krizkriz Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kjøpte egg og melk i går for å ha over helgen. Ser på datostemplinga at begge går ut i dag. Bajs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Buss sjåfører som ikke prater norsk. Buss sjåfører som bare mumler noe uforståelig hvis du spør om noe. At absolutt alle skulle ta bussen i dag, det var fult, jeg måtte stå, jeg mistet kroner på gulvet, det var varm, det var jævlig, og jeg var kjempedårlig. Måtte bare hoppe av bussen lenge før stoppen. Så måtte jeg gå da, med støvletter, og dem egner seg ikke til å gå langt med, så ble sår og vondt. Pga av elendige busstilbud, så måtte jeg bruke nærmere 200 kroner på taxi i fra heimdal til klett. Drittdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kjøpte egg og melk i går for å ha over helgen. Ser på datostemplinga at begge går ut i dag. Bajs. Egg og melk holder seg lengre enn det som står på pakken. Om egget synker i vann, er det helt fint. Om det flyter derimot... Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Eksamen er om en måned og jeg henger etter med leksene... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det sies vel at norske egg er spiselige opptil nærmere en måned over stemplingsdato.. En og en halv måned er derimot ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Joda, det går helt fint så lenge dem blir lagret kjølig. Dem er holdbare i flere mnd etter dato. Ikke si meg mot på det, fordi jeg har rett. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tror mattilsynet gjorde en test på egg for en tid tilbake, hvis de lagres kaldt og mørkt kan egg holde intill 7 måneder. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 En annen ting som skjer når du er på dass er at telefonen ringer. Når du ringer tilbake, tar de ikke telefonen. Prater jevnlig med sjefen på ramma jeg.. Ser ikke problemet Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Joda, det går helt fint så lenge dem blir lagret kjølig. Dem er holdbare i flere mnd etter dato. Ikke si meg mot på det, fordi jeg har rett. Du tar feil. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg hiver egg på sekundet stemplingsdatoen er gått ut. 1 Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg irriterer meg over at folk synes bryllup til folk du ikke kjenner er spennende, og at man på død og liv skal dekonstruere HELE JÆVLA GREIA og hakke på alt og alle til media finner noe annet drit kjedelig å prate om. EDIT: Synes også det er irriterende å vente på at steam skal laste ned total war Shogun 2 EDIT 2: var nettopp på sol.no, og hva ser jeg? " Endelig fikk Kate sin prins. Men hva husker du fra bryllupet i London fredag? " EN QUIZ OM HVA DU HUSKER??? FUUUUUUUUUUUUUUUU Endret 1. mai 2011 av Mappo Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Når folk maser om at jeg spiser for lite.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du tar feil. Morroklumpen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det som er verst er når du stikker på dass en tur, og akkurat da du er midt i jobben og ikke kan stoppe, så kommer det en veps, typisk en dronning, inn gjennom vinduet og rett imot deg. Jeg freaker fullstendig ut av vepser... Huff... Nesten det samme skjedde med meg engang. Stod og pisset da jeg kjente noe på foten, en veps hadde landet på den. Kunne jo ikke gjøre noe annet enn å håpe på at den ikke stakk meg, men selvfølgelig gjorde den det blast it with piss. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 blast it with piss. Tanken streifet meg, men fant ut det ikke var verdt det, selvom hele foten hovnet opp som en potet etter stikket Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tryna med lett sykkelen for 20 min siden Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tryna med lett sykkelen for 20 min siden Mye skader på deg eller sykkel? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Som flere brukere i forumet har merket seg så irriterer jeg meg veldig over skrivefeil og grammatiske styggedommer. Som de samme brukere kanskje ikke har merka så har jeg stort sett gitt meg med å kommentere slikt. Det verste er vel egentlig når jeg ser stygge grammatiske bommerter i media, i dette tilfellet vg.no: En pris kan ikke bli dyr. En pris kan kun være høy eller lav. Prisen blir nok i morgen rekordhøy, men den blir aldri dyr. Med mindre Vg her har forsøkt seg på noe slikt morsomt som å mene at prisen er så høy at man i tillegg til å betale for bensinen også må betale for prisen av bensinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå