medlem-173043 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Faller ut av kjærlighet er vanskelig Falling for svik er verst Broken tillit og knuste hjerter Jeg vet, jeg vet -------- Dette pluss noe mer fail var kopiert under ett bilde på face (av en jente som tok bilde av seg selv i speilet med trutmunn ofc). Hvordan inn i helvete kan du være så dum att når du kopier fra google oversetter så ser du ikke at det fortsatt er noe engelsk igjen. Bare det å ha slike tekster under bilder av seg selv gjør meg ganske irritert. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Enig Boss. Eller når de skal finne opp sine egne og tror de er så forbanna poetiske. Fikk akkurat et eksempel. En kjerring har tatt et helt ordinært bilde av seg selv og under skriver hun "even shallow water is over your head". Hva faen liksom? Hvem bryr seg om hvem hun hater eller ikke? Det der er så typisk sånn der "bryr meg ikke uansett hva du sier, har en så bastant holdning fordi jeg lett tar til meg ting og derfor må jeg bygge opp en sånn bitche-fitte-attitude". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Verstingene er selvfølgelig de som tar en finger foran ene neseboret og blåser ut snørr av det andre. Blir kvalm når folk gjør det ute blant folk Sant skal sies, det er jævlig digg å bli kvitt det pollen-infiserte snørrhelvete som befinner seg i nesen da. Men, jeg gjorde det bare når jeg var i militæret. Midt ute i skogen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Damer, spessielt mamma. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Gateselgere(ala Face2Face), spesielt i Trondheim. Umulig å gå over kongegata uten å bli spurt om å kjøpe forsikring\reddbarna\gymmedlemskap\proteiner\omegatabletter. Faen altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Netcom sin nye logo er stygg, stygg, stygg, stygg, stygg! Og reklamene deres er ræva ræva ræva ræva! Moderatornotis: Ikke bruk Caps lock. Det er mot reglene. Endret 12. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ack O ve, sommaren haver kommit till nordanriket. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 NextGenTel har samme logo. De har samme eier. Grusomt stygg. Ser ut som en ifillertygd Dent-drops. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Ja faen i helvette jeg hater børsebærere Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min. Endret 12. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Mange av de jeg møter er rimelig koselig, og vi kan gjerne stå å prate en liten stund før jeg dreper samtalen med å si at jeg på mitt stramme studentbudsjett har valgt min veldedige organisasjon, og viker ikke fra den uansett. On topic: Vanvittig dyre forsikringspremier ødelegger totalt mitt lille håp om å kunne fått kjøpt meg bil :/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 folk som skriver på denne måten helt uten tegnsetting eller stor forbokstav det er helt jævlig å lese for oss med dysleksi og helt sikkert for alle andre også skjønner folk ikke at resten av verden ikke vet åssen de tenker når de skriver på denne måten for ikke å snakke om mangel på linjebrudd der det skal være linjebrudd wall of tekst er dritkjett å lese hvorfor kan ikke skolen fokusere mer på norsk folk maser jo hele tiden om at elevene ikke får nok gym og matte men ikke om at de ikke får nok norsk også er det jævlig irriterende med som bruker stor forbokstav på helt tilfeldige ord faen altså dette var irriterende å skrive får vondt i hodet av å skrive sånn ikke har jeg ibux heller så jeg blir ikke kvitt hodepinen heller også irriterer det at sjampoen min ikke lukter jordbær og kiwi for jordbær og kiwi lukter godt 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Gateselgere(ala Face2Face), spesielt i Trondheim. Umulig å gå over kongegata uten å bli spurt om å kjøpe forsikring\reddbarna\gymmedlemskap\proteiner\omegatabletter. Faen altså. Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Ja faen i helvette jeg hater børsebærere Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min. Problem fixed. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kl 07:50: "Hey, god tid før jobb, stikker innom Rema og handler frokost/lunsj" Kl 07:53: Stille seg i kassekø Kl 07:57: Observerer at mannen som står 5 plasser foran meg i køen skal ha en veldig spesifikk snusboks, og skal ha en annen snusboks i tillegg. Cue forvirret kassemann. Kl 07:59: En av de andre erfarne ansatte kommer for å finne nevnte snusboks i et annet snusskap, ser at det er 10 stykker i kø, og går vekk igjen. Kommer tilbake med en ny ansatt som får i jobb å telle opp veksel i den andre kassen. Kl 08:01: Er nå nummer tre i køen. Kl 08:03: My face: Kl 08:05: Endelig fått betalt, og går ut av butikken, hvorpå jeg skal over en av Trondheims travleste gater (Elgesetergate, for kjentfolk. Ca midt mellom Samfundet og Lerkendal). Der blir det selvfølgelig rød mann akkurat i det jeg kommer meg ned til krysset. Kl 08:10: Kommer på jobb, 10 minutter for sent. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Småsliten. Småsyk. Sov 13 timer i natt. Våkner med noe jeg fykter er øyekatarr. Deil. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Gateselgere(ala Face2Face), spesielt i Trondheim. Umulig å gå over kongegata uten å bli spurt om å kjøpe forsikring\reddbarna\gymmedlemskap\proteiner\omegatabletter. Faen altså. Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Ja faen i helvette jeg hater børsebærere Hater sånne sympati-jævler som skal vise bilder av radmagre barn nede i Afrika og klirre med bøssen. Pleier å gi de sinte blikk! Helt enig, og de der cheesy reklamene på TV med piano der de viser babier tynnere enn en sultestreikende husnisse i 2 min. Problem fixed. Jeg bryr meg da om det, jeg liker bare ikke børsebærere! En ting som irriterer meg som bare faen er skribenter for nettaviser som f.eks de retardene fra Spillverket som nå plutselig er en del av Gamer.no som skriver så helvettes dårlig. Hvordan i helvette noen kunne finne på å ansette idioter som ikke greier å forme de enkleste setninger begriper jeg ikke. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Problem fixed. Feil, ikke fixed. Jeg hadde ikke hatt noe imot å hjelpe barn som holder på å sulte i hjel. En cheesy TV-reklame som viser små radmagre negerunger med trutmunn for å se "søtere" ut (som beordret av de som filmet dem),og en irriterende piano som bakgrunnsmusikk kommer ikke til å få meg til å betale slik at organisasjonen kan stikke av med 70% av pengene. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg gir ikke penger uansett. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kun EDGE-dekningen på doen hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå