NothinDoin™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg vil kjøre motorsykkel, men det regner som bare kuk ute -.- går an og kjøre i regnet og da Joa, men det er ikke så gøy da -.- Edit: Ting som irriterer: Johnny Cash - One har skiftet sang på spotify. Dvs, tittelen er den samme, men det er en anna sang Endret 3. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er blitt syk Har vondt i leddene, magen, hodet, er kvalm og kaster opp. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 ikke en drit å gjøre... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg satte vekkeklokka på 18:00 for å løpe bort til tvn og se futurama og så family guy.. Tvn var borte og en ny sto i en ESKE. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg satte vekkeklokka på 18:00 for å løpe bort til tvn og se futurama og så family guy.. Tvn var borte og en ny sto i en ESKE. Så du mistet 10 minutter av programmet? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg satte vekkeklokka på 18:00 for å løpe bort til tvn og se futurama og så family guy.. Tvn var borte og en ny sto i en ESKE. Så du mistet 10 minutter av programmet? 23min nå... Endret 3. november 2010 av Nochan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 At det ikke er sushi på Hamar. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 At det ikke er sushi på Hamar. Er en sushibar i Brumunddal. Irriterer meg at noen skal absolutt prate med deg når du har på hodetelefoner. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Irriterer meg at folk skal høre på musikk med hodetelefoner når du skal prate med dem. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Irriterer meg over folk som svarer på korte topics (type en side) når tråden allerede har blitt besvart et par dager i forveien. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten. Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Mer synd på dyra som pines og flås. Vi er for mange mennesker uansett. Irriterer meg krafitg over at min nyformaterte eksterndisk plutselig døde i dag. Eller, døde blir vel heller ikke det rette ordet, den ble plutselig korrupt helt uten videre og kommer meg ikke innpå den, og får ikke kjørt checkdisk på den heller. -_- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja hva med dem? de har ingenting med pelsdyrindustrien å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Irriterer meg også at jeg ikke har økonomisk sans eller mulighet til å holde noen av budsjettene mine, men det er annen sak. *fortsette å knaske tørre skorper og drikke dårlig kranvann* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten. Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...? I totally agree. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om mink når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja hva med dem? de har ingenting med pelsdyrindustrien å gjøre. Har du noe med dem å gjøre da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Så kalde og hjerterå dere er! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten. Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...? Du får det til å virke som om ingen bryr seg om barna i afrika i det hele tatt, men det er det noen som gjør. Syns du virkelig at folk BARE skal fokusere på en ting, uavhengig av om de støtter feks. barna i Afrika eller ikke? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Må si jeg blir irritert av mediafokuset til denne saken om pelsindustrien i Norge. Min onkel driver med pels, og jeg har selv vært på farmene hans mange ganger, de er langt ifra slik som media fremstiller de! Vær litt kildekritiske da folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå