Pokey Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 det er jo like ille på farmer for kyllinger/griser/etc. Kilder. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hva tror du startet svineinfluensaen? for ikke å snakke om fugleinfluensaen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Vanskelig å finne kilder på noe som ikke er sant, ehe? Forholdene er selvfølgelig ikke optimale i kjøttindustrien heller. Men man finner ikke kyr med avgnagde lemmer og sånt. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Vanskelig å finne kilder på noe som ikke er sant, ehe? Forholdene er selvfølgelig ikke optimale i kjøttindustrien heller. Men man finner ikke kyr med avgnagde lemmer og sånt. Tja, ikke mens de lever kanksje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hva tror du startet svineinfluensaen? for ikke å snakke om fugleinfluensaen. Mexicaner som hadde seg med en gris og asiat som hadde seg med en fugl? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kjøtt er godt, og pels er varmende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hva tror du startet svineinfluensaen? for ikke å snakke om fugleinfluensaen. Ikke glem svartedauen! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 det er jo like ille på farmer for kyllinger/griser/etc. Kilder. Se dokumentaren på NRK som går for tiden om landbruk og mat. Grisene i USA (Norge?) står så trangt at de ikke kan snu seg. De bare spiser og blir slaktet på samlebånd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Huff og huff. Men Norge har en ganske "bra" dyrevelferd i motsetning til andre land. Derfor spiser jeg kun norskt kjøtt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Og der setter vi strek for offtopicen, eller hva? Irriterer som juling at NAV.no har åpningstider. En nettside med åpningstider! 07-23! Alle dager! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hater folk som bare "ohlolol norge er et av de beste landene å leve i så da skal vi ikke gjøre noe for å forbedre landet!!!!!" Heldigvis har vi dyktige, folkevalgte politikere som tar seg av sånne problemer istedenfor å passe på egne formuer. Endret 3. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Drit i å kjøpe pels og kjøtt. Gå på jakt i stedet. Da skyter man et dyr/fugl som har vært fri hele sitt liv og som dør momentant uten å ha blitt kynisk avlet fram med kjemisk, medisinert fôr til å slaktes. Dyret/fuglen har hele tiden levd slik de var ment til og så er det et pang og de er borte. Pels trenger man ikke forresten. Bare et lite stikk til de som er i mot jakt. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Heldigvis har vi dyktige, folkevalgte politikere som tar seg av sånne problemer istedenfor å passe på egne formuer. Du tuller nå, ikke sant? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 At jeg er syk og ikke har tid til å være syk! Jeg fikk anmerkning for å ikke levere fysikk-oppgave for svarte! JEG ER SYYYK! Begynner å henge kraftig etter her! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten. Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...? Vil heller gå i fakkeltog for dyr som lider enn menneskebarn. Jeg ser på mennesker som grusomme skapninger. ___ Irriterer meg at det bare er kjedelige ting på tv og at pcn kortslutter når jeg prøver å se noe på den.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Og du er en av dem. Er utrolig lei av hyklere som skal spy ut trusler om å drepe dyremishandlere fordi de dreper dyr, eller folk som går i tog for dyremishandling eller tog for å stoppe brystkreft. Å bruke beina dine forandrer ikke på at milliarder dør av sult, eller en høne blir ribbet levende. Gjør noe eller hold kjeft. 3 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Poenget med å gå i tog er ikke å på magisk vis få verden til å forandre seg..? Trodde det bare var for å vise at man bryr seg, men kan hende det er noe jeg ikke har fått med meg. Jeg prøver å hjelpe dyr som har det vondt, alt fra syke dyr på dyrebutikker til påkjørte(levende) dyr. Vet ikke hvordan man redder minker, rever ol? Irriterer meg at jeg er sulten men blir kvalm med tanken på å spise noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Gavekort, det er da for å sette press på stortinget til å vedta/forandre/fjerne eventuelle lover. Jo mer missnøye fra folket - jo større press på dem. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gavekort, det er da for å sette press på stortinget til å vedta/forandre/fjerne eventuelle lover. Jo mer missnøye fra folket - jo større press på dem. Bare synd at det ikke funker da. Her er jeg enig med gavekort, fakkeltog og demonstrasjoner generelt funker rett og slett ikke lengre, man hjelper ikke noe ved å vise at man bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå