Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chillax, er ingen som bryr seg om lommerusket du tilfører dem uanz. Jeg kjøper det jeg vil og driter i hvem som selger det fordi jeg er klar over at da man ikke merker 100 kroner fra eller til.

 

En ting som irriterer meg er at den nye South Park episoden var dritkjedelig, gadd ikke engang se hele. De siste sesongene har ikke akkurat vært knallis men de har ihvertfall hatt noen morsomme episoder, dette her var jo bare kjedelig.

Lenke til kommentar

Skrullenaboen som bråker utenfor med å kappe opp ved. Hvorfor må det gjøres kl halv elleve på en søndags morgen? Han er jo pensjonert og har alle ukedagene ledige. Idiot.

 

Slenger meg på den der, for en jævla idiot!

Og det irriterer meg også at jeg snart ikke har flere episoder igjen av how i met your mother :p

Lenke til kommentar

Hadde en svær humle innenom når jeg ligger på dyne under sofaen og ser på LOTR. Jeg har vanligvis ikke noe imot humler, men av en eller annen grunn fikk jeg panikk av denne. Verre var når den fløy 2-3cm over fjeset mitt.

Det som er verst er når du stikker på dass en tur, og akkurat da du er midt i jobben og ikke kan stoppe, så kommer det en veps, typisk en dronning, inn gjennom vinduet og rett imot deg. Jeg freaker fullstendig ut av vepser... Huff...

Lenke til kommentar

flyvende ting irriterer meg lite, klegg kan gjøre litt vondt, men ellers er de da greie (hold deg unna(ev. under) vann). humler og veps plager ikke meg, jeg bare lar de være (ev. vifter de forsiktig vekk), og de lar meg være.

Men ting som kryper! æsj. Og edderkopper som hopper :ermm:

Lenke til kommentar

Det som er verst er når du stikker på dass en tur, og akkurat da du er midt i jobben og ikke kan stoppe, så kommer det en veps, typisk en dronning, inn gjennom vinduet og rett imot deg. Jeg freaker fullstendig ut av vepser... Huff...

Nesten det samme skjedde med meg engang. Stod og pisset da jeg kjente noe på foten, en veps hadde landet på den. Kunne jo ikke gjøre noe annet enn å håpe på at den ikke stakk meg, men selvfølgelig gjorde den det :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...