Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg på medsoldatene i kaserna her. Nærmere bestemt idrettsassistentene. Hver helvetes hverdagskveld kommer de tilbake til kaserna i halv elleve til ellevetiden og lager et heidundrende leven med skriking og latter i gangen vår, noe vi lett hører tvers igjennom pappdørene våre. Irriterer meg grønn og blå.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Voksne kvinnfolk som kaller seg jenter. Jeg kan tilgi en 19åring som kaller seg jente siden hun fortsatt er tenåring, men når du runder 20 så er du voksen og da er du kvinne. Jente er det man kaller barn av hunkjønn.

Hater å høre at kvinnfolk skal på såkalte "jentefester," også er det kun gamle kjerringer på 50+ hvor puppene har passert navlen og kjønnsleppene kiler knærne.

I samme logikk, er jeg mann? Jeg klassifiserer meg fortsatt som en gutt.
Lenke til kommentar

Minner meg på medsoldatene i kaserna her. Nærmere bestemt idrettsassistentene. Hver helvetes hverdagskveld kommer de tilbake til kaserna i halv elleve til ellevetiden og lager et heidundrende leven med skriking og latter i gangen vår, noe vi lett hører tvers igjennom pappdørene våre. Irriterer meg grønn og blå.

 

I-assene er vel bare vanlige meniger/korporaler? Bråker de etter rosignal er det bare å melde det til IB eller I-off (spørs om du vil melde det til kasernebefalet eller I-assenes overordnede).

Lenke til kommentar

Amerikanerne er blitt så enormt selvgode etter at de knerta Bin Laden... Er nå ikke måte på å gni det inn hvor gode de selv er...

 

Haha, du får gni det inn at de brukte 10 år på å finne han. Du kan også gni inn at deres militær er det eneste militæret som har så lite å gjøre på at de gidder å bruke 10 år på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...