Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Trafikkanten klarte å gi meg en buss som gikk til Borge Skole, i stedet for Borge UNGDOMSSKOLE, selv om jeg skrev inn ungdomsskole på nettsiden. Endte med at jeg måtte jogge 3 kilometer for å rekke jobben.

 

Og han svensken vi skulle hente deler til kassemopeden hos på mandag tok ikke telefonen den dagen. Fordi han tydeligvis har falt ned en trapp og slått hodet stygt. Så nå ligger fyren på sykehuset :(

Kan ta mopedlappen i morra, men lite vits uten en fungerende moped.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånt hadde jeg ikke tolerert og håper du satte henne på plass. På den annen siden så har du også eget ansvar for privat innhold i PCen din. Ting som ikke er ment for offentligheten bør sikres på en eller annen måte.

 

Bare ikke bruk for sterke passord, da de lett går i glemmeboken og skaper mye irritasjon.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men jeg stolte på hun og jeg trodde hun holdt seg for god til å gjøre slike ting. Jeg lagrer ikke viktige dokumenter på en åpen PC, så sånn sett er ikke det et problem. Jeg bryr meg ikke nevneverdig over at hun så innholdet i dokumentene, det er bare vissheten at hun misbruker min tillitt og at jeg ikke kan stole på en venn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som mener at kjendiser må "bli forstått og behandlet godt", med andre ord ikke trenger å overholde sikkerhetsregler som alle andre, irriterer meg.

 

Folk som uten å tenke sier at "er du under- eller overvektig er det din egen feil, punktum" irriterer meg. Er faktisk ikke alle som kan hjelpe for det. Punktum.

 

Folk som ikke eier snev av empati og dømmer andre uten å vite noe som helst om personen irriter meg.

 

Det faktum at jeg er utrolig irritabel i dag irriterer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...