SnittLeif Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Eneste møtet jeg har hatt med dommere var veldig greit, og jeg føler dommerne tok veldig riktig avgjørelse der i alle fall Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Tror du det der er ille? Sjekk dette. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Grr, når man bruker tre kvarter på en makeup som blir BITTELITTEGRANN feil. Så må man fjerne ALT og begynne helt på nytt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Vet ikke hva ping'ing er eller om det dere har er dårlig/bra, men slik ser det ut på TG! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Sånn ser det ut hjemme: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fett. Hvor høy nedlastningshastighet når dere der? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Å få to pannekaker ut av en røre som er beregnet på 8 irriterer. Når middagen jeg lager smaker dritt irriterer enda mer. Nå er det masse skitne tallerkener/gryter/whatnot på kjøkkenet . Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Grr, når man bruker tre kvarter på en makeup som blir BITTELITTEGRANN feil. Så må man fjerne ALT og begynne helt på nytt. Selv om jeg og er jente, så har jeg aldri opplevd noe lignende eller brukt så mye tid på å sminke meg, hva gikk galt? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 PSUen min tok kvelden i dag, den er bare noen måneder gammel og det er ingen åpenbar grunn til at den skulle gå føyken. Det skjer selvsagt nå i påsken, høytiden for gaming og når komplett.no holder stengt på sitt Pick-Up-Point. Jeg hadde 3 ESL-matcher i dag også som jeg har sett fram til og har måttet avlyse. FML. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nettet mitt har vært ubrukelig i hele dag. Og lyspæren i taklampen er gåen så nå kan jeg ikke lese om kvelden før de jævla satans butikkene slutter å være stengt. Fuck påsken, hvorfor må alt være stengt hele tiden??! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Samme det vel, dessuten var ikke det det som skjedde om julen ellerno? Jeg får jo aldri gjøre det jeg vil når jeg vil, når jeg vil bruke nettet er nettet helt ubrukelig og når jeg vil lese er det drittmørkt og når jeg vil se serier SÅ virker plutselig alt annet. Gah. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Irriterer meg stort over at alle jævla butikker stenger i påsken som er en religiøs høytid, i et av verdens minst religiøse land. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) I ren nysgjerrighet... Hva er galt med VEVO? Jeg har ikke satt meg inn i det... Men når jeg søker på YouTube etter popmusik, er videoen ofte merket VEVO. Hvorfor mener alle at VEVO suger? MERK: Jeg har ikke satt meg veldig inn i saken, og bruker heller ikke YouTube veldig ofte. Endret 21. april 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 de sensurerer musikken. Det er én ting Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Sensurerer? Som i *beep* hver gang ræpperen synger guns eller drugs? Jeg husker Eminem og D12 som sang Purple Hills... Men generellt sett så har VEVO for meg betydd at videoen er offisiellt støttet, og leveres i HD-kvalitet. Endret 21. april 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå