Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syner det er en fin avvekslin fra all den afrikadritten jeg.

Forfrisk hukommelsen min, hvilken Afrika-dritt tenker du på?

Opprør i libia egypt tunis osv. osv.

Må jo si jeg mener det er litt viktigere saker enn hva det kongelige bryllupet er.

Lenke til kommentar

Forumtroll som pirker på grammatikk.

Vel, dette er en irriterer-tråd, og orddelingsfeil irriterer meg grenseløst. Det er faktisk på topp 5 av ting som irriterer meg her i livet. Så hvis jeg ikke får si at jeg irriterer meg over det i tråden her, samme om det er fordi brukeren over meg gjorde feilen eller ikke, så kan vi ta det på PM, eller så kan du ta deg en bolle.

Irriterer:

Å ikke ha energi eller motivasjon til å trene, selv om jeg vet jeg må.

Lenke til kommentar

Nianja mjauer non-stop samtlidlig som hun tråkker på meg og stikker hode heeelt opp i ansikte mitt når jeg prøver å sove. Sånn: MRRRRrrrRRROORRRRRmmMRRROOOOOOOOoMRRRAAAAAOMMRRRNMJAAAAOMrrrrr *2 sec pause* MJAAAAAAAOMMMrrrrrRRMJAAAAOU osv...

Nå må jeg lete frem valpegården(som er umulig å sette sammen) for å sette henne på andre siden av rommet sånn at jeg ikke blir sinnsyk, som betyr at jeg må gå opp trappa ca. 5 ganger.

Dette er helt vanlig her i huset og vanligvis klager jeg ikke fordi jeg vet at mange dyr er mye stress, men idag har jeg 39,8 i feber så trappa har gått fra å være noen meter til noen km lang og beina mine vil ikke samarbeide og VERDEN ER MOT MEEEG. :cry:

Jeg gleder meg til å sove... :sleep2:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Unnskyld uttrykket, men jævla fittemaskin!

Hadde opprettet en ny tråd, ferdig skrevet, skulle bare slette et ord og erstatte det med et annet, og brukte da pil til venstre (som tar bort skrift) Men NEIDA da går hele skiten tilbake til hovedsiden i stedet for og ta bort noen bokstaver. Så innlegget forsvant.

Lenke til kommentar

Det var en elektrikerdude eller noe her idag bare for å sjekke at alt funka som det skal. Det gjorde det, helt til han klarte å føkke noe. Nå funker ikke tvn min å han visste ikke hvordan han skulle fikse det... :ermm:

Og pcn min er til reperasjon siden de GLEMTE å fikse laderen og mellomromtasten hadde slutta å funke når den kom TILBAKE fra reperasjon med en ny, helt ubeskrivelig crappy skjerm hvor gule ting blir grønne.

Hvis TVen faktisk ble ødelagt kan du ikke regne med at en elektriker vet hvordan den kan fikses. Elektrikere og dataelektronikere er 2 veldig forskjellige ting. Elektronikk, elektriske apparater, elektriske systemer, elektriske nettsystemer osv. er forskjellige ting. Du kan ikke forvente at en elektriker vet hvordan man fikser diverse elektronikk, men vanligvis vet en dataelektroniker hvordan man driver med elektriske systemer i hus.

Det spørs og veldig på feilen i en TV.

Also, hvordan i helvete klarte du å ødelegge laderen?

Unnskyld uttrykket, men jævla fittemaskin!

Hadde opprettet en ny tråd, ferdig skrevet, skulle bare slette et ord og erstatte det med et annet, og brukte da pil til venstre (som tar bort skrift) Men NEIDA da går hele skiten tilbake til hovedsiden i stedet for og ta bort noen bokstaver. Så innlegget forsvant.

Hvilken nettleser?

Lenke til kommentar

Det var en elektrikerdude eller noe her idag bare for å sjekke at alt funka som det skal. Det gjorde det, helt til han klarte å føkke noe. Nå funker ikke tvn min å han visste ikke hvordan han skulle fikse det... :ermm:

Og pcn min er til reperasjon siden de GLEMTE å fikse laderen og mellomromtasten hadde slutta å funke når den kom TILBAKE fra reperasjon med en ny, helt ubeskrivelig crappy skjerm hvor gule ting blir grønne.

Hvis TVen faktisk ble ødelagt kan du ikke regne med at en elektriker vet hvordan den kan fikses. Elektrikere og dataelektronikere er 2 veldig forskjellige ting. Elektronikk, elektriske apparater, elektriske systemer, elektriske nettsystemer osv. er forskjellige ting. Du kan ikke forvente at en elektriker vet hvordan man fikser diverse elektronikk, men vanligvis vet en dataelektroniker hvordan man driver med elektriske systemer i hus.

Det spørs og veldig på feilen i en TV.

Also, hvordan i helvete klarte du å ødelegge laderen?

Jeg vet ikke om han var elektriker, men han kom hit for å sjekke elektriske ting så i hode mitt er han da en elektrikerdude.. Beklager om det ble helt feil, hjernen min er litt svidd idag ser du.

Vet ikke om du forsto det, men tvn var i orden når han kom her, og mens han holdt på med noe så ble den svart. Og den er fortsatt svart. Det har vært noe galt med noe i de andre husene eller noe så han sjekker alle. Det irriterer at en fremmed kommer og gjør tvn svart som betyr at jeg ikke kan se tv.

1. ALT VAR FINT.

2. elektrikerdude kom og gjorde noe greier i et skap

3. tvn ble svart

Jeg tror egentlig ikke det er selve laderen det er noe galt med, men plassen man setter den inn. Andre ladere funker heller ikke. Det har vært sånn siden jeg fikk den, men bare blitt verre og verre men plaget meg bare nok til at jeg ikke gadd å gjøre noe med det helt til pcn begynte å bli helt tom for størm..

Lenke til kommentar

Ps. På den tiden var 'senga' 2-3pledd, ålså ca. 2cm fra gulve. Pcn måtte på mystisk vis ha grodd vinger for å falle fra en høyde. Eneste gangen den forlot pleddene/gulve var når jeg hadde den på fanget.

Og det er umulig at ein av dei 50 kattane dine har trakka på den? Om Fatass er veldig fat, så kan han vel lett ha skada skjermen om den låg på golvet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Windows 7.

Om du svarer til han rett over deg så er det ikke operativsystem han spør etter, men nettleser. Bruker du internet explorer, firefox, opera eller Google chrome?

Dette ble nesten flaut. :blush: Svaret er internet explorer.

Lenke til kommentar

Vel, dette er en irriterer-tråd, og orddelingsfeil irriterer meg grenseløst. Det er faktisk på topp 5 av ting som irriterer meg her i livet. Så hvis jeg ikke får si at jeg irriterer meg over det i tråden her, samme om det er fordi brukeren over meg gjorde feilen eller ikke, så kan vi ta det på PM, eller så kan du ta deg en bolle.

Tar meg en bolle, jeg. Men det er som du sier, en irritere-tråd. og priking på et forum, irriterer meg ;)

men vi legger det dødt. Vi er ikke noe bedre enn den andre her :p

Media oppslaget med kongelige bryllup. Oh... My.... GOD!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...