Pubé Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Trafikkanten klarte å gi meg en buss som gikk til Borge Skole, i stedet for Borge UNGDOMSSKOLE, selv om jeg skrev inn ungdomsskole på nettsiden. Endte med at jeg måtte jogge 3 kilometer for å rekke jobben. Og han svensken vi skulle hente deler til kassemopeden hos på mandag tok ikke telefonen den dagen. Fordi han tydeligvis har falt ned en trapp og slått hodet stygt. Så nå ligger fyren på sykehuset Kan ta mopedlappen i morra, men lite vits uten en fungerende moped. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Borge u. skole og Borge skole. stor forskjell. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg låner bort PCen til en god venninne og jeg ser nå at hun har åpnet en hel masse private dokumenter på Word. Jeg blir bare skuffet. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sånt hadde jeg ikke tolerert og håper du satte henne på plass. På den annen siden så har du også eget ansvar for privat innhold i PCen din. Ting som ikke er ment for offentligheten bør sikres på en eller annen måte. Bare ikke bruk for sterke passord, da de lett går i glemmeboken og skaper mye irritasjon. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Selvfølgelig, men jeg stolte på hun og jeg trodde hun holdt seg for god til å gjøre slike ting. Jeg lagrer ikke viktige dokumenter på en åpen PC, så sånn sett er ikke det et problem. Jeg bryr meg ikke nevneverdig over at hun så innholdet i dokumentene, det er bare vissheten at hun misbruker min tillitt og at jeg ikke kan stole på en venn. 3 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som kaller BMW for pakkistraller, kebabtralle etc. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Opera brukte the force på meg og nå er speed dialen min oppdatert til å se grusom ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Opera brukte the force på meg og nå er speed dialen min oppdatert til å se grusom ut. Konfigurer oppe til høyre, velg "Antall Kolonner" og sett tilbake til det der var før (3?) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ser enda helt forferdelig ut i forhold til i gamle dager men jeg kan leve med det. 4 kolonner for øvrig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som kaller BMW for pakkistraller, kebabtralle etc. Det er jo det. Men det er også skikkelig fine biler. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som kaller spader for spader Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som kaller spader for spader Spade er synonymt med "skuffe", så man kan kalle det "skuffer". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ser enda helt forferdelig ut i forhold til i gamle dager men jeg kan leve med det. 4 kolonner for øvrig. Den nye er jo max fantastisk, spesielt med widescreen-skjerm. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanskje for sånne raringer som deg som har sånn 100 speed dials men for normale mennesker så er det ikke sånn. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har bare 18. Skal jeg ramse de opp? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som kaller spader for spader Spade er synonymt med "skuffe", så man kan kalle det "skuffer". Nettopp! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som mener at kjendiser må "bli forstått og behandlet godt", med andre ord ikke trenger å overholde sikkerhetsregler som alle andre, irriterer meg. Folk som uten å tenke sier at "er du under- eller overvektig er det din egen feil, punktum" irriterer meg. Er faktisk ikke alle som kan hjelpe for det. Punktum. Folk som ikke eier snev av empati og dømmer andre uten å vite noe som helst om personen irriter meg. Det faktum at jeg er utrolig irritabel i dag irriterer meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som uten å tenke sier at "er du under- eller overvektig er det din egen feil, punktum" irriterer meg. Er faktisk ikke alle som kan hjelpe for det. Punktum. Mindre energi inn enn energi ut = lavere vekt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er faktisk visse funksjoner i kroppen som kan "fungere feil", og da er det ikke så lett som det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå