Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Lol da jeg gikk på u.skolen så gjorde jeg mitt beste for å blokkere hele trapper osv ved å gå supersakte Nå er jeg litt forvirret her. Utifra hvordan du skriver skulle man tro du fortsatt gikk på ungdomsskolen. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg og trodde han gikk på ungdomskolen. Kansje han fikk sparken? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Lol da jeg gikk på u.skolen så gjorde jeg mitt beste for å blokkere hele trapper osv ved å gå supersakte Nå er jeg litt forvirret her. Utifra hvordan du skriver skulle man tro du fortsatt gikk på ungdomsskolen. "Da" er fortids, så nei. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Irriterer meg når man ser en random episode av en serie på TV og tenker at, ja dette var en bra serie den skal jeg begynne å se på. Så skaffer du deg serien og ser noen episoder og etterhvert går det opp for deg hvor mye den ene episoden du så før du begynte å se på serien faktisk spoila! Gaaahahh. Samme er det når noen venner anbefaler en serie til deg og når du har kommet litt ut i den finner du ut at de har spoilet uuuutrolig mye når de fortalte deg om serien. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 "Da" er fortids, så nei. Og du har kun gått på u.skolen én gang, fordi "Den gang da, hver gang når" 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Den gang da, hver gang når irriterer meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor kom egentlig den diskusjonen fra? Irriterer meg at siden jeg var på IMAX holder liksom ikke vanlige kinoer lenger. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 "Da" er fortids, så nei. Og du har kun gått på u.skolen én gang, fordi "Den gang da, hver gang når" Stemmer det, møtte opp første dagen men jeg syntes det var skikkelig kjedelig så jeg droppet resten. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva slags sykler er det folk har, som ikke tåler litt grus? Skikkelige sykler har veldig tynne dekk. Haha, slike syklar er kun gode til å leike Hushovd mitt på vegen i tettsittande regnbogedrakter. Kanskje litt dårlig formulert av meg. Det jeg mente var at skikkelige asfaltsykler ble ødelagt av grus, og terrengsyklene o.l. med større dekk ikke er laget for asfaltkjøring og det er ikke særlig mye grus i skogen. Lenke til kommentar
Plotz Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg blir irritert av rasister og Kinesere. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Eg ser det... Takk, jeg er veldig stolt av mitt unge språk og sinn. Irriterer meg over utlendinger på internett. Så lenge man vet at de ikke snakker engelsk er det noe galt med dem. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg blir irritert av rasister og Kinesere. Eg ser det... Takk, jeg er veldig stolt av mitt unge språk og sinn. Irriterer meg over utlendinger på internett. Så lenge man vet at de ikke snakker engelsk er det noe galt med dem. Du ser ikke ut til å bli så fryktelig irritert på meg? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen tyrkerjævler som har forandra det lokale gatekjøkkenet til kebabsjappe 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Syklister. På en motorvei. I kondomdrakt. I en tunnel. I 80-sonen. HVA FAEN 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Syklister. På en motorvei. I kondomdrakt. I en tunnel. I 80-sonen. HVA FAEN Sikt med panserpryden 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bilister som får motorstopp mitt i en sving og setter varseltrekanten 15 meter unna bilen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sikt med panserpryden Det var sekunder før jeg slengte opp døren. Var dønn klar for å meie de ned, en etter en. Var 8 stykker av de. Herreguuuuuud som de irriterer meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Takk, jeg er veldig stolt av mitt unge språk og sinn. Irriterer meg over utlendinger på internett. Så lenge man vet at de ikke snakker engelsk er det noe galt med dem. Du ser ikke ut til å bli så fryktelig irritert på meg? Er du utlending? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå