Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det gjør ingen. Når ljåen svikter, sender jeg gråpusen min. Endret 4. november 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Må nok si meg enig med Mannen med ljåen her. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Navne-pun, WOW! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Heldigvis har vi dyktige, folkevalgte politikere som tar seg av sånne problemer istedenfor å passe på egne formuer. Du tuller nå, ikke sant? Ja. Irriterer meg over at jeg trodde jeg skulle til hudlegen i dag klokken 10. Det var visst i GÅR klokken 10 -.- Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hva faen da? Nå må jeg sitte å gjøre ett tonn med oppgaver fordi resten av klassen faen ikke klarer rettskriving på en prøve.. Argh. Læreren kunne jo gitt meg noen oppgaver som faktisk utfordrer meg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Folk som ikke dekker ansiktet når de nyser. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tiggere, i alle fall de som stønner trist når jeg går forbi. Jeg snur meg bare å gir dem et stygt blikk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Prøv å slå dem. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Når ljåen svikter, sender jeg gråpusen min. Noes! Ikke send meg på enda ett selvmordoppdrag... Endret 4. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Skulle sette meg å spise frokosten og se på i gode og onde dager. Virker tvn? Nei. Det er for dårlig signal. Her er det så og si vindstille, litt regn i lufta samtidig som det er litt sol! Faenskap! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Skulle sette meg å spise frokosten og se på i gode og onde dager. Virker tvn? Nei. Det er for dårlig signal. Her er det så og si vindstille, litt regn i lufta samtidig som det er litt sol! Faenskap! Det er et signal til deg fra høyere makter om at "Gode og Onde dager" er så dårlig at det er bedre å stirre på en svart skjerm. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Eller atomkrig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Irriterer over at jeg må vaske hybelen til i morgen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hele fredag, lørdag og søndag må jeg på noee kurs dritt. Lørdag MANDAG har jeg tentamen Tirsdag har jeg to fremføringer og jobb seinere på dagen. Onsdag har jeg en prøve Endret 4. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Det er jo klin umulig å finne klær som passer. Small blir som regel akkurat for liten og medium blir som regel akkurat for stor. Jeg må legge på meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Lørdag har jeg tentamen wat Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Folk som ikke dekker ansiktet når de nyser. Eller folk som IKKE vasker hendene etter at de har vært å rygga en snicker på dass og SKAL absolutt ta på deg eller maten din. Frister å rive dem opp etter veggen for å spørre dem hva faen er galt med verden. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Lørdag har jeg tentamen wat En stor leif Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 At det tydligvis er på tide med ny tlf, men har ikke råd. Går ikke ann å snakke i den. Heldig hvis man greier og prate 1 minutt i strekk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 At det ikke er sushi på Hamar. Er en sushibar i Brumunddal. Jeg vet det, men Brummundal er ikke Hamar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå