Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan like godt røyke hasj i Norge om man absolutt vil, trenger ikke å dra til Nederland for det. Skjønner virkelig ikke greien med at alle skal til Nederland for å røyke hasj eller å dra til Las Vegas for å gjøre Las Vegas ting når man like godt bare kan gjøre det der man bor. Joda, er sikkert ulovlig men hvem faen bryr seg om lovene her i landet uansett. Ingen, det er hvem. En ting jeg faktisk vil dra til utlandet for derimot, det er for å eie et skikkelig våpen. Om det er innbrudd her så kan man jo ikke gjøre en dritt for å forsvare seg og må bare se på sigøynerene eller enda verre, fuckings NORSKE junkies som bryter seg inn i felles nordmenns boliger og stjeler ting uten å kunne gjøre en dritt med det. Hadde jeg hatt et våpen kunne jeg bare ha plaffet ned uvedkommende på min eiendom men det er jo selvfølgelig dritvanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis folk drar til Nederland for å prøve hasj utren å bryte loven, må jeg skuffe dem.

Hvis jeg husker riktig er det blitt ulovlig for norske statsborgere å røyke hasj, uansett hvilket land de drar til.

Altså etter norsk lov, ikke nederlandsk.

 

Det er også forbudt etter norsk lov å kjøpe prostituerte i utlandet, selv om det er lov i det landet man har reist til.

 

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn.

Lenke til kommentar

Captain America filmen kommer ikke til Norge før sånn 20 dager etter USA for ikke å snakke om Tyskland. Hva i helvette er vitsen med denne jævla fuckings diskrimineringen? Faen, hvorfor bor jeg her i det hele tatt. Drittland.

 

VÆR GLAD DU BOR I NORGE DET ER JO VERDENS BESTE LAND Å BO I

 

 

Fuck Norge, jeg skal til Island eller Nederland.

Blir med til Island, jeg.

 

Irriterer meg at jeg må sitte oppe og vente på at en download skal bli ferdig istedenfor å gå til sengs nå, siden jeg er dautrøtt. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ligger i senga, og har ikke tenkt og stå opp før i morgen. Så kommer det selvfølgelig en forbanna flue og detter ned i vannflaska mi som står ved siden av meg! dumme flue. Den måtte ned i flaska, av alle ting. Vel HAHA, drukn med deg.

 

 

vurderer og redde den.

 

Lenke til kommentar

Kan like godt røyke hasj i Norge om man absolutt vil, trenger ikke å dra til Nederland for det. Skjønner virkelig ikke greien med at alle skal til Nederland for å røyke hasj eller å dra til Las Vegas for å gjøre Las Vegas ting når man like godt bare kan gjøre det der man bor. Joda, er sikkert ulovlig men hvem faen bryr seg om lovene her i landet uansett. Ingen, det er hvem.

 

Det sier seg jo litt selv da. Reiser man til Nederland får man lett tak i mye god Hasj som man ikke nødvendigvis får i Norge. Så klart hvis du har kontakter kan du sikkert få mye bra her i Norge, men det er mye vanskeligere enn i Nederland. Hvis valget står mellom en sjokoladeplate fra Oslo S og coffeshop i Nederland så..ja. Samme er det jo med f.eks. Las Vegas tur. Nå vet jeg ikke om så mange Nordmenn som drar til Las Vegas, men hvis du tenker mer fylle tur til Syden/Dk/Sverige duren så er det jo mange som drar dit for opplevelse,Drikke mye billig, chill og bare ha det fet.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Kan like godt røyke hasj i Norge om man absolutt vil, trenger ikke å dra til Nederland for det. Skjønner virkelig ikke greien med at alle skal til Nederland for å røyke hasj

Det er en enorm kvalitetsforskjell.

 

Hvis folk drar til Nederland for å prøve hasj utren å bryte loven, må jeg skuffe dem.

Hvis jeg husker riktig er det blitt ulovlig for norske statsborgere å røyke hasj, uansett hvilket land de drar til.

Altså etter norsk lov, ikke nederlandsk.

 

Det er også forbudt etter norsk lov å kjøpe prostituerte i utlandet, selv om det er lov i det landet man har reist til.

 

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn.

Det er jeg veldig sikker på at ikke stemmer. Staten kan bestemme over kongeriket Norge, og de som er innenfor grensene her, de kan ikke sette regler for hver enkeltperson som skal "overgå" reglene til andre land om vi er på ferie.

Lenke til kommentar

Hvis folk drar til Nederland for å prøve hasj utren å bryte loven, må jeg skuffe dem.

Hvis jeg husker riktig er det blitt ulovlig for norske statsborgere å røyke hasj, uansett hvilket land de drar til.

Altså etter norsk lov, ikke nederlandsk.

 

Det er også forbudt etter norsk lov å kjøpe prostituerte i utlandet, selv om det er lov i det landet man har reist til.

 

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn.

Tviler sterkt. Man skal følge lovene til landet man er i.

Lenke til kommentar

Hvis folk drar til Nederland for å prøve hasj utren å bryte loven, må jeg skuffe dem.

Hvis jeg husker riktig er det blitt ulovlig for norske statsborgere å røyke hasj, uansett hvilket land de drar til.

Altså etter norsk lov, ikke nederlandsk.

 

Det er også forbudt etter norsk lov å kjøpe prostituerte i utlandet, selv om det er lov i det landet man har reist til.

 

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn.

Tviler sterkt. Man skal følge lovene til landet man er i.

Bullshit handerre. Man følger da vel lovene i det landet man er i.

Lenke til kommentar

Ligger i senga, og har ikke tenkt og stå opp før i morgen. Så kommer det selvfølgelig en forbanna flue og detter ned i vannflaska mi som står ved siden av meg! dumme flue. Den måtte ned i flaska, av alle ting. Vel HAHA, drukn med deg.

 

 

vurderer og redde den.

 

 

Vær så snill, ikke la oss starte en diskusjon om trygdeytere, men jeg må bare spørre: Er det dette du gjør med skattepengene mine?

 

Nei, jeg er ikke ute etter deg Gypsy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...