Runar Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Hah yeah very funny Spørsmålet var faktisk ment seriøst. Jeg vil gjerne vite hva som ikke kan diskuteres i tråden, og hvem som eventuelt står bak dette forbudet. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Pizza på tastaturet. Vilt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hodet mitt. Det vil ikke stoppe å verke. Har hatt hodepine i tre dager straight nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror ikke det. Tror heller det har med været å gjøre. Varmen sin feil. Den som gjør at jeg ikke får sove om nettene, noe som også sikkert er en del av grunnen for det verkende hodet mitt. Irriterende er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Drekka vann og spise godt så kommer det seg Lenke til kommentar
JayP Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Konfirmasjon. Har en tendens til å alltid overspise. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er jo en grunn til å faktisk LIKE konfirmasjoner! 2 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hjernen min har gått i stand-by så jeg bare sitter her på en fin dag.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jaja. Fint at vi har en så ustabil kabel at litt luking gjorde at nettet falt ut. Noe vi ikke fant ut på 8 timer . Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mandag i morgen. Hater mandager. Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. Er navnet på de andre dagene så mye bedre da? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Mandag i morgen. Hater mandager. Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. Hvorfor så negativ? Gjør den bra! Nyt det gode været i morgen med kjæresten eller venner? Må jo si meg enig, mandag er kjip av og til. Endret 8. mai 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg må tisse, men orker ikke reise meg opp fra sofaen for å gå på do. Jeg er også veldig sulten, men vi har bare ekle rester fra 2-3 dager siden og det frister ikke så veldig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg må tisse, men orker ikke reise meg opp fra sofaen for å gå på do. Jeg er også veldig sulten, men vi har bare ekle rester fra 2-3 dager siden og det frister ikke så veldig. Solution: Drink piss! 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare navnet er latterlig. "Man-dag". Drittdag. Er navnet på de andre dagene så mye bedre da? Ja! Ofc liz! Tirs-dag ftw Ons-dag ftw Hva trur du da? xD Selvfølgelig er alt annet en man-dag kult lol xD Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg må tisse, men orker ikke reise meg opp fra sofaen for å gå på do. Jeg er også veldig sulten, men vi har bare ekle rester fra 2-3 dager siden og det frister ikke så veldig. Solution: Drink piss! Hmmm.. hvordan skal jeg liksom få til det da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Selvfølgelig er alt annet en man-dag kult lol xD Lør-dag. Kult? Nei. Hmmm.. hvordan skal jeg liksom få til det da? Ikke tving oss til å finne en video. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Haha, neida, dere trenger ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå