Kontorstol Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Bilførere som tror at alle fotobokser knipser i 60km/t, selv om fartsgrensen er f.eks 80km/t.... 2 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Bilførere som tror at alle fotobokser knipser i 60km/t, selv om fartsgrensen er f.eks 80km/t.... Gjelder forsåvidt og mennesker som bråbremser for fotobokser som står vendt motsatt vei... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Folk som går sakte. Folk som snakker sakte. Generelt trege folk. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Kvifor er det godtatt å håne folk med "for lite" musklar og feitt på kroppen, men enormt tabu å i det heile nemne noko om "for mykje" feitt? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Haha, jeg tok opp det samme spørsmålet Her ble mye diskusjon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Kvifor er det godtatt å håne folk med "for lite" musklar og feitt på kroppen, Det er ikke det. I større grad, ja, men jeg vil ikke tro at det er "godtatt" det heller Endret 3. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 JO, det er så godttatt som det er mulig å bli 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Oi. Det er veldig godtatt, det... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 JO, det er så godttatt som det er mulig å bli Kan skrive under med egen penn på at det er godtatt. 3 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Diskutant: Samma det, er ikke store problemet for meg lenger, har gjort noe med det. Har også begynt å kalle folk feite Endret 3. mai 2011 av TheNarsissist 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Diskutant: Samma det, er ikke store problemet for meg lenger, har gjort noe med det. Flott! Har også begynt å kalle folk feite :!: "Spørsmål" på facebook irriterer. Spesielt sånne: Hvem? Hvem? HVEM??? Det heter HVILKEN!!!! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Stilte dette undervekt/overvekt spørsmålet på facebook veggen nå. Big mistake Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Stilte dette undervekt/overvekt spørsmålet på facebook veggen nå. Big mistake Hva skjedde? Screenshot? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Egentlig ikke noe spess enda. Eneste er en som har skrevet at det gir høyere status å være undervektig enn overvektig :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Kvifor er det godtatt å håne folk med "for lite" musklar og feitt på kroppen, men enormt tabu å i det heile nemne noko om "for mykje" feitt? Jeg mobber begge typer jeg. Selvfølgelig uten å være så alt for seriøs, da jeg selv tilhører den gruppen som har litt for mye fett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, jeg kan forestille meg at du er King of the castle når det det gjelder kakespising. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Tja, var vel mer konge når det gjaldt å spise kaker før. Ironisk nok skjedde byttet til "KongKake" -nicket i den perioden der jeg mistet rimelig mange kilo, der noen av dem desverre er kommet tilbake igjen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 To måneder opplæring så jeg kan jobbe her i én måned før jeg bytter stilling. Å, så moro. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Kom i øvingslokalet tidligere i kveld (kl 20) og finner ut at bandet/trommisen som øvde rett før har drept skarptrommeskinnet (type revna tvers over), og at de som driver ikke er der, slik at jeg må spille en hel øving med mongo skarptromme. Oh joy. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Jippi, klarte å glemme generalforsamlingen IGJEN! Har ingen anelse i verden om hvordan jeg klarte å lese 3. mai til å bli 5.mai. Verre at styret hadde hengt opp påminnelse, men i farta klarte jeg å overse den også. God kandidat til årets FAIL-medalje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå