Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er faktisk ikke en helt vanlig person. Han er en ung gutt med stort talent som også har fått laget sin egen film.

Gjør det han mindre vanlig enn oss? Nei. Han er et menneske, det er vi også.

Han skal ikke få ulik behandling på et fly, spesielt ikke når det gjelder sikkerheten, bare fordi han er kjent.

Lenke til kommentar

"Flyvertinna burde ha tatt hensyn. Kan hun ikke se det?? Han (Justin Bieber, journ.anm) må bli forstått og godt behandlet... Vet den flyvertinnen hva det vil si å vise respekt for ekstraordinære mennesker som Justin? Faen ta henne, skriver en entusiastisk fan på Justin Bieber Zone. "

Hjernevasket hele gjengen. Belieberzzzzzzzzzz.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han er faktisk ikke en helt vanlig person. Han er en ung gutt med stort talent som også har fått laget sin egen film.

Gjør det han mindre vanlig enn oss? Nei. Han er et menneske, det er vi også.

Han skal ikke få ulik behandling på et fly, spesielt ikke når det gjelder sikkerheten, bare fordi han er kjent.

Jeg sier ikke at folk skal få ulik behandling på flyet bare fordi noen er verdt mer enn andre, jeg bare påpeker at han har utrettet mye mer og er mye mer spesiell en dere skrotnisser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da var Dell Streaken min sendt avgårde til service da den krasjet fullstendig etter et par måneders bruk. Folk mener på at det er min feil at ting går istykker fordi jeg alltid skal ha så "fancy" elektronikk... Personlig så mener jeg at det er produsentens feil siden de ikke klarer å produsere et produkt som holder mål. Eller i mitt tilfelle, et produkt som er langt fra ferdig... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...