Ajaco Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Norsk bondemusikk generelt er flaut dårlig. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg hører aldri på trance eller elektronisk musikk, da jeg personlig rett og slett finner dette som irriterende og smakløst (Kritiserer ikke folk som hører på dette, men det er bare ikke min musikksmak)... Så går jeg hen og får dilla på denne sangen: Hva er det som feiler meg?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Når selgere på klesbutikker glemmer å ta av sikkerhetslåsen på klær. Kjøpte meg en jakke noen månder tilbake, skulle ta den idag, og observerte at der var det en plastikklås gitt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva er det som feiler meg?! Kanskje du innser at å generalisere og utelukke enorme grupper med musikk er tåpelig? 4 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvorfor selger ikke artister musikken sin på geniale sider som bandcamp? Er ikke alle som vil kjøpe en cd for å så få de over på pcen... Det irriterer meg. Endret 5. mai 2011 av handerrre 1 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Akkurat nå irriterer jeg meg over en hos Dell.. har noe problem med laptopen, etter litt snakk og prøving og feiling og slikt skulle jeg ta en diagnostics på laptopen idag og han skulle ringe meg tilbake om en time (for det tar lang tid), joda han gjorde det, men da var den ikke ferdig, så han skulle ringe tilbake om 30 minutter. Men det gjorde han aldri. Så må jeg ringe på nytt i morgen formiddag, kommer til å treffe på en ny person og så må jeg ta hele røkla på nytt. Gleder meg.... Endret 5. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hva er det som feiler meg?! Kanskje du innser at å generalisere og utelukke enorme grupper med musikk er tåpelig? Hmmm... Gjerne det? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Denne tråden har gått fra å være: "FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD" Til: "Neida...sånn atte det kom en flue og satte seg på nesen min i dag..." 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Denne tråden har gått fra å være: "FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD" Til: "Neida...sånn atte det kom en flue og satte seg på nesen min i dag..." Og ditt innlegg faller inn i hvilke av dem? Endret 5. mai 2011 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, det ble litt mindre drama etter at du sluttet å klage på trygdemisbrukere vettu. 3 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 En som ikke er skrevet der: "Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum". Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skjermkortet mitt som voldtar seg i baken til en hver ubeleilig tid. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hehe Glittertind er råbra, har fått gleden av å se de live her på bondelandet... Elvrum? Tar nok turen fra Fredrikstad for å få sett "dem". Glittertind er flaut dårlig Du passer til signaturen din Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hehe Glittertind er råbra, har fått gleden av å se de live her på bondelandet... Elvrum? Tar nok turen fra Fredrikstad for å få sett "dem". Nei vestlandet et sted, vil ikke være mer spesifikk, beklager Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Denne tråden har gått fra å være: "FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD" Til: "Neida...sånn atte det kom en flue og satte seg på nesen min i dag..." Dette innlegget går under denne kategorien: "Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum". 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, det ble litt mindre drama etter at du sluttet å klage på trygdemisbrukere vettu. Det irriterer at eg ikkje har gifta meg med deg enno. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 En som ikke er skrevet der: "Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum". Og sånne kommentarer som det er irriterende. For det du og den ignorante holdningen din har kanskje ikke samme interesse/synspunkter på det andre i verden har. Og takk gud for at jeg ikke har samme synspunkt som deg... 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kristoffer answered Hvilken snus er best? with snuser ikkje and Thunder. The logic is flawless. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kanskje han pleide å snuse daaaaah Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Denne tråden har gått fra å være: "FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD" Til: "Neida...sånn atte det kom en flue og satte seg på nesen min i dag..." Dette innlegget går under denne kategorien: "Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum". Men det er ikke noe jeg irriterer meg over, bare noe jeg ønsket å påpeke! En som ikke er skrevet der: "Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum". Og sånne kommentarer som det er irriterende. For det du og den ignorante holdningen din har kanskje ikke samme interesse/synspunkter på det andre i verden har. Og takk gud for at jeg ikke har samme synspunkt som deg... Really huh? Ikke for å virke arrogant, men når man begynner å irritere seg så sabla mye over en kommentar skrevet av en uviten liten fjortiss langt langt unna...tja, på tide med en pause fra pc'en kanskje? Bare et forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå