Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Men...men...livet mitt da?... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå... Eventuelt kjøpe sin egen kake eller sjokolade. Hallo liksom. Hvis jeg alltid hadde motsagt deg hadde jeg motsagt deg her. La dette være ett bevis. aww okey. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Irriterer meg at jeg er syk, midt i russetida. :\ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 folk som ikke skjønner at man ikke vil ha noe med dem å gjøre. enda værre er det når man er tvunget til å jobbe med gruppearbeid med personen 6 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er ikke mulig å skrive noe som helst uten at du sutrer om det. Du sutrer over nesten alt du også. 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva mener du med det? Han mener at 80% av tiden vi sier noe, så blir du fornærmet av det. Jeg er litt enig. Related: http://www.youtube.com/watch?v=X-JxA9Rvs8I&feature=related Det er ikke mulig å skrive noe som helst uten at du sutrer om det. Du sutrer over nesten alt du også. Enig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 What. Så dere tolker det som jeg blir fornærmet når jeg skriver ting som "kjøp din egen kake". Hallo... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Eventuelt kjøpe sin egen kake eller sjokolade. Hallo liksom. Det er ikke mulig å skrive noe som helst uten at du sutrer om det. And point! *dingdingding* Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg grubler konstant over livet, og prøver å finne måten jeg vil leve det på. Hvis jeg gir slipp på tanken bare for en liten stund, blir jeg nærmest overkjørt av mennesker som tror de kan fortelle MEG hva livet er, og hvordan det skal leves. Må virkelig jobbe for å blokkere all form for samfunnsprogrammering. Livets mening er å gi mening til livet. Der har du fasiten. Yes! Og jeg får bare mening ut av å gjøre det jeg vil. Noen ganger må jeg selvfølgelig gjøre det jeg ikke vil for å oppnå det jeg vil. Men det er tåpelig å skulle kaste bort den dyrebare tiden man har på et uinspirerende yrke og materialistisk drit. Likevel har mange fått for seg at "sånn er livet / sånn er det å være voksen". 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Kakemot, du har veldig rett der. Opp til flere ganger prøvde familien min å fortelle meg hvordan jeg skal leve livet osv... De har gitt opp, jeg er rett og slett for anarkistisk. Jeg gjør det jeg vil når jeg vil, så lenge det ikke kommer i veien for langtidige planer. Jeg får vondt hver gang jeg ser på avataret ditt, stakkars fyr. Endret 10. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Fant en fungerende, eldre laptop i dag. Vasket den grundig, formaterte den, og prøvde å gi den til Fretex for å glede andre. Og så har de sluttet å ta imot elektronikk! Det kunne i hvert fall stått på hjemesiden deres, som jeg sjekket før jeg gikk i gang. EDIT: Jeg fant en tråd på forumet der folk gir bort ting: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077&st=520 Satser dermed på å få gitt denne greia et nytt hjem uten Fretex sin hjelp. Denne tråden skal jeg bruke oftere. Ting gis bort mot at kjøper dekker porto. Husk å lese reglene for tråden. Endret 10. mai 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er en awesome avatar. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 ALT irriterer meg nå. Og det irriterer meg. /irritert. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Irriterer meg over at folk i klassen min hadde tatt noen sugerør fra Burger King og papir og begynte å skyte papirklyser de har hatt i munnen rundt om i klasserommet og på andre folk.. Hva faen? Er det 5.. klasse eller? Men...men...livet mitt da?... Endret 10. mai 2011 av handerrre 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Koots, har du fløyet Brussels til Afrika? Vurderer en kjapp tur til NBO med en venn neste sommer på AD biz billetter. Aldri prøvd Brussels, men NBO er en møkkaflyplass. Er en trivelig kafé i den ene enden, husk vestlige penger. Irriterer meg over at jeg måtte tilbringe en natt på nevnte flyplass og de viste en film på TVen i nevnte kafé som jeg ikke har klart å identifisere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Yes! Og jeg får bare mening ut av å gjøre det jeg vil. Noen ganger må jeg selvfølgelig gjøre det jeg ikke vil for å oppnå det jeg vil. Men det er tåpelig å skulle kaste bort den dyrebare tiden man har på et uinspirerende yrke og materialistisk drit. Likevel har mange fått for seg at "sånn er livet / sånn er det å være voksen". Finner få som deg som faktisk har skjønt akkurat dette her.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Irriterer meg at jeg har fått influensa og har mistet stemmen helt. Først nå jeg innser virkelig hvor essensielt stemmen er for kommunikasjon. Føler meg litt innestengt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Gjør (nesten) som Stephen Hawking: Ta med deg en netbook, og la Microsoft Sam ta seg av snakkingen for deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå