Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en elektrikerdude eller noe her idag bare for å sjekke at alt funka som det skal. Det gjorde det, helt til han klarte å føkke noe. Nå funker ikke tvn min å han visste ikke hvordan han skulle fikse det... :ermm:

Og pcn min er til reperasjon siden de GLEMTE å fikse laderen og mellomromtasten hadde slutta å funke når den kom TILBAKE fra reperasjon med en ny, helt ubeskrivelig crappy skjerm hvor gule ting blir grønne.

Grunne til at jeg trengte ny skjerm var at skjermen så ut som noen hadde kastet den i gulve eller slått til den. Den var alene hjemme når det skjedde! Pcn har med andre ord løftet seg opp fra senga mi, kastet seg i gulve og satt seg tilbake i senga. :) Selv om jeg hadde kviteringsbevis på at jeg faktisk ikke var hjemme, stefaren min var på jobb og moren min var med meg insisterte de på at det var en person som hadde gjort det. Selv om jeg ofte føler får å slå til pcn eller kaste den ut vindue så GJØR jeg det ikke :ermm:

Jeg liker ikke sånne 'fiksefolk'... :nei:

Ps. På den tiden var 'senga' 2-3pledd, ålså ca. 2cm fra gulve. Pcn måtte på mystisk vis ha grodd vinger for å falle fra en høyde. Eneste gangen den forlot pleddene/gulve var når jeg hadde den på fanget.

Nå har jeg en lånepc som virker som den er 10år gammel og en tv som ikke funker :)Pluss at jeg er syk, så føler ikke for å forlate senga med mindre det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Windows 8 sin explorer skal visst sjå slik ut:

http://cache.gawkera...ws_8_ribbon.png

Kun eg som syns brukarvennligheit og design blir verre og verre?

Ribbons :love:

Introduksjonen av ribbons i officepakka ble jo møtt med delte meninger, men det har jo slått an som villeste faen. Vent til W8 kommer og du lærer deg å bruke ribbons. Det er helt flott :thumbup:

Ribbons er jo jævla fordummende da. Microsoft setter i gang maskineriet og en gjeng oldiser i etatene rundt om må lære seg Office på nytt. Tilslutt blir de assimilert inni Microsofts ribbonhelvete og vil aldri gå tilbake, ei heller skifte til andre operativsystem eller kontorprogramvare. Dette resulterer igjen i at Microsofts posisjon i det offentlige bare blir sterkere å sterkere. Det er jo en hel psykologi bak bruk av grensesnitt og ikoner.

Kan være det er mindre hassle å komme fram og tilbake mellom options i nye Windows/Office, men hvofor ikke ha tekst istedenfor ikoner. Skulle eksempelivs eksportere kontakter fra Outlook 2010 - det var et rent helvete å finne fram. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er nok ikke endelig utseende. Enkelte av oss liker ribbons, og Windows setter ikke akkurat apekatter til å lage et brukergrensesnitt til verdens mest brukte operativsystem.

Ser slik ut jo.

Irriterer meg at Windows absolutt må få noe nytt design, 7 er jo faktisk ganske digg, hvorfor ødelegge det? Skjønner ikke hvorfor de absolutt må ha noe nytt design.

• Liker 2
Lenke til kommentar

hadde en åpen boks med pepsi som sto i senga

også la jeg meg oppå den

den veltet

og halvparten rant ut

det var den siste boksen :cry:

Du irriterer deg mer over at du mistet en halv boks pepsi, enn det faktum at den halve boksen ble sølt ut i sengen din?

Fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...