Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører aldri på trance eller elektronisk musikk, da jeg personlig rett og slett finner dette som irriterende og smakløst (Kritiserer ikke folk som hører på dette, men det er bare ikke min musikksmak)... Så går jeg hen og får dilla på denne sangen:

Hva er det som feiler meg?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når selgere på klesbutikker glemmer å ta av sikkerhetslåsen på klær. Kjøpte meg en jakke noen månder tilbake, skulle ta den idag, og observerte at der var det en plastikklås gitt.

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over en hos Dell.. har noe problem med laptopen, etter litt snakk og prøving og feiling og slikt skulle jeg ta en diagnostics på laptopen idag og han skulle ringe meg tilbake om en time (for det tar lang tid), joda han gjorde det, men da var den ikke ferdig, så han skulle ringe tilbake om 30 minutter. Men det gjorde han aldri.

Så må jeg ringe på nytt i morgen formiddag, kommer til å treffe på en ny person og så må jeg ta hele røkla på nytt. Gleder meg....

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Denne tråden har gått fra å være:

"FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD"

Til:

"Neida...sånn atte det kom en flue og satte seg på nesen min i dag..."

Og ditt innlegg faller inn i hvilke av dem?

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"FY FAEN DETTE IRRITERER MEG NOE SÅ INN I RÆVHULLET!!! JEG ØNSKER DEN PERSONEN DØD"

Til:

Dette innlegget går under denne kategorien:

"Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum".

• Liker 2
Lenke til kommentar

En som ikke er skrevet der:

"Ting du ikke skjønner hvorfor folk gidder irritere seg over, eller i hvertfall ikke forstår hvorfor de i stedet prøver å gjøre noe med det klager på et diskusjonsforum".

Og sånne kommentarer som det er irriterende. For det du og den ignorante holdningen din har kanskje ikke samme interesse/synspunkter på det andre i verden har. Og takk gud for at jeg ikke har samme synspunkt som deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til:

Dette innlegget går under denne kategorien:

Men det er ikke noe jeg irriterer meg over, bare noe jeg ønsket å påpeke! :)

En som ikke er skrevet der:

Og sånne kommentarer som det er irriterende. For det du og den ignorante holdningen din har kanskje ikke samme interesse/synspunkter på det andre i verden har. Og takk gud for at jeg ikke har samme synspunkt som deg...

Really huh? Ikke for å virke arrogant, men når man begynner å irritere seg så sabla mye over en kommentar skrevet av en uviten liten fjortiss langt langt unna...tja, på tide med en pause fra pc'en kanskje?

Bare et forslag :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...