SnittLeif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva veit du om at det er en kladd som er spøkelsesaktig og ikke en ladd som er spøkelseskaktig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Uansett navn, så er det spøkelses(k)ladden. Irriterer at pulten min er akkurat litt for lav, selv på høyeste nivå. WTB NEW DESK PLX Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva veit du om at det er en kladd som er spøkelsesaktig og ikke en ladd som er spøkelseskaktig? Om jeg fortalte deg det så hadde jeg vært nødt til å drepe deg Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er ikke så mye å gni inn det, er jo skikkelig popularitetsbooster å knerte selveste Ladden. 10 år. Jeg kunne gjort det på ett halvt år. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 http://www.kjendis.no/2011/05/03/kjendis/justin_bieber/flyvertinne/sikkerhetsrisiko/16400844/ Wat is this shit Han er en helt vanlig person og skal behandles deretter. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han er faktisk ikke en helt vanlig person. Han er en ung gutt med stort talent som også har fått laget sin egen film. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han er faktisk ikke en helt vanlig person. Han er en ung gutt med stort talent som også har fått laget sin egen film. Gjør det han mindre vanlig enn oss? Nei. Han er et menneske, det er vi også. Han skal ikke få ulik behandling på et fly, spesielt ikke når det gjelder sikkerheten, bare fordi han er kjent. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "Flyvertinna burde ha tatt hensyn. Kan hun ikke se det?? Han (Justin Bieber, journ.anm) må bli forstått og godt behandlet... Vet den flyvertinnen hva det vil si å vise respekt for ekstraordinære mennesker som Justin? Faen ta henne, skriver en entusiastisk fan på Justin Bieber Zone. " Hjernevasket hele gjengen. Belieberzzzzzzzzzz. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han er faktisk ikke en helt vanlig person. Han er en ung gutt med stort talent som også har fått laget sin egen film. Gjør det han mindre vanlig enn oss? Nei. Han er et menneske, det er vi også. Han skal ikke få ulik behandling på et fly, spesielt ikke når det gjelder sikkerheten, bare fordi han er kjent. Jeg sier ikke at folk skal få ulik behandling på flyet bare fordi noen er verdt mer enn andre, jeg bare påpeker at han har utrettet mye mer og er mye mer spesiell en dere skrotnisser. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han har en film og ikke du. Haters gon hate. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg sier ikke at folk skal få ulik behandling på flyet bare fordi noen er verdt mer enn andre, jeg bare påpeker at han har utrettet mye mer og er mye mer spesiell en dere skrotnisser. Han er fortsatt en vanlig person. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja like normal og hverdagslig og uspesiell som Paul McCartney og Elvis Presley. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Problemet er at media skriver om han, ikke at han er et pøbeltroll slik som noen av dere. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Media skriver om Obama, Madonna og han der fyren i U2. Hvorfor ikke Justin Bieber? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja like normal og hverdagslig og uspesiell som Paul McCartney og Elvis Presley. Nei, de to var hakket mindre normale. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har aldri sagt at de ikke skal gjøre det. Jeg forøvrig synes sladder er vås, men noen liker vel slik. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hadde jeg vært Beiber hadde jeg også tatt meg friheten til en liten spasertur mens det er belteplikt. Derfor jeg skal bli kjendis Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Drittnett. Faen i helvete. Alltid er det en idiot som skal sitte å laste ned noe dritt. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da var Dell Streaken min sendt avgårde til service da den krasjet fullstendig etter et par måneders bruk. Folk mener på at det er min feil at ting går istykker fordi jeg alltid skal ha så "fancy" elektronikk... Personlig så mener jeg at det er produsentens feil siden de ikke klarer å produsere et produkt som holder mål. Eller i mitt tilfelle, et produkt som er langt fra ferdig... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 At Max ennå ikke har åpnet i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå