Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Narkotiske stoffer gjør meg irriterende, skadelig eller ikke. Fikk nettopp vite at ei jeg kjente har blitt rusmisbruker.

Hva legger du i rusmisbruker? Lett å bli stemplet som det, forskjell på bruk og misbruk (kommentaren er ikke ment som frekk, spennende å høre hva folk legger i begrepet).

Lenke til kommentar
Absolutt! Men det er trist å se venner falle bort.

Det er jo ting du kan gjøre med det, men permanent eller ikke vet jeg ikke helt. Bare det at noen begynner med feks. hasj eller gress betyr egentlig ingenting, men hvis det ligner på misbruk bør man kanskje undersøke litt.

Nå går jo hun på andre greier da, så du bør kanskje se på det litt.

Lenke til kommentar

Det er jo ting du kan gjøre med det, men permanent eller ikke vet jeg ikke helt. Bare det at noen begynner med feks. hasj eller gress betyr egentlig ingenting, men hvis det ligner på misbruk bør man kanskje undersøke litt.

At folk begynner med hasj, særlig i ung alder, kan ha djevelsk mye å si skal du vite. Majoriteten av de jeg vet om på min alder som røyker har hatt eller har store problemer med ting som familie, skole, kriminalitet osv.

Propaganda eller ei, fra mitt synspunkt opplever jeg at det fungerer som et gateway-rusmiddel, men det gjelder vel bare tyngre miljøer og for de mest uheldige individene.

Når det er sagt, er jeg for legalisering av cannabis.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

At folk begynner med hasj, særlig i ung alder, kan ha djevelsk mye å si skal du vite. Majoriteten av de jeg vet om på min alder som røyker har hatt eller har store problemer med ting som familie, skole, kriminalitet osv.

Propaganda eller ei, fra mitt synspunkt opplever jeg at det fungerer som et gateway-rusmiddel, men det gjelder vel bare tyngre miljøer og for de mest uheldige individene.

Når det er sagt, er jeg for legalisering av cannabis.

Jeg hørte mye om røyking av marihuana og brydde meg ikke stort, men når jeg hørte at hun kjøpte noe hvitt pulver så reagerte jeg. Grunnen til at hun dro det opp var fordi hun hadde blitt svindlet.

Problemet er at folk er noen helvetes idioter, ikke at det eksisterer rusmidler. La folk som vil ødelegge seg selv gjøre det. Naturlig seleksjon på sitt beste.

Som du merker så ødelegger det meg også. Jeg er inne på tankegangen din, men når man drar med seg familie og venner i trøbbel så kan man ikke gjøre som man vil.

Narkotika er noe piss uansett hvordan man vrir og vender på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...