kris98 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. Er navnet på de andre dagene så mye bedre da? Ja, det vil jeg si. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Haha, neida, dere trenger ikke det Sikker? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Når du sier det på den måten ... kanskje dere kan gjøre det likevel? neida Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvis du absolutt vil se noen som drikker urin, kan du følge med på Mann mot Natur på Discovery. Husk at du trenger skinnet av en flådd klapperslange for å bruke som flaske. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. Er navnet på de andre dagene så mye bedre da? Ja, det vil jeg si. Tir, Tor, Fre, Lør, og Søn. Høyrest meir lame ut enn MAN. Kva er vel betre enn ein mannedag? Oh wait, ONS-dag. 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hva ville dere kalt dagene hvis dere skulle gitt dem navn? Hvis du absolutt vil se noen som drikker urin, kan du følge med på Mann mot Natur på Discovery. Husk at du trenger skinnet av en flådd klapperslange for å bruke som flaske. Har sett det. Endret 8. mai 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tir, Tor, Fre, Lør, og Søn. Høyrest meir lame ut enn MAN. Kva er vel betre enn ein mannedag? Oh wait, ONS-dag. Mandag er nettop mandag, ikke manndag. Hadde mandag vært manndag, så hadde saken vært noe annet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mandag er nettop mandag, ikke manndag. Hadde mandag vært manndag, så hadde saken vært noe annet. Dagmannen hadde dysleksi når han kom på mandag. 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Manndag, tirrsdag onnsdag, torrsdag, freedag, lørrdag, sønndag Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hadde det vært opp til meg hadde hver dag vært fredag. Unntatt en dag i midten av uka. Det skulle vært lørdag, kun for å få litt variasjon. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 En ting til som irriterer, det virker som noen emner er tabu i denne tråden... Dette vil jeg og vite hva er? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tannpine irriteter så grenseløst. Og smerter. Får jo faen ikke spist opp middagen min. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 e9. har tannkjøtt som ligger oppå jekselen min, gjør driitvvondt! får ikke pussa tenna heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Høres helt jævlig ut det også. Jeg aner ikke hvor det er noe galt. Alt jeg vet er at nervene gir meg masse pes. Tannlegeskrekken også. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 huff. skaff deg gebiss Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Var innpå nettbanken min idag. Har brukt 6000 kr på odds, poker, spill og filmer kun i april. Trodde jeg hadde brukt 2000 - 3000... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ai ai, man! Ikke bra. First step is admitting the problem... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Når folk skriver "e9" eller "1i". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå