fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Både nettet og CS funker igjen Føler meg som om jeg er i forrige tiår. Og jeg som trodde du var på TG. Så en hylle som var rød og hadde kommunisttegnet malt på seg. Nix, jeg kan ikke kjøre verken bil eller traktor så jeg kommer meg ingensteder. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) En 16 dager gammel kattunge som omtrent ikke kan gå men har lært hvordan man gjør nr. 2 er ubeskrivelig plagsomt. Det er jo jeg som må vaske det av henne etter at hun omtrent har rullet rundt i det.. Jeg avlyste ferien min for å vaske kattebæsj..... Endret 22. april 2011 av Nochan 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat Ja? Så da? Bedre enn annen reklame. Er alltid sånne reklamer på "røde dager". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat Ja? Så da? Bedre enn annen reklame. Er alltid sånne reklamer på "røde dager". Nei, det er ikke bedre enn annen reklame. Denne samvittighetsreklamen er spesialdesignet for å få oss til å føle oss som dårlige mennesker. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 En 16 dager gammel kattunge som omtrent ikke kan gå men har lært hvordan man gjør nr. 2 er ubeskrivelig plagsomt. Det er jo jeg som må vaske det av henne etter at hun omtrent har rullet rundt i det.. Jeg avlyste ferien min for å vaske kattebæsj..... Stå på tapre menneske. 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er faan meg bare samvittighetsreklamer på tv! Radmagre negre med store øyne står der og ber etter mat Verden er bare tragisk. Derfor er det så fint at menneskeheten er strandet på denne planeten, vi kommer oss knapt til månen. Vi drukner i vårt eget spy til slutt, problem solved. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Snakk for dere selv, jeg eier! 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Irriterer meg at StarCraft: Brood War er dødt. StarCraft 2 er så... dull... Det er ingen awesome power i musikken, det er ingen jævla kraftige lyder.. Det er ingen følelse av en håpløs, endeløs krig.. Det er ingen mystisk følelse i spillet.. Det er ingen skikkelig vanskelig micromanagement på SC: BW sitt level.. Det er ingen kraftige grafiske ting, feks. siege tank ekplosjonen i SC2 er håpløst lite kraftig i forhold til SC: BW.. http://www.youtube.com/watch?v=3V9wMRuJuYw R.I.P StarCraft: Brood War. Endret 23. april 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du kan fortsatt spille Brood war, du veit det? Enig ang musikken riktignok. Sangen du liker til gir meg ubergåsehud. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Meh. StarCraft II er bedre. Fordi derfor. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Skru av musikken til SC2, og spill den sangen der i bakgrunn. Problem solved. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det skulle vært en minusfunksjon for innlegg også, ikke bare pluss. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du kan fortsatt spille Brood war, du veit det? Enig ang musikken riktignok. Sangen du liker til gir meg ubergåsehud. SC2 terran theme er også greit awesome. 1 Lenke til kommentar
griped Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 At jeg ikke kommer jeg på ferie til Magaluf fordi jeg er stuck offshore.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du kan fortsatt spille Brood war, du veit det? Enig ang musikken riktignok. Sangen du liker til gir meg ubergåsehud. Jo, jeg vet det, men SC: BW progaming er dødt. Det er ikke bare å spille det selv, hele scenen kommer til å dø snart og bli erstattet med SC2. Skru av musikken til SC2, og spill den sangen der i bakgrunn. Problem solved. Les innlegget igjen, det er ikke bare musikken jeg snakker om. Hele følelsen av StarCraft er vekk. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 I Korea er fortsatt BW mye større. Spill på koreansk ICCUP og være fornøyd? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Menn som syns kvinner ikke burde ha noe som helst ansvar og at han skal være i kontroll. EDIT: ikke ment som en referans til den "Men are better than women" videoen. Endret 23. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Menn som syns kvinner ikke burde ha noe som helst ansvar og at han skal være i kontroll. http://www.youtube.com/watch?v=T0xoKiH8JJM&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mannfolk i seg selv kan være ganske så irriterende. En del av dem hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå