Karina Hulesangerhule Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hm. Kanskje det bare er her nede da Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja. Blodig alvor. Du dør hvis du taper. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja! Nei, men vil jo ikke ødelegge for de andre heller, da. Jeg vil helst bare stå og heie og få gratis drikke :!: Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 noen rakket ned på sønnen min. ååå blei så sint... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe. Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 noen rakket ned på sønnen min. ååå blei så sint... På tinestafetten? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ehm nei? han er ikke så stor.. Han er en liten gutt på to år... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis man rakker ned på en 2 år gammel gutt har man problemer. Herregud er det mulig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Når vedkommende var irritert på meg burde ikke fyren la det gå utover min sønn.. da eksploderer jeg. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ehm nei? han er ikke så stor.. Han er en liten gutt på to år... Ta igjen! Stikkord: Hammer og meisel. Endret 11. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er ikke for så veldig vold,men jeg fikk da tatt han såppas med ord at jeg tror ikke han tørr igjen noe mer. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7627709 Jævla miljø-nazistiske trehippie-nisser. Det kreves 3000-4000 vindmøller for å generere kraften EN av dagens atomreaktorer kan generere. Hva skal de gjøre i Japan da? Bølgekraft har vært en stor flopp så langt, og vindmøller må de fylle opp hele kysten sin med for å generere nok strøm. Dagens fissjonsreaktorer slår seg av passivt når de overoppheter med hjelp av smeltet salt. Fukushima's reaktorer var 3 generasjoners utdatert design, Thorium-reaktorer er på vei, fusjon er på vei... Ser virkelig ikke poenget med de stygge, høye, fugle-drepende, skog-etende (spørs hvor man plasserer dem), hvite misfostrene som kalles vindmøller. Det er ett tilbakesteg. EDIT: Basere ett samfunn på solkraft tar også noe innihelvetes mye plass, og det koster veldig mye å vedlikeholde dem. Endret 11. mai 2011 av Kaymeerah 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Artister som skal ha en hel jævla historie med i musikkvideoen sin før dem begynner og spille sangen sin. Er ikke interessert og se et minutt eller 2 med bullshit før musikken begynner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er heldigvis ikke mye sånt innen metallbransjen. De har bare klisjefulle langhårede hardrockere som står der å rykker frem og tilbake på skjermen, mens drager/flammer/krigere flyr/brenner/løper rundt dem. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe. Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe Man må ikke noe som helst. Å adlyde andre er et valg man tar. Det er ikke veldig vanskelig å si "Jeg avstår." Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Naboen har tre store trær som gjør at hagen blir skyggelagt slik at en må flytte seg med sola . Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er heldigvis ikke mye sånt innen metallbransjen. De har bare klisjefulle langhårede hardrockere som står der å rykker frem og tilbake på skjermen, mens drager/flammer/krigere flyr/brenner/løper rundt dem. Heller en musikkvideo med "historie" typ Telephone enn en blodharry metal-video. 99% av alle musikkvideoer innenfor metalsjangeren feiler så utrolig 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg stemmer for musikkvideo uten en historie. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe. Ja fy faen, alle i klassen latet som om de var syk så måtte jeg som faktisk hadde det drittvondt i foten løpe Man må ikke noe som helst. Å adlyde andre er et valg man tar. Det er ikke veldig vanskelig å si "Jeg avstår." Jeg har prøvd den taktikken, riktignok ikke på tinestafetten men feks enkelte timer. Det første skolen gjorde var å stille spørsmålstegn ved min psykiske helse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Man må ikke noe som helst. Å adlyde andre er et valg man tar. Det er ikke veldig vanskelig å si "Jeg avstår." Jeg har prøvd den taktikken, riktignok ikke på tinestafetten men feks enkelte timer. Så kul du er da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå