SnittLeif Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Men det er ikke noe jeg irriterer meg over, bare noe jeg ønsket å påpeke! Da hadde ikke innlegget noe i denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Da hadde ikke innlegget noe i denne tråden å gjøre. Det har heller ikke det jeg nå siterer. Irriterer meg at jeg aldri klarer å legge meg skikkelig tidlig. Har liksom bestemt meg for å legge meg rundt ti noen dager, for jeg er så trøtt om morningen.. Det går aldri.. Fy så irriterende! 1 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Irriterer meg at jeg aldri klarer å legge meg skikkelig tidlig. Har liksom bestemt meg for å legge meg rundt ti noen dager, for jeg er så trøtt om morningen.. Det går aldri.. Fy så irriterende! Hehe den kjenner jeg igjen. I det siste (er syk så må holde meg inne hele dagen og det er grusomt) har jeg prøvd å legge meg i 23-00 tiden, og det er tidlig for meg. Pleier normalt å legge meg i 2-3 tiden. Men det er umulig for meg å få sove i 23 tiden, blir så urolig. Kan ligge timesvis i senga og vri meg. Det er irriterende det! Så er jeg like forbanna trøtt om morgenen... våkner kl. 8 av meg selv, for trøtt til å stå opp, sovner igjen, våkner i 10-11 tiden og da er dagen spolert.. får hodeverk og blir så sløv når jeg sover for lenge utover morgenen. Irriterende!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Da er du ganske... Wait for it.... ...Mislykket! Badumm-tshh Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Ja jeg er jo igrunn det da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Irriterer meg at den nye AVGN ikke har kommet. Den skulle jo ha kommet i går >< Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 At jeg må dra det jævla idkorte mitt vær gang jeg skal ut ifra lunchrommet her på jobben. Snakk om tillitsproblemer på jobben Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Er ikke så rart da, du slår meg som typen til å ta en donut for mye, stikke av med penner o.l Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 At jeg må dra det jævla idkorte mitt vær gang jeg skal ut ifra lunchrommet her på jobben. Snakk om tillitsproblemer på jobben Når du skal UT, faktisk. Vi har i det minste en enkel bryter på innsiden (og RFID-kort, altså "vift foran kodepanelet"-kort). Når DET er sagt, på en god dag må jeg taste koden min 3 ganger før jeg er inne. (1 gang inn i bygget, en gang fra heisen til gangen, og en gang fra gangen til kontoret). Deretter må jeg slå av alarmen med en annen kode. Det er også litt plagsomt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 At jeg må dra det jævla idkorte mitt vær gang jeg skal ut ifra lunchrommet her på jobben. Snakk om tillitsproblemer på jobben Når du skal UT, faktisk. Vi har i det minste en enkel bryter på innsiden (og RFID-kort, altså "vift foran kodepanelet"-kort). Når DET er sagt, på en god dag må jeg taste koden min 3 ganger før jeg er inne. (1 gang inn i bygget, en gang fra heisen til gangen, og en gang fra gangen til kontoret). Deretter må jeg slå av alarmen med en annen kode. Det er også litt plagsomt. Når jeg går fra lageret inn på lunchrommet så har vi en bryter. Men ut ifra lunchrommet må jeg taste en firesifret kode + dra korte mitt. Gjør vel det hvertfall 1 gang i timen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis du tar lunch en gang i timen er det vel du som har et problem? Med mindre dere har plassert kaffetrakteren innpå der, selvfølgelig... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Sitter i tidenes mest bråkete klasse. Hvor får de energien fra? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Hjernen bruker store mengder energi. Det du bruker på å tenke, bruker de på å bråke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Hvis du tar lunch en gang i timen er det vel du som har et problem? Med mindre dere har plassert kaffetrakteren innpå der, selvfølgelig... Haha, litt dårlig forklart. Men må gå igjennom lunchrommet for å komme meg inn på kontoret. Men anywaaaay Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) ftp://ftp.gathering.org/TG/2010/AttentionGrabber/lug00ber-diving_drill.mp3 Endret 6. mai 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Irriterer meg at jeg aldri klarer å legge meg skikkelig tidlig. Har liksom bestemt meg for å legge meg rundt ti noen dager, for jeg er så trøtt om morningen.. Det går aldri.. Fy så irriterende! Hehe den kjenner jeg igjen. I det siste (er syk så må holde meg inne hele dagen og det er grusomt) har jeg prøvd å legge meg i 23-00 tiden, og det er tidlig for meg. Pleier normalt å legge meg i 2-3 tiden. Men det er umulig for meg å få sove i 23 tiden, blir så urolig. Kan ligge timesvis i senga og vri meg. Det er irriterende det! Så er jeg like forbanna trøtt om morgenen... våkner kl. 8 av meg selv, for trøtt til å stå opp, sovner igjen, våkner i 10-11 tiden og da er dagen spolert.. får hodeverk og blir så sløv når jeg sover for lenge utover morgenen. Irriterende!! Er du... meg? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Firmaer og produkter som hevder de er verdens beste, og skryter hemningsløst av seg selv. "100% naturlige råvarer, markedets laveste priser, norges ledende bedrift innen blablabla." Jeg misliker folk som skryter av seg selv, så hvorfor skal jeg like produkter som gjør det? Blargh, kvalmende. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Når jeg glemmer å plugge i headsettet. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Irriterer meg at jeg aldri klarer å legge meg skikkelig tidlig. Har liksom bestemt meg for å legge meg rundt ti noen dager, for jeg er så trøtt om morningen.. Det går aldri.. Fy så irriterende! Hehe den kjenner jeg igjen. I det siste (er syk så må holde meg inne hele dagen og det er grusomt) har jeg prøvd å legge meg i 23-00 tiden, og det er tidlig for meg. Pleier normalt å legge meg i 2-3 tiden. Men det er umulig for meg å få sove i 23 tiden, blir så urolig. Kan ligge timesvis i senga og vri meg. Det er irriterende det! Så er jeg like forbanna trøtt om morgenen... våkner kl. 8 av meg selv, for trøtt til å stå opp, sovner igjen, våkner i 10-11 tiden og da er dagen spolert.. får hodeverk og blir så sløv når jeg sover for lenge utover morgenen. Irriterende!! Er du... meg? Håper ikke det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 jævla internetten! si meg, funker denne siden hos dere? for her sto den og snurret og snurret og snurret og snurret og snurret. Så er den ikke tilgjengelig. Ingen tv programmsider er tilgjengelige. Hvrfor kan ikke de enkleste ting se til og funke! http://www.se.no/tv/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå