Psitaylor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Når jeg kjøper en boks med urge, og det er en jævla bulk i den, slik at den ikke kan stå rett! FML!!!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) I frykt for litt av hvert, sa jeg nei. Hadde jeg fått ordentlig juling, derimot, hadde valget vært klart. Endret 27. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 I frykt for litt av hvert, sa jeg nei. Tulling. Selvfølgelig går du videre. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Vil helst slippe en gjeng med sinte russ på nakken. Ettersom de tydeligvis tror de kan gjøre som de vil. EDIT: Han jeg gikk med har tydeligvis gått videre med saken. Alt skjedde veldig fort, og han ble slått to ganger i ansiktet (på siden, ved kinnet/øret). Når han kom hjem og fortalte det til foreldrene sine, ringte de umiddelbart til rektor. Får se hva som skjer. Endret 27. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vil helst slippe en gjeng med sinte russ på nakken. Ettersom de tydeligvis tror de kan gjøre som de vil. Nettop det som er problemet. Ved en anmeldelse så er det iallfall en mulighet for at de roer seg litt. Hvis du ikke gjør noe fortsetter de å herse med hvem som helst. Sinte russ på nakken er ikke noe problem når du går hånd i hånd med onkel politi og et par vitner. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Russ er jo bare en gjeng små drittunger som må vokse opp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Russen må alltid overgå generasjonen tidligere. Og det blir bare verre og verre. Glad jeg ikke er russ. Er så deilig å høre læreren gang på gang nekte utsettelse av prøver ol. pga folk som whiner om at "vi er jo russ, så vi er jo helt utslitt når det er prøver". Idiotene har jo valgt det selv ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Russ er jo bare en gjeng små drittunger som må vokse opp. Russ som i hele 92 kullet, eller russ som i de få som løper rundt å leker mongloide? Lær deg å ikke skjære alle over en kam. Jeg går i russebukse, men kunne aldri sprutet på noen med vanngevær eller slått noen. Den delen av russefeireingen er noe tilgjort som har kommet de siste årene. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Selvfølgelig ikke deg da. Må ikke ta det som en "skjære under kam mening", dere ser vel poenget. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Russ som i hele 92 kullet, eller russ som i de få som løper rundt å leker mongloide? Lær deg å ikke skjære alle over en kam. Jeg går i russebukse, men kunne aldri sprutet på noen med vanngevær eller slått noen. Den delen av russefeireingen er noe tilgjort som har kommet de siste årene. Enig. Da gjør jeg heller som vi gjorde på ungdomsskolen med russen. Spruter de først, spruter jeg tilbake. Jeg har ikke noe vanngæver eller noenting uansett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Spruter de først, spruter jeg tilbake. Jeg har ikke noe vanngæver eller noenting uansett. I think i saw what you might inadvertently (or not) have done thar. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Spruter de først, spruter jeg tilbake. Jeg har ikke noe vanngæver eller noenting uansett. I think i saw what you might inadvertently (or not) have done thar. Oi... Jeg tenkte det kunne være noe feil, men så la jeg til delen med vanngæver. Men da ble det enda mer feil. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vel, du fikk meg til å le litt, uavhengig av om det var med vilje eller ei. Ta det som en seier Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Captain America filmen kommer ikke til Norge før sånn 20 dager etter USA for ikke å snakke om Tyskland. Hva i helvette er vitsen med denne jævla fuckings diskrimineringen? Faen, hvorfor bor jeg her i det hele tatt. Drittland. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aaargh, har så ekstremt vondt i halsen. Gjør dritvondt å snakke og spise. Har heldigvis fri imorgen så får dra til legen. Håper på å bli bedre til fredag for da er det jobb og snakking hele dagen... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De jævla bryllupsgreiene for hu tøsa og han gubben borti sjøen kan dra så langt helvette vekk fra norske tv'er. Hvem i faen har interesse av og sitte å se på slikt egentlig? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 De samme folkene som leser Se & Hør... Man kan si det samme om OL og VM og andre irriterende arrangement som okkuperer massemediene i ukevis. Jeg hater det, men mange nok liker det til at det er lønnsomt for mediene å skrive om det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Captain America filmen kommer ikke til Norge før sånn 20 dager etter USA for ikke å snakke om Tyskland. Hva i helvette er vitsen med denne jævla fuckings diskrimineringen? Faen, hvorfor bor jeg her i det hele tatt. Drittland. VÆR GLAD DU BOR I NORGE DET ER JO VERDENS BESTE LAND Å BO I Fuck Norge, jeg skal til Island eller Nederland. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jaaa... Du skal sikkert til Nederland for å besøke Van Gogh museet, korrekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå