Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Buss sjåfører som ikke prater norsk. Buss sjåfører som bare mumler noe uforståelig hvis du spør om noe. At absolutt alle skulle ta bussen i dag, det var fult, jeg måtte stå, jeg mistet kroner på gulvet, det var varm, det var jævlig, og jeg var kjempedårlig. Måtte bare hoppe av bussen lenge før stoppen. Så måtte jeg gå da, med støvletter, og dem egner seg ikke til å gå langt med, så ble sår og vondt. Pga av elendige busstilbud, så måtte jeg bruke nærmere 200 kroner på taxi i fra heimdal til klett. Drittdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kjøpte egg og melk i går for å ha over helgen. Ser på datostemplinga at begge går ut i dag. Bajs.

Egg og melk holder seg lengre enn det som står på pakken.

 

Om egget synker i vann, er det helt fint. Om det flyter derimot...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Joda, det går helt fint så lenge dem blir lagret kjølig. Dem er holdbare i flere mnd etter dato. Ikke si meg mot på det, fordi jeg har rett. :)

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at folk synes bryllup til folk du ikke kjenner er spennende, og at man på død og liv skal dekonstruere HELE JÆVLA GREIA og hakke på alt og alle til media finner noe annet drit kjedelig å prate om.

 

EDIT: Synes også det er irriterende å vente på at steam skal laste ned total war Shogun 2 :D

 

EDIT 2: var nettopp på sol.no, og hva ser jeg? " Endelig fikk Kate sin prins. Men hva husker du fra bryllupet i London fredag? " EN QUIZ OM HVA DU HUSKER??? FUUUUUUUUUUUUUUUU

Endret av Mappo
Lenke til kommentar

Det som er verst er når du stikker på dass en tur, og akkurat da du er midt i jobben og ikke kan stoppe, så kommer det en veps, typisk en dronning, inn gjennom vinduet og rett imot deg. Jeg freaker fullstendig ut av vepser... Huff...

Nesten det samme skjedde med meg engang. Stod og pisset da jeg kjente noe på foten, en veps hadde landet på den. Kunne jo ikke gjøre noe annet enn å håpe på at den ikke stakk meg, men selvfølgelig gjorde den det :hrm:

blast it with piss.

Lenke til kommentar

Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer.

Som de samme brukere kanskje ikke har merka så har jeg stort sett gitt meg med å kommentere slikt.

Det verste er vel egentlig når jeg ser stygge grammatiske bommerter i media, i dette tilfellet vg.no:

post-64043-0-70534800-1304270881_thumb.png

 

En pris kan ikke bli dyr. En pris kan kun være høy eller lav. Prisen blir nok i morgen rekordhøy, men den blir aldri dyr. :wallbash:

 

Med mindre Vg her har forsøkt seg på noe slikt morsomt som å mene at prisen er så høy at man i tillegg til å betale for bensinen også må betale for prisen av bensinen. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...