Kaymeerah Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 For ikke-røykende; hva er forskjellen? Slipper å blande med tobakk. Hasj har mer THC, men gress har andre stoffer som gjør deg høy, ergo økt effekt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Narkotiske stoffer gjør meg irriterende, skadelig eller ikke. Fikk nettopp vite at ei jeg kjente har blitt rusmisbruker. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Narkotiske stoffer gjør meg irriterende, skadelig eller ikke. Fikk nettopp vite at ei jeg kjente har blitt rusmisbruker. Hva legger du i rusmisbruker? Lett å bli stemplet som det, forskjell på bruk og misbruk (kommentaren er ikke ment som frekk, spennende å høre hva folk legger i begrepet). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det jeg legger i misbruker er at hun er avhengig av alkohol og ruser seg jevnlig på mer enn marihuana. Hun går ikke på skole, hun får ikke tak i jobb og hun stifter seg gjeld. Det ser ikke ut som hun har lyst på hjelp heller. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 At SOAD ikkje klare å halde ut med kvarandre og ikkje får lagt nytt album. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 System of a down. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Folk er så irritert. Det irriterer meg så grenseløst ! Fy fanden så irritert jeg blir! Langdon - Beklager sterk språk. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 At SOAD ikkje klare å halde ut med kvarandre og ikkje får lagt nytt album. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Folk som går så jævla sakte. Det irriterer. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Narkotiske stoffer gjør meg irriterende, skadelig eller ikke. Fikk nettopp vite at ei jeg kjente har blitt rusmisbruker. De haver endast sig själv att skylla. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Folk som går så kattepus sakte. Det irriterer. Og motsatt, folk som går utrolig fort. Blir stresset. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Narkotiske stoffer gjør meg irriterende, skadelig eller ikke. Fikk nettopp vite at ei jeg kjente har blitt rusmisbruker. De haver endast sig själv att skylla. Absolutt! Men det er trist å se venner falle bort. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Faen, etter TG har hørselen gått vesentlig ned! Håper virkelig den kommer opp snart. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Absolutt! Men det er trist å se venner falle bort. Det er jo ting du kan gjøre med det, men permanent eller ikke vet jeg ikke helt. Bare det at noen begynner med feks. hasj eller gress betyr egentlig ingenting, men hvis det ligner på misbruk bør man kanskje undersøke litt. Nå går jo hun på andre greier da, så du bør kanskje se på det litt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Absolutt! Men det er trist å se venner falle bort. Det er jo ting du kan gjøre med det, men permanent eller ikke vet jeg ikke helt. Bare det at noen begynner med feks. hasj eller gress betyr egentlig ingenting, men hvis det ligner på misbruk bør man kanskje undersøke litt. Nå går jo hun på andre greier da, så du bør kanskje se på det litt. At folk begynner med hasj, særlig i ung alder, kan ha djevelsk mye å si skal du vite. Majoriteten av de jeg vet om på min alder som røyker har hatt eller har store problemer med ting som familie, skole, kriminalitet osv. Propaganda eller ei, fra mitt synspunkt opplever jeg at det fungerer som et gateway-rusmiddel, men det gjelder vel bare tyngre miljøer og for de mest uheldige individene. Når det er sagt, er jeg for legalisering av cannabis. Endret 28. april 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Problemet er at folk er noen helvetes idioter, ikke at det eksisterer rusmidler. La folk som vil ødelegge seg selv gjøre det. Naturlig seleksjon på sitt beste. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Dette forbanna bryllupshysteriet. Skulle tro noe viktig skjedde i dag. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Absolutt! Men det er trist å se venner falle bort. Det er jo ting du kan gjøre med det, men permanent eller ikke vet jeg ikke helt. Bare det at noen begynner med feks. hasj eller gress betyr egentlig ingenting, men hvis det ligner på misbruk bør man kanskje undersøke litt. Nå går jo hun på andre greier da, så du bør kanskje se på det litt. At folk begynner med hasj, særlig i ung alder, kan ha djevelsk mye å si skal du vite. Majoriteten av de jeg vet om på min alder som røyker har hatt eller har store problemer med ting som familie, skole, kriminalitet osv. Propaganda eller ei, fra mitt synspunkt opplever jeg at det fungerer som et gateway-rusmiddel, men det gjelder vel bare tyngre miljøer og for de mest uheldige individene. Når det er sagt, er jeg for legalisering av cannabis. Jeg hørte mye om røyking av marihuana og brydde meg ikke stort, men når jeg hørte at hun kjøpte noe hvitt pulver så reagerte jeg. Grunnen til at hun dro det opp var fordi hun hadde blitt svindlet. Problemet er at folk er noen helvetes idioter, ikke at det eksisterer rusmidler. La folk som vil ødelegge seg selv gjøre det. Naturlig seleksjon på sitt beste. Som du merker så ødelegger det meg også. Jeg er inne på tankegangen din, men når man drar med seg familie og venner i trøbbel så kan man ikke gjøre som man vil. Narkotika er noe piss uansett hvordan man vrir og vender på det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå