TheNarsissist Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Menn som syns kvinner ikke burde ha noe som helst ansvar og at han skal være i kontroll. http://www.youtube.com/watch?v=T0xoKiH8JJM&feature=player_embedded Link til hele episoden? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Mannfolk i seg selv kan være ganske så irriterende. En del av dem hvertfall. Ja, spesielt når de later som de er så snille og gode som bare det, så når man blir bedre kjent med dem viser det seg at det bare var en fasade, og du får hjertet ditt knust i biter fordi du trodde det endelig var en som var annerledes. Endret 23. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det irriterte meg noe jævlig at naboen hadde besøk av en barnslig idiot som tilsynelatende tutet med bilen flere ganger bare for morro skyld. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Føler meg litt rar i leggen. Håper virkelig ikke det er beinhinnebetennelse på gang. Lenke til kommentar
Populært innlegg Saft Suse Skrevet 23. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2011 DB.no: Hver fjerde drukningsulykke skjer om våren. Norsk Folkehjelp sier risikoen er større i vårmånedene. Det får jeg ikke til å stemme. Våren er en fjerdedel av året, og hver fjerde ulykke skjer om våren. Ergo er det enten like stor sjanse hele året rundt, eller så må det være større sjanse i en av de resterende tre sesongene. Uansett er deres oppblåste overskrift feil. På tide jeg gir meg med å lese Dagbladet, tror jeg. 15 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mannfolk i seg selv kan være ganske så irriterende. En del av dem hvertfall. Ja, spesielt når de later som de er så snille og gode som bare det, så når man blir bedre kjent med dem viser det seg at det bare var en fasade, og du får hjertet ditt knust i biter fordi du trodde det endelig var en som var annerledes. Alle menn er like my ass. Man hører det hele tiden. Hadde en mann sagt det om damer, ville Ottar vært på døra hans med en gang. Jævla rødstrømper.. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Analmeth Skrevet 23. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2011 Det finnes idioter hos begge kjønn. Det er bare flere hos kvinnene. 20 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det finnes idioter hos begge kjønn. Det er bare flere hos kvinnene. Mennesker er mer instinktstyrt enn vi liker å tro. Både kvinner og menn. Kvinner viser lettere følelser, noe som enkelte menn kan se på som en svakhet. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Følelser hos kvinner er i de aller fleste tilfeller bitching, syting og regelrett horeri. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg SnittLeif Skrevet 23. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2011 Ja, spesielt når de later som de er så snille og gode som bare det, så når man blir bedre kjent med dem viser det seg at det bare var en fasade, og du får hjertet ditt knust i biter fordi du trodde det endelig var en som var annerledes. Heldigvis finnes det kvinnfolk som også er sånn 11 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Mannfolk i seg selv kan være ganske så irriterende. En del av dem hvertfall. Ja, spesielt når de later som de er så snille og gode som bare det, så når man blir bedre kjent med dem viser det seg at det bare var en fasade, og du får hjertet ditt knust i biter fordi du trodde det endelig var en som var annerledes. Alle menn er like my ass. Man hører det hele tiden. Hadde en mann sagt det om damer, ville Ottar vært på døra hans med en gang. Jævla rødstrømper.. Sa jeg at alle menn er like? Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg bare sa at slike menn irriterer. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Mannfolk i seg selv kan være ganske så irriterende. En del av dem hvertfall. Ja, spesielt når de later som de er så snille og gode som bare det, så når man blir bedre kjent med dem viser det seg at det bare var en fasade, og du får hjertet ditt knust i biter fordi du trodde det endelig var en som var annerledes. Alle menn er like my ass. Man hører det hele tiden. Hadde en mann sagt det om damer, ville Ottar vært på døra hans med en gang. Jævla rødstrømper.. Sa jeg at alle menn er like? Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg bare sa at slike menn irriterer. Nei, uffåhuff. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer. 3 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Dell Streaken min krasjer, og krasjer, og krasjer... Åja, det glemte jeg! Den krasjer og! Har kontaktet Pixmania der jeg kjøpte den, og de sier at jeg må kontakte Dell... Når jeg sjekker med Dell, så sier de at jeg må kontakte Pixmania... What? Hører jeg forbrukerrådet? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer. 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Dell Streaken min krasjer, og krasjer, og krasjer... Åja, det glemte jeg! Den krasjer og! Har kontaktet Pixmania der jeg kjøpte den, og de sier at jeg må kontakte Dell... Når jeg sjekker med Dell, så sier de at jeg må kontakte Pixmania... What? Hører jeg forbrukerrådet? Du skal forholde deg til selger. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Dell Streaken min krasjer, og krasjer, og krasjer... Åja, det glemte jeg! Den krasjer og! Har kontaktet Pixmania der jeg kjøpte den, og de sier at jeg må kontakte Dell... Når jeg sjekker med Dell, så sier de at jeg må kontakte Pixmania... What? Hører jeg forbrukerrådet? Du skal forholde deg til selger. Hvorfor sier da selger at jeg må kontakte produsent? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer. Og ikke minst mannfolk som drar den "kvinner er udugelige"-spøken alt for langt. Enkelte kvinner er udugelige, men jeg vet om langt flere mannfolk som sverter menneskeheten. 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Dell Streaken min krasjer, og krasjer, og krasjer... Åja, det glemte jeg! Den krasjer og! Har kontaktet Pixmania der jeg kjøpte den, og de sier at jeg må kontakte Dell... Når jeg sjekker med Dell, så sier de at jeg må kontakte Pixmania... What? Hører jeg forbrukerrådet? Du skal forholde deg til selger. Hvorfor sier da selger at jeg må kontakte produsent? Fordi de ikke vet bedre. Kunden skal forholde seg til selger, og selger skal forholde seg til produsent/leverandør. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Feminister irriterer, og mannssjåvinister irriterer. Og ikke minst mannfolk som drar den "kvinner er udugelige"-spøken alt for langt. Enkelte kvinner er udugelige, men jeg vet om langt flere mannfolk som sverter menneskeheten. Jeg merker at målet er nådd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå