Kammizez Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer. Hva? Du? Nei. Dette var noe nytt for meg. Du er da ikke typen til å gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tryna med lett sykkelen for 20 min siden Mye skader på deg eller sykkel? Gikk helt fint med meg, ble noen usynelige riper på siden av speilet. Og girspaken har blitt flyttet 2 cm ned, men det er lett å fikse. Måtte jo skje før eller siden :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer. Hva? Du? Nei. Dette var noe nytt for meg. Du er da ikke typen til å gjøre noe slikt. Hva? Jeg? Nei. Det er egentlig nytt for meg også, men jeg har fått for meg at det er slik enkelte ser meg Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 "Voting" på face... Ikke nok med at det spamer ned hele siden, men når de i tillegg ikke kan det de spør om så blir det bare for dumt! eks: "Hvilket ferieland liker du best? - Ole Normann svarte "Miami, Florida" Nei, Miami er ikke et land "Hvilket bilmerke liker du best? - Ole Normann svarte "Mustang" Mustang er modellen, FORD ER MERKET DIN JÆVLA KUKSUGER! 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke Mustang hest da? 8 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke Mustang hest da? Er ikke Ford en mann da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke Mustang hest da? Er ikke Ford en mann da? Er ikke Ford et etternavn da? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke Mustang hest da? Er ikke Ford en mann da? Er ikke Ford et etternavn da? Er ikke ford det man skriker når man kutter ned et tre da? FOOOOOOOOOORD (mehehe) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er veldig rart å stave ordet "Timber" på den måten der, men noen gjør nok kanskje det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Neinei. Nå ødela du vitsen min. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Med mindre Vg her har forsøkt seg på noe slikt morsomt som å mene at prisen er så høy at man i tillegg til å betale for bensinen også må betale for prisen av bensinen. Aldri hørt om skatt og avgifter? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 At det tar 2-3 dager å bekrefte paypalkontoen. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 At jeg ikke har MC lappen så jeg ikke kan kjøpe meg en Triump Daytona 675! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ingen som nekter deg å kjøpe den. Å kjøre den derimot. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Irriterende at det skal eksistere slike konkurranser, at flest mulig skal trykke på en link -Q-meieriene for å gi en stemmer, er vanskelig når man ikke har venner her i livet. Endret 1. mai 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke rart at du ikke har venner om du pleier å gjøre sånn som det der. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Irriterende at det skal eksistere slike konkurranser, at flest mulig skal trykke på en link -Q-meieriene for å gi en stemmer, er vanskelig når man ikke har venner her i livet. Snik linken lurt inn i innlegg f.eks her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er ikke rart at du ikke har venner om du pleier å gjøre sånn som det der. Sånn? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Poster irriterende linker ingen bryr seg om for å få folk til å trykke på de etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå