PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kosting av gaten utenfor. Bråker noe jævlig, jeg kan bare glemme å sove før de har kommet seg lengre ned. Holdt på i 30min nå... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Stå opp klokken 5 for å dra på jobb etter en natt med lite søvn, for så å høre at man ikke har jobb den dagen! FML 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kosting av gaten utenfor. Mangel på kosting av sykkelveier. Når hver kvadratcentimeter er dekt med små skarpe steiner, da tvinges jeg til å sykle i veien. Jeg HATER syklister som sykler i veien når det finnes gang- og sykkelfelt, så da blir jeg det jeg selv hater... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva slags sykler er det folk har, som ikke tåler litt grus? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sol og pent vær ute, når jeg er stuck foran denne pcen til kl 1600. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 ^^What he said. Påskeferien burde ha vært en uke lenger. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 What they said, bare at jeg er stuck til 1700. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hah, sucks to be you. Da sitter jeg med en utepils Andre ting: Meg selv! Sto opp kl 0645 idag (mot normalt 0730), hadde dritgod tid og alt var digg. Spiste jeg frokost? NEI. Er jeg dritsulten nå? JA. Mobilen min! Var fulladet i går kveld ved midnatt. Våknet kl 0645 at den pep for lite strøm. Noe som heter "Plugin Sample" har brukt 92% (!!) av alt som har brukt batteri i natt på de nesten 7 timene den var uten ledning. Langt mer enn OS'et og alt mulig, og telefonen har ligget i dvale hele tiden. Føkk off. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva slags sykler er det folk har, som ikke tåler litt grus? Landeveissykler. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Argh! Skulle vært og trent nå, men har verken energi eller motivasjon. Så nå sitter jeg og irriterer meg over at jeg ikke føler for å trene i det hele tatt istedenfor å bare gjøre det. Men jeg kommer til å være tom for det lille av energi i meg før jeg så mye som er kommet ned trappen. Ikke har jeg matlyst heller. Orker ikke tanken på mat engang. Bah. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Uten mat og drikke, duger helten ikke. Må ikke dra og trene hvis du ikke får i deg næring, det er ikke så bra. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Folk som går seint foran meg når det ikke er plass til å komme forbi de.. Feks i butikker, i byen osv.. Jeg hater å ikke kunne gå mitt eget tempo.. Og unger som plutselig løper ut foran meg fra ingenting så jeg har valget mellom å hoppesnublerundt å se ut som en idiot, eller tråkke drittungene ned.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Lol da jeg gikk på u.skolen så gjorde jeg mitt beste for å blokkere hele trapper osv ved å gå supersakte 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva slags sykler er det folk har, som ikke tåler litt grus? Skikkelige sykler har veldig tynne dekk. De som driver med regelmessig sykling på vei bruker som oftest slike racingsykler. De tåler alt ujevnt underlag ufattelig dårlig. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 All denne russen som går rundt som noen ånnaser. Det blir bare for dumt i april. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva slags sykler er det folk har, som ikke tåler litt grus? Skikkelige sykler har veldig tynne dekk. Haha, slike syklar er kun gode til å leike Hushovd mitt på vegen i tettsittande regnbogedrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå