det drittprogrammet oppdateres, og det er ca en gang i uken. Hvem faen er det som åpner Acrobat Reader via denne snarveien?! Man åpner programmet via et dokument. ALLTIDS! Får vel teste ut Foxit igjen. Jeg brukte det før men av en eller annen grunn jeg ikke husker, så gikk jeg tilbake til Acrobat. Hm, Foxit ble til noe dritt. Zumatra(sumatra?) pdf er som foxit var før. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Folk som sier "Mitt produkt er bedre en ditt produkt" f.eks "PS3 er bedre en XBOX", "Nvidia er bedre enn ATI" Har folk kanskje ikke hørt ordet "BEHOV" ? Det finnes x-antall spill s0m ikke kommer til PS3/Xbox og kjøper derfor Xbox/PS3 for å spille spillet. Fanboys generelt bør rett og slett ha ett skudd i panna PS3 > XBOX NVIDIA > ATI 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ********** is single. Kommentar fra eksen: "såpass, jaja, kjekt var det " Hva faen for en ting er det å skrive, da? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sikkert hun som slår opp via Facebook, og han innser at "jaja, hun var ikke noe verdt likevel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå