Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg vil kjøre motorsykkel, men det regner som bare kuk ute -.-

går an og kjøre i regnet og da :thumbup:

Joa, men det er ikke så gøy da -.-

Edit: Ting som irriterer: Johnny Cash - One har skiftet sang på spotify. Dvs, tittelen er den samme, men det er en anna sang :p

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer synd på dyra som pines og flås. Vi er for mange mennesker uansett.

Irriterer meg krafitg over at min nyformaterte eksterndisk plutselig døde i dag.

Eller, døde blir vel heller ikke det rette ordet, den ble plutselig korrupt helt uten videre og kommer meg ikke innpå den, og får ikke kjørt checkdisk på den heller. -_-

Lenke til kommentar

Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten.

Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...?

I totally agree.

Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om mink når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten.

Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...?

Du får det til å virke som om ingen bryr seg om barna i afrika i det hele tatt, men det er det noen som gjør. Syns du virkelig at folk BARE skal fokusere på en ting, uavhengig av om de støtter feks. barna i Afrika eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...